Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christajen

christajen Nieuw lid

26 dec 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben enkel in mijn 33 ste week en maak mij nu a zorgen . Heb de laatste paar dagen nog gespannen borsten en heel veel pijn in de vagina de pijnen lijken soms wel op een wee . Ik vraag me af of de baby nu al komen wil . Bij de laatste echo had die zo rond de 30 ste week een gewicht van 2100 gr .

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dit is je eerste post op deze site. Apart. En 2100 gram bij 30 weken, dan heb je 300% met 32 weken nog een groeiecho gehad.

Mijn meneer was 1600 gram met 30 weken en dat was al p97 lijn en met 32 weken was hij 2000 gram en dat was iets at aan de grote kant maar verder prima.

Als die van jou dus met 30 weken 2100 gram was is daar verder onderzoek naar gedaan. Wat is daar uit gekomen....

3. ennasus

ennasus Actief lid

16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog rustig.. alle drukte van de kerstvisite inmiddels gehad (beide dagen overdag). Hoop echt dat het niet te lang meer duurt! Hij mag nu wel komen!!.......

4. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Hier rommelt er iets. Voor mij zeer verrassend, want ben vorige keer precies op 40 weken bevallen en had pas 1 dag daarvoor wat harde buiken. Wilde vanmiddag een dutje doen, maar kon niet in slaap komen, omdat ik lichte weeën had!
    We hebben maandag een afspraak om te kijken of mijn bm hals al rijp is, zodat ik ingeleid kan worden. We hebben besloten dat wanneer mijn bm hals niet rijp is, we wachten op de geplande KS 5 januari. Ik hoop dat deze weeën een teken zijn dat het met de rijping ook wel goed zit.

5. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik kan niet slapen! En ik word er echt gek van.
    Pff..

TheDoctor, is er nog verandering??

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Emib, ik ben ook weer vaste prik wakker :D Gelukkig kan ik lekker uitslapen dus dat scheelt. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

TheDoctor; hoe is het nu????? Wel spannend meid! Begin hier nu een beetje ongeduldig teworden, hoop dat ze snel komt in het nieuwe jaar. 5 Januari is een goede dag trouwens, ik ben een dagje later uitgerekend. Laten we anders die dag samen aanhouden ;) Tenzij het nu al gestart is bij je natuurlijk :) succes hoor!!!

Hier niets te spotten en nog steeds oefenweeen maar that's it.

Vrijen doet nadien bij mij trouwens ook veel pijn (weet zo 123 niet meer wie het hierover had) maar ik durf nu dus ook niet meer zo goed...ml vind het niet erg zegt hij dus ik laat het vanaf nu maar even zo :D

7. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Danty; gefeliciteerd! Lekker van genieten!

Voor de rest: Sjonge wat leef ik met jullie mee. Wat vond ik die laatste weken zwaar! En dan elke keer vals alarm, bah! Daarom geniet ik er nu extra van. Uiteindelijk heb je een prachtig resultaat. Nog ff volhouden dames 😘

8. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Oo 123abc fijn dat je hier nog eens komt piepen. Je bent ons niet vergeten. 😘
    Geniet nu idd maar extra van je kleintje! En hopelijk kunnen wij dat ook snel doen.

9. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Monique jah uiteindelijk ben k gisteren nacht toch ik slaap gevallen. k werd net weer terug wakker om dat k naar t wc moest. Terug inslapen lukt daarna niet.
    Ml en dl slapen nog lekker beide.. En k ga dan maar weer wat rond piepen op de forum..

10. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Nog een weekje tot de uitgerekende datum.. Baby wanneer kom je nou??

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Jemig meiden, geen kerstkindjes dus hier!
    (Ook wel fijn).

Doctor hoe is het nu??

Hier officieel een week overtijd.... Pfff en rustige buik. Totaal niet het gevoel dat ik bijna ga bevallen... Maar hoop zo dat het nu gewoon snel ineens start en dat het voor 31 dec is!!!

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Leuk abc dat je nog even komt spieken!!

13. TheDoctor

Geen kerst kindjes dus, jammer.

Hier is het gewoon weer rustig geworden. Ik had ook niet verwacht dat het door zou zetten, maar ik hoop wel dat het iets doet voor de indaling, of misschien betekent dat mijn bm rijp is. Heb het gisteren ook nog heel gezellig gehad met mijn man. Lijkt me trouwens heel vervelend als dat zeer doet, dan kun je het beter niet doen denk ik. Morgenmiddag weet ik meer.

Ik heb wel vrede met 5 januari, maar ik heb nog steeds hoop op een vb.

Roos, een week over tijd, ellendig joh! Ik hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten.

14. TheDoctor

Ennasus, hoe ver ben je nu?

Emib, dat is echt irritant hoor, dat wakker liggen. Heb je ook pijn of lig je te piekeren? Ik heb soms pijn, maar soms kan ik ook gewoon mijn draai niet vinden. Bovendien slaap ik niet langer dan 2 uur, dan begint het hele circus weer opnieuw. Als ik op het forum ga kijken komt er helemaal niks meer van. ;p

Monique, oefen weeën zijn wel een goed teken volgens mij, het kan zomaar een keertje doorzetten! Ik hoop het voor je en anders samen op 5 januari. ;)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nog geen baby's zie ik 😖

123ABC hoe is het met jou en je kleintje??

Danty, hoe gaat het met jullie?

Hier vannacht weer enorme krampen, werd er wakker van en echt uur wakker gelegen, kwamen af en aan en ineens hup, weer weg. Schijtziek word ik ervan 😭😭

16. ennasus

ennasus Actief lid

16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    #1176 ennasus, 27 dec 2015
    Laatst bewerkt: 27 dec 2015
    Irritant he Devilschase, als het niet doorzet... Het kan niet lang meer duren nu zou je denken!

TheDoctor: ik ben nu 38+5... 5 jan uitgerekend, maar hoop echt dat het eerder wordt! Hoewel heb nog niet echt voortekenen, soms wat steken her en der of een beetje misselijk gevoel, that's it... Slaap wel slecht.

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ik heb ook wel voorweeen gehad maar sinds ik de uitgerekende datum voorbij ben is het allemaal erg rustig. Wel harde buiken en baby die lekker veel beweegt maar totaal GEEN voortekenen.... Maar goed, dat zegt ook niks, het kan gewoon ineens losbarsten zei de vk.
    Ik word morgen gestript en dan woe en vrijdag ook. Hoop dat dat net het zetje gaat geven. Want heb hetzelfde als jullie. Wil zooooo graag een natuurlijk (thuis) bevalling!!

18. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Hier gaat het goed hoor! Lekker aan het genieten met de kleine man. Borstvoeding gaat nog niet fantastisch omdat hij niet aanhapt, maar dat gaat wel goed komen. Nu kolf ik het af en krijgt hij het via de fles. Krijgt in ieder geval bv! Verder gaat het goed. Ik herstel ook goed en de hechtingen doen langzaam aan minder zeer;)

19. Cathalea78

6 apr 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Wat fijn om te lezen dat het goed gaat en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn. Met de borstvoeding komt het vast ook wel goed! Lang leve het kolven 😉
    Ik wens je een voorspoedig herstel toe maar zo te lezen gaat dit de goede kant op👍

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Fijn dat het goed gaat abc, BV komt vast ook wel goed. Had je veel hechtingen dan? Dat lijkt me wel pijnlijk hoor, als je daaronder scheurt. Ik had de mazzel bij dl niks daaronder te hebben.

Chatalea, vanaf wanneer gaan ze het bij jou nu over inleiden hebben? Max nog 3 dg afwachten?!

Deel Deze Pagina