Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hoop dat het doorzet voor je 😄

2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier ook begonnen met aftellen! Ben nog niet zo ver als de meeste van jullie maar mijn verlof is ingegaan dus ik ben aan het aftellen:) Vind wel steeds spannender worden maar ben niet bang voor de bevalling ofzo. Heb gewoon zin om ons meisje vast te houden!

@SunshineM hopelijk zet het door! Succes!

3. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Nog maar drie weken voor mij en dan word ik ingeleid! Ik kan niet wachten om mijn meisje te zien!

4. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

T rommelen is al 2 weken haha dus dat kan nog wel even duren hoor. Ik voel me verder ook nog goed gelukkig, dat scheelt wel. Heb geen vervelende kwaaltjes oid.

Lekker van je verlof gaan genieten pioenroos!

5. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    oohhh 1 januari .. dat heb je goed gepland hahaha wat een rot datum. Hoe gaat het nu? Voel je al wat aankomen of is het nog allemaal rustig? Het is natuurlijk nog 3 weekjes ongeveer.
    Ik ben de laatste 3 dagen wel echt slap hoor, vooral rond 12 uur a 1 uur smiddags en dan echt heel moe.. Vandaag diarree.. rommelende buik, maar denk dat er wat heerst hoor. poeh. Alleen voelde me vandaag wel echt even rot.. ik voel me dus echt al paar dagen slap en ik slaap niet of bijna niet(moet continue plassen).. het is wel frustrerend! Ik wil gewoon wat uitgeruster zijn! Dus van mij mag ze ook lekker komen volgende week of die week erna ofzo. Hahaha, maar helaas, ik wacht het nog maar af!! Donderdag eerst dat pessarium eruit. Daar zie ik wel even tegenop.

6. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    heb hetzelfde .. niet bang voor de bevalling, maar heb geen geduld .. wil haar zo graag vasthouden nu.. zien hoe ze eruit ziet enz enz.. zo spannend.

7. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Heftig! Maar idd super logisch dat je niet over tijd hoeft en gaat. Vreselijk zulke zwangerschappen!

8. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Ja nieuwsgierig dat ben ik ook zo vreselijk erg. Vooral omdat we het geslacht niet weten! Van mij mag het ook volgende week komen maar liever dan voor de kerstdagen ;)!
    Ben zoo benieuwd!

9. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier nog steeds geen verandering. Nog steeds veel harde buiken/voorweeën maar zet niet door. Slapen gaat slecht ook vanwege last van rug en ribben maar we moeten nog even doorzetten, op dit alles na gaat het goed..
    Ik zie alles en iedereen om mij heen bevallen en de meeste dringen nog voor ook hahah

10. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Vervelend zeg dat je ook niet lekker meer slaapt!! Vorige week viel ik steeds heel moeilijk in slaap maar dat gaat nu wel weer en als ik eenmaal slaap is t goed. Vervelend he die harde buiken en voorweeen.. Heel herkenbaar. Morgen heb ik weer controle bij de vk. Volgende controle is dan in t zh.. Hoop dat ze voor die tijd al komt.

Hahah awh moet eerlijk zeggen dat ik daar maar niet teveel op ga letten wie er allemaal voordringt hehe. Nog even geduld! Ze komen echt wel!!

11. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Nog max 6 weken te gaan 🙈 whoehoeee

12. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hahaha idd en papa is 31 dec jarig dus echt goed bedacht 😅

Vanavond weer avondje ziekenhuis gehad want vk had eiwit in mijn urine gevonden en had ook symptomen van zwangerschapsvergiftiging dus moest door naar het zkh maar gelukkig viel het uiteindelijk mee en mocht ik weer heerlijk naar huis.... Voel me verder best beroerd en weer koppijn waar ik niet van af lijk te komen...

Heb nu eindelijk allessss af voor de kleine dus dat is wel een zorg en een opluchting... En nu maar uitzitten en afwachten...

Veel krampen en harde buiken maar dat zegt niets helaas en veel afscheiding vanmiddag ook een dikke "prop" maar zat geen bloed bij ofzo dus denk dat het toch niets was..

Maar ook zo beroerd dus ?! Ja idd er heerst zeker wat zoontje is ook niet lekker hoesten heel erg enzo

En wat is een pessarium dan?

We zijn er bijna 🙂😅

13. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een korte update. Het fijne van zolang over tijd lopen is dat je voorbij het punt komt dat je elke dag denkt dat dat de dag zal worden.

Ben vandaag gestript maar merk er weinig van voel mij alleen wat misselijk en naar maar geen weeën.

Hoe dan ook wordt ze maandag gehaald

14. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik kom me ook melden!

Straks de verloskundige maar even bellen. Vannacht veel harde buiken gehad die maar niet af wouden zakken en krampen.

Daarbij ook misselijk, maar twijfel een beetje omdat mijn man gisteravond om 8 uur naar bed is gegaan met buikgriep en ook erg misselijk was. Misschien heeft hij me wel aangestoken?!

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Ooh ik hoop zo dat het nu doorzet 🙏🏼 voor jou want 9 dagen overtijd is gwn lang...en fijn dat je iig een eind datum hebt nu..

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Het heerst echt heel erg..

Ik heb ook continu krampen en harde buiken en soms ook echt dat ik denk ojaa dit gaat het worden maar uiteindelijk is het niks... En nu ook weer beroerd want hier is ons zoontje ziek.. Volgens de gyn in het ziekenhuis heerst het enorm zei ze gisteravond

17. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Ik weet wel dat toen mijn (opgewekte) weeën goed op gang kwamen ik dacht: oh dit is net buikgriep. Kramp en licht misselijk.

Hoop voor jullie dat het doorzet. En in de tussentijd alvast afscheid nemen van je buik en zwangerschap, want oh wat mis ik het, terwijl ik het zo zat was.:)
    Daarnaast geniet ik erg van mijn kereltje wat vandaag al weer 13 dagen oud is. Wat vliegt de tijd!

18. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Net bij de vk geweest en alles was weer prima. Bmm is half verstreken en we hebben al een ruime cm ontsluiting. Zegt niks, maar maakt me toch wel een beetje enthousiast;) haha

19. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Op naar de laatste 9 cm ontsluiting, hoop voor je dat het doorzet..

Bij mij zet het ook nog steeds niet door, vannacht wel veel harde buiken en menstruatiekrampen gehad. Nu ook nog steeds maar weer minder regelmaat. Vanmiddag nog controle bij de vk, ik hoop zo dat dit de laatste controle wordt aangezien ik vandaag ben uitgerekend

20. mamatobe2012

mamatobe2012 Nieuw lid

31 jul 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mama's (to be)

Ik kom me melden! Ben altijd een stille lezer geweest, maar om de dagen door te komen moet ik nu misschien toch wat actiever meedoen :D

Ben inmiddels 40+6 zwanger van ons tweede kindje. Van ons dochtertje van drie ben ik met 41+5 bevallen nadat ik een dag eerder was gestript. Ik vind het deze keer zo spannend..juist omdat ik weet wat me te wachten staat. Ook extra spannend vind ik het omdat het kindje nog niet is ingedaald. Dat maakt de kans dat het vanzelf begint klein (volgens vk) omdat er geen druk is vh hoofdje. Kind zit ook vrij hoog..continu billetjes in mijn ribben :p
    Ik heb een tijdje gehad dat ik het niet meer zag zitten. Slapeloosheid, bekkenpijn, ernstige griep. Riep toen dat ik echt niet over de 40 weken wilde lopen. Toen het weer wat beter ging kon ik het allemaal wat beter relativeren hihi..
    Donderdag heb ik controle bij de vk en wordt ik, als ze er bij kan, gestript. Zoooo spannend, kan niet wachten.
    Nou dat was het wel voor nu hihi....iedereen veel succes!! Hoop dat het doorzet voor diegene bij wie het rommelt en voor de bevallen dames: gefeliciteerd en geniet!!

Deel Deze Pagina