Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Veel succes bij de gyn, Evelyn! Hopelijk heeft je dochter een beetje meegewerkt en mag je ze snel in je armen houden.

Hou ons op de hoogte :)

2. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

16 jan 2013
    238
    24
    18
    Hoi allemaal,
    Ik lees al wel een tijdje mee maar wil op het aller laatste toch nog even mee kletsen als het mag.
    Ik ben vandaag 41.3 en gister op controle geweest bij de gynaecoloog onze kleine meid zit nog prima in mijn buik en het ziet er niet naar uit dat ze snel gaat komen. Na 5x strippen heb ik daar gisteren vriendelijk voor bedankt. Heb er namelijk wel weeën van maar het zet niet door.
    Mijn lichaam is helemaal op ik kan niet meer zitten,liggen of lopen en 4 uur slaap is een luxe...
    Mag mezelf morgen melden voor een inleiding hopelijk is er echt plek want de afspraak bij de gynaecoloog en de afspraak voor de inleiding kan normaal sneller maar het is top drukte op de afdeling. Mijn geduld is dus aardig op de proef gesteld.
    Mijn ergste nachtmerrie was toch altijd wel een inleiding en weer in het ziekenhuis bevallen... maar het geeft zoveel rust dat er een eind komt aan de zwangerschap dat ik er zelfs naar toe leef.
    Pff lang verhaal geworden ben gewoon beetje zenuwachtig.

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Oh dat kan ik me echt voorstellen.. Veel sterkte met de echte "laatste" loodjes en hopelijk heb je morgen je kindje in de armen omdat er gewoon plek is...

4. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Klinkt niet fijn Suusjeee. Hopelijk is er plek en heb je na een goede bevalling snel je kindje in je armen.

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh wat een balen nieuws zeg Essies.. hopelijk draait ie tijdens of vlak voor de bevalling toch nog goed! Hij ligt dan ook nog niet ingedaald denk ik of wel?

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Spannend Evelyn hopelijk duurt het niet lang meer :)

Suusjee dat klinkt echt niet fijn allemaal zeg:( hopelijk is er plek voor een inleiding en gaat het allemaal voorspoedig dat je gauw je kindje vast kunt houden. Ik ben bij de 1e ingeleid en hoe eng ik het vond het viel echt super mee, was echt een fijne bevalling. Ik hoop dat jij dat ook hebt. Zet m op!:)

Ik mag vandaag weer op controle bij de vk. Hopelijk alles goed. Ben wel benieuwd of ze kan inschatten hoe groot de baby is, vorige vk voelde en zei alleen maar; jemig wat veel kind. Ik voel alleen maar kind kind kind. Waardoor ik nu bang ben voor een reuzenbaby :)

7. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Succes suusje!

8. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Succes voor morgen sunjee wie weet besluit zr toch nog vandaag te komen!

Succes met de controle dames..

9. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    @lmo1978 Een natuurlijke stuitbevalling heb ik gisteren besproken, maar gezien ik een nogal forse baby verwacht (minimaal 8 pond) en mijn postuur (1.62m) durf ik dat niet aan.

We hebben gekozen voor twee snenario's: als hij nog draait dan een thuisbevalling, als hij niet draait dan een keizersnee. Gynaecoloog was het hier mee eens.
    Deze ochtend ligt hij overdwars, dus van indaling is geen sprake. Mochten nu de vliezen breken tja dan moet ik direct gaan liggen ivm de navelstreng. Dan wordt het sowieso een ritje ziekenhuis. Heb overigens niet het idee dat dit een dezer dagen gaat gebeuren. Maar misschien voel je zoiets ook wel niet aankomen.

10. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Spannend!

11. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Wauw spannend. Hopelijk gaat het vlot morgen en kan je kennismaken met je beeb!

12. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Succes suusje, hopelijk hebben ze morgen tijd of kondigt de kleine zich zelf aan vandaag. Groetjes

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Spannend suusje! Snap dat je er helemaal klaar mee bent. Hier maandag 40 weken en ik heb het ook behoorlijk gehad

14. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

16 jan 2013
    238
    24
    18
    Sorry dat ik niet meer gereageerd heb maar ik sta op en 15 min later breken mijn vliezen en tegen 11 uur kreeg ik weeën en om 13.58 is ons meisje geboren. Dus we hebben weer een turbo bevalling gehad zonder inleiding gelukkig! Nu een meisje wat misselijk is door meconium houdend vruchtwater maar gelukkig verder alles prima! Meiden succes met de laatste loodjes!

15. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    GEFELICITEERD!!! Wat fijn dat ze er is en zonder inleiding! Veel geluk met elkaar!

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Wow wat snel gegaan! Gefeliciteerd :):)

17. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Wauw hé lekker snel. Gefeliciteerd!

18. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie meisje!!:D super dat het toch een spontane bevalling is geweest:) nu lekker genieten;)

19. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Gefeliciteerd suusje

20. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0