Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ok! Jk heb eigenlijk geen idee hoe dat dan bij mij is, wel hoofd naar beneden maar ook niet ingedaald. Rug ligt wel aan m'n buikkant, dus dan denk ik dat de meer naar achteren ligt?!

2. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Maar wel gelukkig dat het hoofd naar beneden ligt!

3. Cathalea78

6 apr 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Iedereen fijne dagen, geniet ervan!

Ben overigens wel heel benieuwd wie de volgende zal zijn met een baby😉 spannend! Succes allemaal.

4. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Hier ligt ze volledig ingedaald en ze staat zeg maar op de kop in mijn buik. Haar voetjes wijzen naar mijn rug en haar billen steken goed uit.. Heb echt een puntbuik als ze er wat kracht op zet!

5. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Hier ben ik ook super benieuwd naar. Vooral of er een kerst kindje tussen gaat zitten.

6. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Trouwens we hebben niets meer gehoord van danty. Zou ze al bevallen zijn??? Want ze werd vandaag toch ingeleid niet??

7. Cathalea78

6 apr 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Klopt helemaal wat je zegt!! Ben dan ook heel benieuwd hoe het met haar gaat.

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
  9. Cathalea78

6 apr 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Om 08.00 uur moest ze in het ziekenhuis zijn. Laten we hopen dat ze de bevalling achter de rug heeft!

Who's next? 😄

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Nou hoop het idd voor haar!

Ik vind dat jij nu aan de beurt bent!

11. Cathalea78

6 apr 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Het klinkt heel raar maar ik heb niet het gevoel dat ik heel snel ga bevallen. Nu kan het roer ineens omgaan natuurlijk. Ik krijg nu elke dag berichtjes/telefoontjes of buren die voor de deur staan met de vraag of ik al bevallen ben. Nope! Roep ik dan, ze zit er nog steeds warmpjes bij. De oma's zijn op van de zenuwen en dan de teleurstellende gezichten dat ze zo leuk pakje hebben voor de kerst. Ik ga me nog schuldig voelen ook tegenover de oma's maar ik kan er toch echt niets aan doen😄😊😄

12. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Ben ook heel benieuwd naar Danty.

En wie zal de volgende zijn? Ik zet ook in op Cathalea. ;)

Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat iemand een kerstkindje krijgt. Ik bedoel, er zijn hier meerdere dames over tijd, de kans is groot, toch?

En Cathalea, je maakt een grapje toch? Over dat schuldig voelen. Jij kan er ook niks aan doen. Het lijkt me wel een beetje vervelend als iedereen er steeds naar vraagt. Laat iedereen maar lekker hoor, jij bent in de broedstand en hebt belangrijkere zaken om je mee bezig te houden. ;)

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hallo lieve meiden

Ik ben om 14:23 uur naar een zware en snelle bevalling is onze zoon geboren 50 cm en 3290 gr en nu gaat alles goed alleen veel naweeën en pijn van onderen en stuitje...

14. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ooo danty proficiat!!!!! Ik wist dat we vandaag nog nieuws zouden krijgen. Geniet van je zoontje!!!

En jaah hoor cathalea, jij moet de volgende zijn. Mss kan hij/zij het pakje morgen nog aan doen. Je weet maar nooit! ☺️

15. Cathalea78

6 apr 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Of Roos?!
    Ja het is een grapje over het schuldig voelen😉 Mijn meisje heeft het prima naar haar zin. Mocht ze zich deze dagen niet aankondigen dan maandag terug naar de verloskundige voor een plan. Maar ze zal er toch een keertje uit moeten😄

Ik vind het best storend dat iedereen constant op mijn lip zit en telkens de vraag, en?? Snap dat de mensen om mij heen nieuwsgierig zijn maar ze moeten toch geduld hebben. Ze zien het vanzelf wel als het zover is. Ben ook blij dat ik naar het geboortecentrum sophia ga (tenzij ik word ingeleid) en niet thuis zal bevallen. Ik zie mijn buren er nog voor aan dat ze met een glas op de muur zullen meeluisteren zodra ze zien dat de verloskundige voor de deur staat😂

16. Cathalea78

6 apr 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Een mooi kerstcadeau! Nu lekker genieten. Hopelijk ben je snel van de naweeën af en je stuitje.

17. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Jaah roos zou ook nog wel de volgende kunnen zijn.. ☺️ Laten we hopen dat we morgen weer babynieuws hebben.

18. TheDoctor

Wauw Danty, van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie alle liefde en geluk.

Ik hoop dat de naweeën snel voorbij zijn en je je beter zal voelen.

19. TheDoctor

Ja, het zou evengoed Roos kunnen zijn. Gun het iedereen evenveel hoor. ;)

20. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Of laten we gewoon hopen dat we morgen allemaal samen bevallen 😂 nog idealer 😂😂😂

Deel Deze Pagina