Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    kwa datum zou jij je kleintje eigelijk nieuwjaars dag moeten krijgen he sweety30
    01-01-2016 past er mooi bij

2. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Krijg ik idd veel te horen. Om de eer hoog te houden. Haha. Maar voor mijzelf hoeft dat niet. Qua termijn zit ik ook gelijk met mijn dochters nu. De oudste kwam met 39.1 en de jongste 39.0.

3. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    En sweety nog verandering??

4. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

#1244 TheDoctor, 29 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2015
    Spannend hoor loirinha en Sweety!

Fijn dat het goed gaat met je kinders Danty. En ik leef met je mee wat dat andere betreft. Weet maar al te goed dat niet elke bevalling even fijn is of alle pijn en gebeurtenissen even makkelijk naar de achtergrond verdwijnen. Dat mag je best uitspreken hoor, het hoort er ook bij. Sterkte in ieder geval.

Ik was in het ziekenhuis vanavond om een ballonnetje in te laten brengen, maar ik mocht weer naar huis. Heb al bijna 3cm ontsluiting! Super blij natuurlijk. Morgenochtend gaat het gebeuren.

5. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    De weeën blijven aanwezig en moet soms echt even in mezelf keren. Maar regelmaat zit er nog niet in. Dus blijft nog even spannend.

6. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal meiden!!!

Heeeeeel veel succes!!!!

Liefsss

7. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid

Ik lees dat je kereltje veel last van krampjes heeft ik weet als geen ander hoe hard verschurend kan zijn!
    Onze dochter had hier ook vreselijk veel last van.
    Ik heb nu dinds het weekend een Dr Browns fles en gebruik voor iedere voeding Infacol 1 pipetje vol en een halve en het werkt echt super! Ze hsd vandaag haar ontlasting wel wat dun maar beter dat dan die akelige rot krampen!
    Ook is er speciale voeding voor krampjes mischien is dat ook nog een optie?
    Ik wou het graag met je delen omdat ik weet hoe hartverscheurend het is.
    Ik baker onze dochter nu ook in en werkt ook erg rust gevend voor haar. Ook lopen we bij de chiropractor omdat ze haar lijfje te steak heeft staan waarschijnlijk maandag nog 1x heen en dan is het klaar na 4 behandelingen ze word nu gelukkig wat rustiger ze was heeel veeee aan het huilen zoo niet leuk!!!

Sterkte!

Liefss

8. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje

Oo wat spannend! Ik ben super jaloers op je. Komop meid, zet hem op!!

9. Mibow

Mibow Niet meer actief

Spannend! Hoop dat ze snel wat regelmatiger worden!

En Doctor, wat een goed bericht! En morgenochtend,dat is nog maar een paar uurtjes.. :D

Hier vandaag de hele dag krampen gehad in mijn onderbuik. Vanavond rond 23.00 mijn slijmprop verloren en de krampen worden nu nog wat erger. Nog geen regelmaat maar wel af en toe dat ik denk van pff nou.. best pijnlijk. Waarschijnlijk is het nog niks in vergelijking met de echte weeen straks maar toch

Iemand ervaring met zulke krampen na het verlies van de slijmprop?

10. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou toch maar rond 23:00 naar het ziekenhuis gegaan nog twijfelend of het echt begonnen was. En om half 2 is mn piepklein mini meisje geboren 😊

11. Cathalea78

6 apr 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hallo dames, gisteren ben ik bevallen van een pracht van een dochter. Op 1 dag na bijna 42 weken zwanger, met een gewicht van 2252 en 46 cm is het echt een klein kindje. De bevalling is snel gegaan. Gisteren om 07.30 uur heeft de gynaecoloog mijn vliezen gebroken vervolgens aangesloten aan het infuus om de weeën op te wekken. Ik heb rugweeen gehad die ik duidelijk voelde maar het apparaat registreerde geen weeën totdat mijn man ging timen. Wat bleek mijn buik was gewoon te klein om waardoor het apparaat de weeën niet weer gaf. Tussendoor werden de opwekkers wel verhoogd omdat de verloskundige dacht dat het moeizaam op gang kwam. Ik heb aan de bel getrokken omdat de weeën te heftig waren en mijn lichaam had het zelf al overgenomen..Direct gevraagd om pijnstilling en toe bleek ik al 7 cm ontsluiting te hebben. Morfine pomp aan en binnen no time kreeg ik persdrang dit was om 11:40 uur en om 12.21 uur is Vienna geboren. Een sterrenkijker en in het vruchtwater gepoept. Tot vrijdag verblijven we in het ziekenhuis. Het is een heel tevreden meisje, lekker rustig alleen de borst aanhappen begrijpt ze niet. Het kolven gaat super en ze krijgt extra voeding. Ik ben een trotse moeder en helemaal in love😍 Wat een overweldigend gevoel is dat. Ik ben wel ingeknipt en heb flink wat hechtingen zowel van binnen als van buiten en mijn stuitje doet behoorlijk zeer. We worden allebei goed in de gaten gehouden.

Voor alle dames waarbij het rommelt heel veel succes.
    Roos hopelijk voor jou goed nieuws vandaag en dat het strippen lukt. Ik duim voor jullie!

12. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    ZO!!! :D twee prachtge meisjes geboren dus!!! Lieve meiden, van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws.
    Geniet er van en ik hoop dat voor jullie beide het herstel soepel en vlot zal verlopen :)

Hier verder niets te bekennen en als ik heel eerlijk ben hoop ik nu dat ik het over oud en nieuw kan tillen. Vandaag weer controle maar ik verwacht daar verder niet veel bijzonders van.

Hoe is het met de rest van de dames??

13. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Eindelijk!! Hier gaan we dan. We zijn gestart. We hebben al twee prachtige meisjes zo te horen. Dames een dikke proficiat voor jullie!! Geniet nu maar fijn van jullie kleine meiden en een spoedig herstel jaa!!

14. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Hee meiden lees al een tijdje mee... maar nu kom ik ook mee schrijven! Hier ook echt aan het aftellen al 2 weken lang last van voorweeen zou van mij wel een keer door mogen zetten ahha

Meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd geniet ervan!

15. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Welkom Newbornstar! Hier ook flinke voorweeen gehad maar nu al weer een paar dagen "heerlijk" rustig. Sterkte met het wachten :)

16. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Hier nog even een berichtje uit het zh.

Nou Mibow, klinkt goed hoor, zou weleens begonnen kunnen zijn.

Twee mooie meiden geboren! Gefeliciteerd! Nou lekker genieten.

Bij mij gaat het zo beginnen. Spannend.

17. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw

Gefeliciteerd met jullie meisje. Nu lekker genieten

18. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd !!! En voor het termijn idd een heel klein meisje. Maar als het gezond is. Dat is het belangrijkste. Me lekker genieten

19. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Hier is het overdag voornamelijk aan het rommelen maar snachts niets. Vandaag weer controle bij de vk. We gaan het weer zien of het rommelen iets betekend heeft. En of de kleine man het nov naar zijn zin heeft.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gefeliciteerd dames!!! Wat een kleintje cathalea! Geniet ervan meiden.

Hier een goede nacht gehad, dus ik reken toch echt op 2016 baby.

Deel Deze Pagina