Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat had ik ook. Ik was de hele dag al niet zo lekker en had nergens zin in. Ook een soort maagpijn gevoel in de avond. Liep een beetje in mijn zelf gekeerd rond en zei nog op oudejaarsavond dat ik het liefst half 10 al wilde pitten.

Ga anders evn douchen, kijken of het wegtrekt.

Dus het kan zeker een voorteken zijn. Ik hoop voor je dat het uit zichzelf begint!

2. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Hey Mibow, dat klinkt goed. Natuurlijk ben je hartstikke zenuwachtig. Ik hoop dat het vanavond al begint en anders heel veel succes morgen! Zet em op, je kan het!

3. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Spannend mibow. Succes als het nu doorzet en anders voor morgen.

4. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0

Spannend!!!!!! Succes hoor :)

5. Mibow

Mibow Niet meer actief

Dank jullie! Vannacht is er niks meer gebeurd, dus zometeen op naar het ziekenhuis

6. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff, hier nog iemand die klaar is met het zwanger zijn! Hij mag nu echt wel komen.. Helaas alleen geen voortekens oid :(. Ik moet donderdag weer naar de vk, gaan ze het dan hebben over strippen? Of begin je daar zelf over? Moet er niet aan denken om nog 12 dagen door te lopen.

7. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Bij mij is er nog niet gesproken over mogelijk strippen. Ben morgen 40 weken en heb vrijdag de volgende afspraak staan. Er is bij mij wel aangegeven dacht hij er nog niet zijn ze overleggen met het zkh wat de volgende stap zal worden. Ben er ook al helemaal klaarde. Heb dit ook al bekend smaakt bij de vk. Dat is wel belangrijk om te doen.

8. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik verveel me gewoon enorm en je kunt ook niks meer met zon buik. Ben al blij als ik een half uur traag kan wandelen.. Op 1 of andere manier ga je toch uit van je uitgerekende datum maar het kan nog wel 12 dagen duren, dan word ik echt gek!

9. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Waarom is het eigenlijk belangrijk om het bekend te maken bij de vk? Doen ze dan iets extra? Of???

10. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Het is wel een signaal onmogelijk eerder actie te nemen.

11. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Ben benieuwd hoe het nu met Mibow gaat. Hopelijk heb je al een mooie baby in je armen.

12. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik eigenlijk ook ja. We hebben niets meer gehoord.

13. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik snap het niet. Hoe bedoel je??

14. Mibow

Mibow Niet meer actief

Hoi dames! Vanmiddag om 16.11 is onze prachtige zoon geboren!
    Alles gaat goed met hem, hij wil alleen nog niet echt iets van bv weten. Verder lukt het mij door de morfine nog niet goed genoeg om zelf te plassen dus we moeten een nachtje blijven.
    De bevalling was geen top bevalling met een weeenstorm en een knip omdat hij scheef in mijn bekken lag. Wel nog een compliment gehad van de vk omdat het blijkbaar vrij lastig is om een baby in die ligging op de natuurlijke manier naar buiten te krijgen. Heb achteraf nog wel mn excuses aangeboden want ben echt een heks geweest tegen ze, al weet ik (gelukkig) niet alles meer. Was ook behoorlijk van de wereld een tijdje door dat pompje.

Maar.. ook ik kan het cliche bevestgen; het is het echt waard!
    Succes aan alle meiden die binnenkort hun wondertje op de wereld mogen brengen. Hoop met jullie mee dat het niet lang meer duurt!

15. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wauw!!! Van harte gefeliciteerd meid!!!! Die borstvoeding komt vanzelf maar in ieder geval al fijn dat hij er nu is :) Nogmaals gefeliciteerd!

16. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    En hier zit ik dan weer.....gisteren drie uur lang om de 10 minuten weeen gehad. Het begint......! Maar niet dus, zet het niet door....het is inderdaad frustrerend. Ik kan niet zo goed tegen dat wachten en dat niks doen. Kan ook met moeite een half uurtje lopen en verder zit en wacht ik :(
    Woensdag krijg ik bij de verloskundige uitleg over strippen en wanneer ze dit gaan doen. Van mij part meteen want ik ben er al zolang klaar mee. Helemaal nu mijn uitgerekende datum hier is.....ik wil gewoon niet meer zwanger zijn, ik wil haar graag zien.

Hoe is het met de rest meiden???? Houden jullie het nog een beetje vol?

17. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Mibow, proficiat en geniet maar van je kleintje nu!

Hopelijk volgen wij je snel na...

18. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje

Oo monique. Ik hoop zo voor je dat het snel doorzet. Maar lang kan het niet meer duren. De kleintje moet er uit en het zal echt wel een van de komende dagen gebeuren. Alleen nog even geduld hebben.

Ik voel mee met ke hoor. Je bent dus helemaal niet alleen..

19. ennasus

ennasus Actief lid

16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mibow!!! Super dat hij er is.

Zo MoniqueA, naar zeg dat je steeds denkt dat het dan eindelijk begint en het dan weer wegzakt.. Ik kan me je frustratie helemaal voorstellen.. Ik hoop zo dat het gewoon echt doorzet! En snel ook. Wij hebben dezelfde datum (vandaag he) en hier ben ik ook vooral aan het wachten. Vannacht ook dramatisch geslapen maar geen voorweeen, niks. Elke dag hoop ik dat dit DE dag gaat zijn, we zullen zien! Ik duim voor je

20. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd mibow. Geniet lekker van jullie mannetje

Deel Deze Pagina