Lorinha en cathelea van harte met jullie meiden! Lorinha. Dat is snel gegaan zeg, fijn!! Nu weer lekker thuis hoop ik? Een inimini zeg je, is ze zo klein? Hoop dat alles goed gaat met jullie! Cathelea, heerlijk dat je bevallen bent nu! Mag ook wel met dat termijn!! Bijzonder he om moeder te worden? Idd wel een heel klein meisje zeg, zeker met dat termijn. Hopelijk snapt ze het aanpappen snel, is voor jou ook makkelijker! Is je bloeddruk nu ook al wat beter? Doctor, spannend voor jou hoor! Hoop vooral dat het heel voorspoedig gaat zonder veel gedoe! Zet m op!!
Lorinha en cathelea gefeliciteerd!!!!! Nu lekker uitrusten en genieten! Spannend voor jou Doctor, heel veel succes! Ik had vanmorgen krampen..om de 20 minuten. Ik dacht... het zou het? Mijn man zei: als je twijfelt is het niet zo, ga slapen haha. Ik heb ernaar geluisterd en kom pas net me bed uit rollen! Geen krampje meer te voelen! Ook ik hoop het nu over oud en nieuw heen te tillen
Van mij mag het vandaag of vannacht gebeuren zolang ik maar met oudejaarsavond thuis ben. Anders in het nieuwe jaar. Zou het echt niet leuk vinden om morgenavond in het ziekenhuis te zijn, zeker niet omdat Luc zich zo verheugd op oud en nieuw, vuurwerk en kinderchampagne.
Van mij mag het nu ook doorzetten. Heb overdag alleen mAr gerommel en snachts kan ik tot op heden gewoon slapen. Maar toch kost het veel energie.
Hallo meiden, om 16:00 bevallen van onze dochter. Was weer een sterrenkijker, maar heb haar er op eigen kracht uitgeperst! Ze is krap 3700 gram en helemaal gezond. Wel een blauw voorhoofd, arm kind. Ze heeft meteen gedronken en we mogen straks naar huis! Heel veel succes meiden, ik kom gauw weer kijken hier. Er worden allemaal meiden geboren trouwens.
Doctor, van harte met je dochter!! Wat fijn al bijna naar huis! Wel sneu van je dochter, heeft ze er last van? Nu lekker genieten en bijkomen! Benieuwd of iemand 2015 nog net redt! Hier vndg weer naar vk en nog steeds 0 ontsluiting en baarmoeder niet verstreken. Met dit termijn, zeker bij een tweede uitzonderlijk. Vk heeft er een hard hoofd in dat hij binnenkort spontaan nog komt. Dus morgen naar gyn, echo, ctg en weer inwendig onderzoek en dan inleiding plannen. Zijn natuurlijk beetje rare dg nu, eerst o en n en dan is het weekend. Dus ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Wel zal ik eerst ballonkatheter krijgen voor de verweking bmm en eerste 3 cm. Dan hoop ik dat met breken van de vliezen de weeën vanzelf op gang komen ik niet aan de weeën opwekkers hoef! Is het toxh nog een beetje natuurlijk, want ik had zo graag thuis willen bevallen maar die kans is nu wel erg klein! Wordt vervolgd morgen!
Dankjewel Roos. Zeker bijzonder om moeder te worden 😊 Het aanpappen lukt nog steeds niet ook een flesje gaat heel moeizaam. Hopelijk komt hier verandering in anders krijg ze voeding via een sonde. Ze heeft ook een bacterie in haar oogjes dit is op kweek gezet. Mijn bloeddruk is nog steeds niet goed en ook mijn temperatuur schommelt en elke dag hoofdpijn. Begin een beetje kribbig te worden met een kort lontje zal door de hormonen komen. Hopelijk vrijdag naar huis maar dat is nog de vraag. Hopelijk ben je nu ook aan de beurt of ben je misschien nu bezig, wie weet!
Lieve dames, Bedankt voor alle berichtjes en felicitaties. Ik wens jullie heel veel succes toe, hopelijk ook snel jullie kindje in je armen!! Zet hem op allemaal!!