Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dat zou zeker fijn zijn dan... Dat heb ik ook hoor heb er 2 waarvan 1 ook bij mijn 1e mijn vk was. De andere vk is jong maar ook Zooo lief ;)

Ze zei dan gisteren ook dat ze gwn bij de bevalling aanwezig zou zijn. Ondanks dat ik medisch ga bevallen

2. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Oh dat is ook wel fijn en heel lief! Je wil toch graag iemand waar je je prettig bij voelt denk ik..
    Tot nu toe heeft de wandeling niks uitgehaald;) maar de dag is nog niet voorbij🙊

3. Clur26

Clur26 Niet meer actief

Wat fijn dat je eigen vk er ook bij zal zijn Danty!

Hier gister ook aan aan de wandel geweest en kreeg ineens enorme kramp.. Maar uiteindelijk bleef dat maar bij 1 lange aanhoudende kramp (helaas).
    Maar vandaag toch opnieuw aan de wandel aangezien mijn hondjes ook uitgelaten moeten worden hihi.

4. Isele

Isele Lid

13 feb 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik kom zomaar even binnenvallen. Ben vandaag 41+2 en heb t helemaal gehad vandaag. Net na de 40 weken ook even een dipje gehad maar kon net opeens alleen maar huilen. Verheug me gewoon zo op ons kleine jongetje en de kraamweek met allemaal trotse opa's, oma's etc.

Gisterochtend ben ik voor de eerste keer gestript. De hele dag wat buikkrampen gehad, maar vandaag eigenlijk niet meer.. wel verloor ik vanmorgen de slijmprop in delen. Morgenochtend komt de vk nog een keer strippen. Dan maandag echo, dinsdag indien mogelijk de vliezen breken thuis. En als dat allemaal niet gewerkt heeft verwacht ik dat ik woensdag wordt ingeleid.

Ik hoef dus niet heel lang meer te wachten maar zo voelt het op dit moment wel even. Bovendien heb ik geen zin om bovenstaande allemaal nog te moeten ondergaan. Met name het inleiden niet want wil erg graag thuis bevallen.

Op dit moment gewoon erg lastig om nog langer geduldig te zijn..

5. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Sjonge! Snap dat je er even helemaal doorheen zit hoor. Je bent al een aardig eind op weg!
    Ik hoop voor je dat ze niet hoeven in te leiden en dat de kleine man zich snel aankondigt! Lijkt me ook erg jammer als je graag thuis bevalt en dan toch nog ingeleid moet worden..
    Ik duim met je mee dat hij snel komt!

6. Isele

Isele Lid

13 feb 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Thnx voor de support. Ik hoop dat er vannacht iets gaat gebeuren..en anders ben ik vanaf nu iig niet meer alleen. Weekend en met de gehele planning heeft manlief ook vrij vanaf maandag. Hoop dat dat mn humeur ook ten goede gaat komen..

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Isele, blehhh dat wachten is ook niks.... Sterkte! En ik hoop van harte dat het spontaan begint en je lekker thuis kan bevallen 🍀

Ik probeer idd ook maar zoveel mogelijk te bewegen wellicht zorgt dat alvast voor wat ontsluiting 😏

In onze vk praktijk zijn er 5 vk's. Ik vind ze allemaal fijn en professioneel maar heb natuurlijk wel m'n voorkeur. Geen idee alleen wie wanneer dienst heeft dus het zal straks een verrassing zijn!

8. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dag dames,

Ik voel me slecht, omdat ik al sinds twee dagen aan t twijfelen ben over of ik nu vruchtwaterverlies of slijm. Ik verlies iets, maar ik kan maar niet uitmaken welk van de twee.
    Kheb bij mijn eerste kindje een scheur gehad in mijn vliezen, hoog van boven, en nu denk ik dat weer te kunnen hebben.
    Pff, mijn man wilt naar t ziekenhuis om het te laten testen, maar k heb er precies geen zin in omdat k dan terug denk ik dat het toch niets gaat zijn. Van de andere kant heb ik schrik om nu niet de juiste beslissing te nemen.
    Ik zit hopeloos op internet te zoeken hoe ik vruchtwater kan herkennen, maar ik vind precies maar niets..

9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dan moet je vk bellen en opvangen. Had dat vorig weekend ook maar was dus echt water afscheiding wist niet dat het zo dun kon zijn😩

10. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Zou het toch maar even doen! Als het wel vruchtwater is ben je blij dat je het hebt laten testen.

Ik ben gister met weeen naar bed gegaan. Getimed en ook wel een ruime minuut en om de 5-10 min.. Maar helaas, rond een uur of 3 werd het weer minder en viel ik weer in slaap. Nu niks meer:(

11. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik denk dat het ook niets gaat zijn en dat ik dan helemaal teleurgesteld ga zijn. Maar langs de andere kant als het wel zo is ga idd wel blij zijn dat k heb laten controleren. Ik straks in de namiddag even langs in t ziekenhuis denk ik. Ik ben van belgie, we hebben hier geen eigen vk, dus ik moet echt naar het ziekenhuis.

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Emib, idd gaan hoor! Dan ben je gerustgesteld!

Pfff shit he abc, al dat voorwerk en dan denken dat het misschien start en is het niets.... Deze laatste dagen zit je ook zo in de wachtmodus.
    Ik had vanochtend ook jankochtend, gewoon weer rot geslapen en dl die enorm niet meewerkte en aan het peuteren was.... Kon het even niet meer handelen. En nu is ml gelukkig lekker met haar en de hond lang het bos in en heb ik even rust. Ga ik zo lekker m'n bed nog even in. Ik vind het nu met een tweede ook exht een stuk pittiger zeg...

Di moet ik weer naar vk en ga eens vragen of ze kan en wil strippen. Ben dan 40 wk en 2 dg dus ik hoop het!

13. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Hier ben ik dan alweer. Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest. Het was geen vruchtwater. Helaas.
    Maar ik had wel al 1cm ontsluiting. Alles was voor de rest oke.

Roos hopelijk wil ze dan al eens proberen te strippenn. Of wat nog beter zou zijn, is dat de baby al komt tot dan. Je weet het nooit hè. Laten we hopen.

14. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Gelukkig heb je het even laten checken.. Nog even je bent er bijna

15. Clur26

Clur26 Niet meer actief

Hier vandaag extra controle ivm minder leven.. bleek mn bloeddruk veel te hoog. Urine en bloed gecontroleerd, gelukkig was dat allemaal goed. Maar omdat ze erger Willen voorkomen moet ik morgenochtend wel terug komen voor opnieuw een CTG en inwendig onderzoek..afhankelijk van hoe t inwendig eruit ziet word ik ingeleid Door waarschijnlijk een ballon te plaatsen. Tenzij de baarmoedermond al week is en ik eventueel ontsluiting heb dan een andere vorm van inleiden. De uitgerekende datum ga ik dus wss niet halen! (Vandaag 39 weken)

16. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Inderdaad danty. Een extra controle kan nooit kwaad.

Oo clur, dus wss heb je ergens de komende dagen ook wel je kleintje vast. spannend! Succes alvast!

17. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ohh Clur wat spannend meid! Je bent er gewoon al bijna dus. SPANNEND!!!

Hier nog steeds af en toe voorweeën maar ik weet inmiddels ook dat het niets zegt. Woensdag is mijn laatste dagje werken en ik denk dat ik hierna ook wel meer rust ga ondervinden. Hierna mag ze komen van me maar ik hoop toch nog steeds dat ze in de eerste week van het nieuwe jaar geboren wordt. 6 januari ben ik namelijk uitgerekend en in die week zou super zijn.

18. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Eigenlijk begin ik hier lichtjes zenuwachtig te worden. Vrijdag was mijn laatste werkdag, tot toen voelde ik me nog niet klaar, maar nu dus plots wel. Ik begin me thuis te vervelen. 😂 en aangezien k gisteren in de verloskamer heb gelegen heb ik precies terug in zin. Hoewel ik gisteren daar even wel dacht van, ohnee ik wil toch niet. Die eendenbek die k erin kreeg en dan het toucheren. 😂😂 pff..
    Ik ben echt benieuwd naar deze bevalling. wanneer en hoe gaat het toch allemaal beginnen?? En hoe gaat het verlopen??? de komende weken gaan nog zolang duren voor mij

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Jaaa herken de zenuwen idd 😑 Pfff wordt er moe van..

Hier nog 3 dagen weer afspraak en dan nog 1 dag en ik lig in het ziekenhuis 😳 En dan mag ik gewn weer z'n prachtig wonder op de wereld zetten wauw!!!

En snap dat het voor jou nog langer duurt ik heb makkelijker praten want heb een eind datum natuurlijk!!

Hoop dat de kleintjes zich allemaal snel zullen melden 😄

20. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Ook hier steeds minder geduld. Ben er klaar voor mentaal. Heerlijk weer wen kleine hummel in de armen. Lichamelijk raak ik een beetje op. Ondanks dat ik nog voorweeen of zo heb gehad maar wel andere oorzaken. Kamertje os na vandaag als het goednia klaar en dan mamg het beginnen van mij. Tassen staan al klaar dus kom maar. 😉

Deel Deze Pagina