Hier niks, noppes, nada...behalve dat ik heel onrustig heb geslapen en telkens wakker werd en er wel iets door mijn hoofd ging m.b.t. de bevalling. Hopelijk zijn er andere dames met nieuws
Vandaag 37 wk zwanger maar mijn kleine draait nog alle kanten op ... hoop dat ie heel binnenkort netjes met het koppie naar beneden gaat liggen en zo blijft liggen zodat ik mijn vierde en laatste zwangerschap met een mooie thuisbevalling kan afsluiten!
Hier ook nog niks. Wel veel wakker geweest (rot verkoudheid en last van me keel). En elkekeer naar de wc geweest en steeds het idee misschien breken me vliezen wel maar nog niks aan de hand.
Ook ik waggel nog gewoon door :x Weer veel gerommel in de avond, maar deze keer zette ik er mijn hoop niet op. Effectief weer rond 23u45 valt het stil
Geen nieuws, geen gerommel, wel veel plassen in de nacht maar had ook veel water gedronken. Kleine varieert tussen stuit en dwars dus liever nog even geen gebroken vliezen. Ben inmiddels medisch geworden en maandag weer naar ziekenhuis om te kijken hoe verder. Tot die tijd; benen over elkaar haha
Hier ook geen nieuws.. Dacht vanmorgen even woooow het is begonnen, had mega kramp in mijn baarmoeder die ik echt moest wegpuffen.. maar niks daarna..
Wel spannend voor jullie waarvan de kleintjes ieder moment kan komen. Denk dat je nu ook echt erna toe leeft dat de kleine geboren word je hebt immers al zolang geduld moeten hebben. Ben benieuwd wie snel zijn beeb zou hebben . Hier nog paar weekjes geduld hebben.
Hier ook exht zo slecht geslapen! Last van mn buik, last van jeukende opgezwollen voeten, last van jeukende tintelende handen, onrust in mn lijf..... Ik zit er vandaag n beetje doorheen geloof ik....
Hoop voor je dat het allemaal voortekenen zijn Evelyn, dat ze maar snel mag komen! Hier ook alles nog rustig! Wel slecht geslapen, maar voel me op zich goed, dus we gaan nog maar even wat leuks doen.
Goed zo Mom2! Wij hebben ook steeds leuke dingen gedaan, maar vandaag geef ik ff toe aan de blues. Ff vol zelfmedelijden in bad, chocolade eten, thee drinken, filmpje kijken. En dat alles laten regelen door manlief. Morgen ben ik wel weer leuk, vandaag is t ff klaar.
Hier wezen zwemmen met zoonlief... resultaat al de hele ochtend een drukke beeb in buik... zo nu mag jij ook ff slapen meisje😂... of zal dit de drukte voor de stilte van de storm van de bevalling zijn.... (VAST NIET! !) Kan me voorstellen hoor evelyndeb... lekker chillem!
Daar is het tenslotte ook zondag voor, ff lekker helemaal niks.. Hoop voor je dat de kleine zich snel meldt..
Hier gaan we weer beginnen met een avondje voorweeen... Evelyn, bij jou niets gebeurd vandaag? Ben zo benieuwd... Lang kan het niet meer duren he!
Hier nog helemaal niks, behalve veel pijn in mn rechter hand en saar frustratie over! Ik denk ook elke keer dat t niet lang meer kan duren, maar momenteel duurt elke dag lang, zeker met die pijnlijke hand (en andere ongemakken, maargoed). Hoop dat t bij jou goed doorzet nu MoodyL!
Spannend moody! Hopelijk zetten ze door!! Voor de dames misschien een tip.. Maar toen wij de laatste keer intiem zijn geweest heb ik 2 dagen flink voorweeën gehad. (Ik lag alleen maar op mijn rug dus aan mijn inspanning heeft het niet gelegen) Dus misschien is dat net het laatste zetje die je nodig bent voor echte weeën? Ik zit te twijfelen vanavond nog even gezellig te maken haha durf niet goed dalijk werkt het nu écht..