@danty. Ik neem jouw verhaal mee in gedachten wie weet voel ik dan minder angst. Wat rot dat je migraine hebt. Mag je daar geen medicatie voor hebben?
Jaa laat het op je af komen meer kan je niet doen Ja heb ik maar gebruik het echt als ik geen kant meer op kan...het is heftige medicatie en door de zwangerschap werkt het Nu nog zwaarder en gaat mijn hart als een dolle tekeer en dat vind ik echt doodeng... En dan nog de baby 😓 Mijn bm trekt helemaal samen en dat komt ook door het medicijn... Dus ben er zo zuinig mogelijk mee daarom ook de zwangerschap zo zat... Ik ben moe en op van alle stress en migraine en medicatie.. Jij sterkte en succes straks je kan het 💪🏼 en dit weekend heerlijk je kindje knuffelen 😍
Rosalincke heel veel succes vandaag en zet hem op!! Hoop dat je snel je kleine in je armen mag houden.. Hier al 2 dagen onregelmatige weeën de ene moment om de 5 minuten dan weer om de 6,7,8,9,10 minuten... Gister overdag viel het weer bijna stil met maar 3 a 4 weeën per uur.. In slaap komen lukt niet erdoor dus begin aardig moe te worden en erg emotioneel.. Geen houding meer kunnen vinden met liggen, zitten enzo.. Ik denk dat het straks maar even bellen word om te vragen hoe of wat want weet niet hoelang ik dit vol ga houden...
Ja had ook gebeld je hebt gelijk!! Je bent al ver genoeg dat ze je anders kunnen helpen proberen strippen of iets en misschien als je ontsluiting hebt je vliezen kunnen breken zodat het doorzet uit zich zelf... Sterkte en hoop echt dat je snel begint nu want dit is echt niet fijn en put ook uit denk ik zo
Het enige wat ze nu kunnen doen is een slaappilletje geven om een nachtje goed te slapen in het ziekenhuis(helaas ervaring mee dat dat geen optie is).. Als ik dinsdag nog niet bevallen ben word ik tijdens mijn controle gestript en daarna doorgestuurd naar de gynaecoloog. Verder blijft het hopen en afwachten.. Ik wil zo graag mn kleine meisje zien
Ooh bahh wat hoop ik voor je dat je echt snel zult bevallen en jij je kleine meisje mag gaan knuffelen Sterkte en een dikke knuffel
Slopend meliz, hoop dat het snel echt doorzet! Rosalinck, hoop zo daf je je beeb al in je armen hebt en het voorspoedig is gegaan!!
Poeh. Ze is er. Onze Noor. Acht uur vliezen breken negen uur om de minuut weeen infuus uit vanaf twaalf uur weeen stormen Drie uur perweeen. Lukte niet. Uur naar uur. Vijf uur helemaal in paniek. Ze was een sterrenkijker. Vacuüm pomp er bij Total ruptuur. Geboren gelijk drinken uur later naar de ok. Drie kwartier schade herstellen. Flinke dosis hechtingen pijn na weeen nu blijven tot ik morgen kan lopen en de catheter eruit mag. Maar een heel mooi meisje met heel veel haar en genoeg spek.
@rosalincke gefeliciteerd! Behoorlijk pittig wat je hebt meegemaakt. Nu lekker genieten van je meisje. Ik wens je een voorspoedig herstel toe!
Erg heftig gehad maar wel jullie prachtige meisje op de wereld gezet van harte gefeliciteerd en hopelijk mag je straks lekker naar huis
Ook even een update vanuit mij kant! Na de controle van woensdag mocht ik niet meer naar huis. Bloeddruk was 150/100 dus werd opgenomen. Ik zou een geplande keizersnede krijgen op 21-12 maar dit zou vervroegd moeten worden. Eerst volgende dag zou as ma of di zijn. Nou dat trok ik niet zolang wachten. Zat al in de stress omdat ook de groei van de kleine achteruit ging. Toch gekozen voor inleiding ( zag ik erg tegen op vorige bevalling ook ingeleid is uiteindelijk een spoedks geworden ) m Vrijdag ben ik ingeleid had een krappe 2cm toch de vliezen gebroken en aan het infuus. Dat was om 12:00 en 16:57 is onze zoon geboren!! Ben erg blij. Hij woog 2870 en was 38+3 wel aan de lichte kant maar was helemaal bang dat hij nog minder gegroeid zou zijn!
Gefeliciteerd mama to be88! Lekker genieten nu! Hier vandaag het bed op klossen zetten! Vanaf nu mag ik thuis bevallen!
Gefeliciteerd Mamatobe88 en Rosalinck! Lekker van genieten! Hier inmiddels het idee dat het een beetje begonnen is. Sinds gister avond regelmatige krampen. Ben ook in de 'bevalmodus' dus laat maar komen
Gefeliciteerd dames! Hier wakker geworden met weeën om de 5 tot 8 minuten ben daarna gaan douchen en op de bank gaan zitten .. Ze nemen juist toe en voelde een harde steek en flash vruchtwater.. Vk komt er aan.. Opa en oma ook voor de meisjes .. Damn ik denk dat ik thuis beval..