Maandagmiddag Na een paar dagen op en af onregelmatige/regelmatige weeën ben ik toch maar langs het ziekenhuis gegaan voor controle. Toen bleek dat ik 6 cm ontsluiting had dus ik moest blijven. Daarna hebben ze me vliezen gebroken en aan de weeënopwekkers, helaas om half 12 s'avonds was de onsluiting nog niet gevorderd en werd het een keizersnede. 15-12 om 1:23 is onze dochter geboren
Wauw .. Gefeliciteerd met je dochter en dan een keizersnee je had t niet verwacht natuurlijk .. En goed je gevoel gevolgd meid.. Geniet van je meisje
Ik ben af en toe blijven spieken om te zien of je al bevallen was. Bij deze; gefeliciteerd!! had je niet verwacht denk ik een kz als je al 6 cm bleek te hebben! Maar je meisje is er gelukkig dus nu heerlijk genieten en je laten verwennen
Gefeliciteerd xMeliisz!! Mooie datum ook, 15-12-15, jaloers Hier ook nog steeds binnen aan het chillen....
Hier is meneer binnen aan het partyen volgens mij Sinds gisteravond opeens zoooo druk! Kon er voor het eerst niet van slapen.. Gister ook slijmprop verloren en vanmorgen een klein beetje vochtverlies wat nergens naar rook.. (Wel klein beetje rozig.. Dat is normaal toch?) Zou het dan nu zo zijn??!!
Hoop het ook! Succes bij de vk! Gaan ze nog iets speciaals 'doen' of is het standaard controle? Verder geen voortekenen of iets dergelijks gehad nog?
@XMeliisz gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie datum. @123abc spannend er komt steeds meer vordering in, het gaat denk ik niet meer lang duren bij jou. Hier nog steeds alles rustig. Gisteren voor controle bij VK geweest en alles was goed. Volgende week bespreken over de voor en nadelen over eventueel inleiden en strippen.
Ik hoop het maar De verloskundige zei gister dat ik de afspraak van maandag waarschijnlijk niet zal halen, dus ik heb wel een beetje hoop gekregen Nou maar hopen dat ze gelijk heeft.. haha Hoop dat het bij jou ook snel spontaan gebeurd! Lijkt me toch een stuk fijner dan inleiden..
Was standaard. Baby ligt helemaal vast en heel laag en is flink gezakt. Ongeveer 3 kilo nu dus das prima. Heb enorm veel voorweeën al weken maar de laatste paar dagen steeds vaker en heftiger, dus afwachten maar. Volgende week woensdag weer een afspraak, maar de VK zei: Ik denk dat je die misschien niet haalt als ik je verhaal zo hoor met die enorme voorweeën etc. We zien het wel.
123abc Ik denk dat de verloskundige gelijk heeft en dat jij snel je baby in je armen hebt ; ) Inleiden lijkt mij ook geen pretje. Maar ik heb nog helemaal geen voortekenen gehad voor de bevalling. Gisteren zei de verloskundige; jij gaat voorlopig niet bevallen, zo zie je er ook echt niet uit. Het enige waar ik last van heb zijn dikke voetjes en af en toe last van mijn rug meer niet. Ik zie wel wat er gaat gebeuren, ik heb het toch niet in de hand. In ieder geval heel veel succes, spannend! 👍
Ik hoop het maar! Was vanmorgen overigens geen vruchtwater.. Heb tot nu toe nog helemaal niks extras verloren, dus was vals alarm Stiekem wel een beetje jammer dat ze zei dat je voorlopig nog niet gaat bevallen denk ik, of niet? Hoop voor je dat het wel zo is hoor! Je hebt het inderdaad niet in de hand.. Daarom probeer ik maar zo veel mogelijk mijn normale dingen te blijven doen.. Dan duurt het wachten minder lang
Hè das balen als je denkt dat je vruchtwater hebt verloren en het niet zo blijkt te zijn. Maar het roer kan ineens omslaan😉 Deze gedachten heb ik ook, zij zal bepalen wanneer het zo ver is en ze is nog zo lekker druk, niet normaal. Ik ga er niet op zitten wachten en ga op pad. Gisteren ook heerlijk geshopt. Zolang ik mij nog goed voel heb ik er geen problemen mee. Als het heel zwaar is kan ik me goed voorstellen dat je er echt helemaal klaar mee bent, maar dit is bij mij nog niet aan de orde. Ik huppel nog even door😉 Wachten op de 42 weken gaan ze in ieder geval niet doen. Ben benieuwd!!
Gefeliciteerd voor degene die al bevallen zijn.. ben stiekem jaloers hoor haha. Hier 38 weken en 4 dagen in verwachting van ons 1e kindje (een jongen). Af en toe wat Lichte krampjes/steekjes.. maar uiteraard heb ik al gelezen dat dat helemaal niks betekend en wekenlang kan aanhouden. Stiekem hoop ik dat hij wat eerder komt. Al mag ik absoluut niet klagen want heb een gemakkelijke zwangerschap maar ben zo benieuwd naar ons ventje.. maar liever niet op kerst bevallen haha.. maar goed gezondheid gaat voor alles. En een datum is maar een datum. Voor iedereen veel succes de laatste loodjes en met de bevalling!
De gynae zei bij mijn eerste kindje ook tegen mij dat het nlet voor meteen was. Ik was toen exact 39weken en moest de week erna maar terugkomen. Neen hoor. Ze was er 2 dagen later al.. En een vriendin zou 2weken eerder bevallen volgens de gynae, en neen hoor, ze is mooi overtijd gegaan en moest met 42weken ingeleid worden. Het klopt dus niet wat ze zeggen. Maar goed, toch geeft het altijd wel hoop.