Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Even een vraagje voor jullie ..
    Heb sinds vannacht harde buiken grr t is nog niet weggegaan maar ook me liezen.. Lijkt op een hele hevige menstruatie .. Vk laatst zei dat t kwam door z'n hoofdje als hij die bewoog.. Logisch hihi maar t is non-stop en rugpijn natuurlijk .. Heb geen oog dicht gedaan..
    Wie heeft er ervaring mee en toen gebeld ? En was t terecht ?
    Misschien bel ik vanavond even of ik wat ben opgeschoten want met 31 weken had ik een heel weekend t zelfde en had toen al 1cm .. Bleek een blaasontsteking te hebben .. Al heb ik die voor zover ik weet echt niet

2. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik heb er ook last van. Maar het enige wat ik kon terugvind is bekkeninstabiliteit. Ik heb vrijdag conrtole. Ik ga het dan vragen.

3. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Heb er ook last van. Bij mij is het door het indalen. Kleine ligt inmiddels volledig ingedaald dus de steken zijn wat minder geworden, maar de pijn in mijn liezen blijft..

4. Sophiaatje

Bedankt danes dus Eigk moeten we t er maar mee doen hihi.. Ingedaald is hij hier ook al maar toch kan t alsnog indalen zijn? In de zin van "nog meer indalen?!?" Haha 😱

5. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Haha, goeie vraag! Ik denk het wel eerlijk gezegd. Onze kleine was al ingedaald met 36 weken, maar gister bij de controle zei ze dat mijn buik niet gegroeid was omdat meneer 'naar beneden gegroeid' was. Dus de kleine was wel gegroeid, maar mijn buikomvang niet.. Lijkt mij dan dat hij nog verder ingedaald is, toch? Of zie ik dat dan weer verkeerd ?;) haha

6. Sophiaatje

Ja dat denk ik dan ook.. Nou ja hoe dieper hoe dichter bij de uitgang moeten we maar denken :p

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Hoe gaat het nu?

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Denk het ook dan idd...

9. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Ben helaas opgenomen. bloeddruk was 150/100 bleeh kan wel janken. Nog geen idee wanneer ze de baby gaan halen.. Heb nu complete bedrust. En nog even afwachten wanneer ze de baby gaan halen..

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    O nee bah:( een heleeeeee dikke knuffel en heel sterkte

11. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Oh nee! Wat vervelend zeg! Probeer je rustig te houden! Positieve kant is dat je je kleine snel kan knuffelen!
    Succes met de bevalling! Gaat helemaal goed komen!

12. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Vanmiddag zijn wij trotse ouders geworden van ons mooie meisje! Alles is goed gegaan en we zijn al heerlijk thuis. Iedereen succes en sterkte met de laatste loodjes!

13. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed gegaan is! Nu lekker genieten samen :)

14. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend dus voor jou (dinsdag) als ze er nog niet is. Ik moet vanaf morgen om de dag naar het ziekenhuis om te kijken of de baby in goede conditie blijft en een plan te maken om in te leiden. Het inleiden zal uiterlijk maandag zijn denk ik.

15. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL

Heh meid wat vervelend!. Probeer het positieve ervan in te zien en dat is dat er geen betere plek is dan in het ziekenhuis als je bloeddruk te hoog is. De veiligheid van jou en je kindje komen nu eerst.

Heel veel sterkte de komende uren/dagen.

16. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Sunshine, gefeliciteerd!!

Mama88: he bah, wat rot, maar idd wel heel fijn dat ze jou en jullie beeb goed in de gaten houden! Sterkte!

Rosalincke, wat lang wachten voor jullie zo he.... Trek je het nog? Hoop dat het spontaan begint!!

18. Sophiaatje

Gefeliciteerd :)

19. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meis!! Dat is snel gegaan.. Nu lekker genieten

20. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dus als het niet spontaan komt loop je over de 42 weken? Heb je al last gehad van voorweeën enzo?
    Hier afgelopen nacht onregelmatige weeën gehad afwisselend van om de 5-10 minuten maar vanmiddag zakte het weer meer af, nu is het afwachten of het weer gaat door zetten..

Deel Deze Pagina