Ben benieuwd hoe snel het allemaal zal gaan. Mijn lichaam heeft duidelijk een signaal gegeven achteraf gezien met slecht zien wel meerde signalen waar ik niet bij stil gestaan heb. Maar nu in goede handen denk ik dan maar. Hopelijk nog een paar uurtjes slapen, het kan morgen zomaar een lange dag worden. Vandaag eigenlijk al aangezien het al bijna 0.56 is! De tijd gaat ineens snel. Weltrusten meiden!
Dankjewel 😊 door de spanningen geen oog dicht gedaan. Ik heb zelfs de bevalling van mijn buurvrouw meegekregen. Vrees dat dit een lange dag gaat worden....Komt ook wel weer goed.
De zoveelste nacht dat ik gewoon niet kan slapen.. Ik ben echt op en mijn lichaam wil niet meer! Ben benieuwd of de verloskundige wat gaat doen met mijn verhaal!
Cathalea: heel veel succes meid!!!! Je kunt het, ondanks de hoeveelheid slaap. Wij powervrouwen zijn hiervoor gemaakt dus zet hem op! There is nothing you can't do. Succes!!!!
Even hier ook een klaagmodusje: IK WIL OOK! hihihi ik vind dat ik vandaag over een week moet bevallen zijn.....zou dit helpen?
Zet m op cathelea, idd onze lijven zijn er voor gemaakt!! Hoe meer vertrouwen erin en als je de pijn toelaat, hoe beter en sneller je bevalt! Probeer je terug te trekken in jezelf en je te focussen op juist de momenten tussen de weeën! Poe. Echt een hoge bloeddruk trouwens ineens, zeker ook je onderdruk, wat kan dat dan ineens snel gaan. Hier sinds tijden best een goede naxht gehad en redelijk geslapen. Zou het stilte voor de storm zijn 😱. Ach ik hoop maar niks meer want het duurt allemaal al zolang. Ik ben bang dat er een paar van jullie eerder dan ik gaan zijn, gun ik jullie van harte hoor meiden. Maar stiekem zou ik wel jaloers zijn!!!
Ahhh Roos, dat begrijp ik wel. Wat balen dat alles nog helemaal dicht zat. Hopelijk gauw verbetering. Ik word ingeleid, omdat ik een KS heb gehad vorige keer en weer een groot kind verwacht. Tot 34-35 weken lijkt alles redelijk gemiddeld, maar vanaf dan blijft mijn kind gewoon met 250 gram per week groeien, waar dat normaal ongeveer 100 is. Met het litteken durven ze het niet goed aan en er is een grotere kans op slagen ivm de grootte van het kind. Meestal is dit niet zo met inleiden, maar het is kiezen of delen: inleiden of een reusje baren.
Ik hoop dat je al lekker op weg bent Cathalea. Hier is mijn zoontje ineens ziek geworden. Hij is echt nooit ziek, maar gisteren ineens 39,3 en zo suf als wat. Arme jongen. Gelukkig helpen paracetamol. Mijn moeder is er nu en zorgt voor hem en maakt het huis nog even schoon. Heerlijk.
Roos, hopelijk ben jij de volgende. Je geduld mag nu beloond worden vind ik!! Je hebt lang genoeg moeten wachten.. Al ben ik hier amper overtijd, toch ben ik het ook al zooo zat.. En zeker omdat ik nog ik 2015 wou bevallen.. En ik nu echt de hoop begin op te geven.. 😕 er valt gewoon niets aan te doen.. Ik heb net boven op t verdiep wat gekuist. Moet beneden nog doen.. Maar ik ben zo moe en heb gewoon geen zin meer 😕 Ik lig weer in de zetel zoals altijd. Er is geen topic meer die ik niet gelezen heb, er is geen site meer die ik niet bekeken heb.. Pfff.. Ik ben me echt aan t vervelen, wrm willen die kleine babys toch niet gewoon komen wanneer wij het willen.
Wat spannend allemaal... Ik lees veel mee maar niet altijd puf of tijd om te reageren. Roos wat balen dat je potdicht zat dat is zeker een domper aangezien je overtijd bent en toch beetje verwacht dat je lijf zich klaar maakt Catalea misschien heb je je kindje of ben je nog bezig maar succes.. Hier gaat het met de kleine erg goed, op de avond na want dan heeft hij krampen en dat is hartverscheurend. Grote broer is super trots en laat dit Zeker merken. Met mij gaat het niet zo goed maar dat bespaar ik voor hier want er moet nog bevallen worden en ik heb nu 2 kanten van het verhaal mee gemaakt en deze was niet zo goed en leuk.. Succes allemaal en hoop voor jullie snel op babynieuws
Fijn danty om je hier terug te zien. Hopelijk gaat het snel beter met je!!! Maar toch geniet van je kleintje, want wij zijn hier echt allemaal hopeloos aan t wachten..
Pdffff.... Lijkt wel of de einddatum toch steeds dichterbij komt. Het rommelt voor mijn gevoel steeds meer op dot moment. Maakt het wel spannend of het toch nog 2015 wordt of alsnog 2016. Ben benieuwd
Vanmorgen gestript en het is flink het rommelen. heb toch echt wel flinke pijnlijke krampen om de 4 min ong. Zitten uitschieters bij van maximaal 8 min. Maaaaar ze duren voor mn gevoel nog niet lang genoeg. hopelijk zet het door.
Zitten rond de 40 sec. Nu heb ik bij de rest ook nooit die hele lange weeën gehad. Maar twijfel nog 🙈
Anders gewoon bellen. Zeker als je bij de andere ook geen lange weeën hebt gehad. Misschien ben je al verder gevorderd dan jezelf denkt. Weet niet of je naar het ziekenhuis moet?