Devilchase wauw gefeliciteerd !!! En iedereen een goed en gezond 2016 gewenst en op naar veel prachtige kindjes 💙💕
Waauuw gefeliciteerd devilschace! Goed begin van een nieuw jaar! Hopelijk mag je snel naar huis. Geniet ervan Happynewyear allemaal
Devilschade, gefeliciteerd!!! En grappig joh dat je de eerste bent 😊 Best prima bevalling zo te lezen?! Ik ben gistermiddag bevallen van een prachtige zoon!! Hij doet het exht super en drinkt al heel goed. Bevalling was sn baby was in nood en is uiteindelijk een spoed keizersnede geworden. Maar hij is het allemaal waard! Wel heel lastig dat mijn herstel nu een stuk langer gaat duren.... Zet m nog even op met wachten meiden!!
Gefeliciteerd met jullie zoon! Jammer van de ks uiteindelijk hoop op een spoedig herstel en dat je lekker mag genieten van je zoon
Ooo roos. Je verdient een dikke proficiat! Je hebt echt lang genoeg geduld gehad. Geniet nu maar fijn van je zoontje!!!
Ohhh weer 2 baby's!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!! DC zijn jullie alweer thuis? Of gaat dit vandaag gebeuren? En roos, jammer dat het een ks is geworden, dat verandert zeker wat aan je herstel maar het resultaat zal ast een prachtige baby zijn, beterschap met het herstel en geniet van jullie kindje. Ik zei het de vorige keer al maar er is toch echt wat opgestart hier. Kunnen jullie misschien wat van die energie naar ons sturen Ik baal echt met de dag meer, vandaag besloten wat meer afleiding te gaan zoeken. Het zou zo maar nog 2 weken kunnen duren en dan maak ik het mezelf wel erg moeilijk als ik me elke dag rot ga zitten voelen omdat ze er nog niet is.
Wauw! Twee boys geboren. Van harte gefeliciteerd DC en Roos. Dat klinkt heel positief DC, hopelijk heb je dat ook zo ervaren. En Roos, wat zal dat schrikken geweest zijn dat hij in nood was. Hopelijk een voorspoedig herstel. Nog bedankt voor de felicitaties. Hier gaat het goed. Zware nacht gehad met veel voedingen, maar het is nog te doen. Gelukkig hebben we een lieve kraamhulp. Succes allemaal.
Ik zou zeker afleiding zoeken monique. Ik had dit ook, maar sinds enkele dagen zijn mijn dagen goed gevuld en gaat het veel beter. Ik wil zelfs nu in 1 keer precies niet meer bevallen. Ik besef stillekes dat het mss tochwel mijn laatste zwangerschap gaat zijn en ook mijn laatste dagen met 1kleintje.
Wat zijn wij dan eigenlijk goed bezig Nu moet ik toegeven dat ik nog steeds klaar ben met zwanger zijn. Ik weet niet of dit ons eerste en laatste kindje is, maar ik vond de rit bijzoner genoeg en heb er volledig van genoten en daarom is het voor mij nu genoeg zo. Lag vanmorgen nog wel even te bedenken, dit zijn waarschijnlijk de laatste dagen dat ik nog lekker op mijn gemak kan uitslapen en op mijn gemak kan opstaan met een kopje koffie en mijn Ipad en dit forum Daar geniet ik nu wel nog even van
Roos1978: jij ook gefeliciteerd meissie met je kleine man!! Jammer dat het een ks is geworden en je herstel langer duurt maar hij is er, en jij bent er, en dat is het belangrijkste! Succes en sterkte met je herstel. @MoniqueA: ja we waren op 01/01 om 12:30 thuis. Moeten volgende week nog heel even terug omdat ze zeker willen weten dat het overslaande hartje wat hij bij de bevalling had weg is. In 90% vd gevallen is het gewoon normaal. Ook de echo's door de zwangerschap heen waren prima dus ze verwachten eigenlijk niets maar willen toch uitsluiten Hier gaat het goed. Bevalling was heel snel, 4 uur en 50 minuten ongeveer. Meneertje doet het heel goed. Hij was 3225 gram en gisteren 3050 en vandaag alweer 3100. Hij is dus lekker aan het aankomen en net voor het eerst in bad gegaan. @allemeiden: ik ben zo benieuwd wie de volgende is. Ik kon elke dag even kijken of er al babynieuws is! Succes skatties!
Haha monique. We zijn zeker goed bezig! Continu op de forum 😂😂 eigenlijk best wel verslavend zo n forum.. Ik ben ook klaar met zwanger zijn. Ik bijna non stop ol 2jaar zwanger 😂😂😂 Zodra ik alle kilo s kwijt ben ga ik eens starten met mijn kleerkast te vernieuwen 👊 yeaah. Ik kijk er zoo naar uit.
Ik ben zooo zenuwachtig! Morgenochtend gaan ze me inleiden maar ik heb het idee dat het inwendig onderzoek vn gisteren al iets heeft gedaan. Behoorlijk wat krampen vndaag en ze worden erger nu. Voel me ook een beetje raar, er niet meer helemaal bij, ofzo. Benieuwd of het misschien toch nog vanzelf start vanavond..
Emib ooh dat heb ik ook! Wel van maar 1 zwangerschap dan hoor maar ik zal zo blij zijn als ik mijn eigen lijf weer terug heb!