Aftellen tot datum inleiding, wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Maantje80, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Voor mij de 5e dus ik heb 4 kinderen rondlopen, dus ik verveel me niet ;)
    Misschien leuk boek kopen, tijdschriften lezen, nog wat bakken, knutselen, wandelen, of lekker met een hobby bezig zijn?
    Waarschijnlijk heb je straks in het begin tijd te kort, dus nu nog even van nemen (een terrasje is ook niet verkeerd met dit weer) :)

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja hier de 3e maar de andere 2 zijn water en vuur. Moet ze echt heel erg bezig houden anders is het constant ruzie en dat kan ik nu ook niet echt meer aan.

Morgen controle bij de gyn en worden de bedklossen geleverd.
    Dinsdag met zoontje naar de oogarts, zal een heeeel drama worden denk ik.
    Woensdag ballorig ingepland.
    Donderdag thuis druk zijn, dan is vriend ook vrij, maar die gaat ook nog een paar uur wandelen om de zenuwen eruit te lopen.

zijn meer de kleine dingen die ik nu aan het inplannen ben. Van schoonmaken tot koffer controleren enz.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nog 3 dagen!!!

Hopelijk gaan de dagen snel voorbij. Vandaag met mijn autistische zoontje naar de oogarts. Dat zal een lastige zit worden. En de laatste belangrijke afspraak voor de inleiding.

4. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Spannend Sparky dat is nog maar heel kort!!
    Laat jij weten als je bevallen bent? Ik ben benieuwd! Heel veel succes alvast!

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja uiteraard laat ik dat weten :)

6. Moli

Moli Niet meer actief

Hier nog twee dagen geduld :D We moeten ons vrijdag om 7:15 melden :D :D :D

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Spannend Moli! Ik om 7.30 uur vrijdag. Nog 2 dagen geduld hebben. Zit nu met de kids bij een speelparadijs ter afleiding. Dat de tijd maar mooi snel mag gaan.

8. Moli

Moli Niet meer actief

Ja ik hoop ook dat de tijd snel mag gaan! Morgen is mijn man vrij en gaan we het huis ff op de kop zetten (soppen enz.) en dan nog in de middag genieten van ons drietjes en dan hup mag het vrijdag wezen :D

Ik lees dat jij ook zw diabetes hebt, hier ook. Wordt jullie kindje ook groot geschat>?

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Niet heel groot. Ze heeft een flinke groeispurt gehad want was van zichzelf klein tot aan de 26 weken, maar daarna haar lijntje blijven volgen. Ze zit nu ongeveer op de p80 lijn wat zou betekenen voor een meisje rond de 3300 gram met 37 weken (3900 met 40 weken).
    Mijn zoontje was ruim 8 pond dus voor mijn doen is dit klein haha.

Wordt nu ingeleid ivm de cholestase, anders was de inleiding een week later en puur in verband met insuline gebruik.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier vriend ook vrij morgen. Maar gaat ook nog even wandelen met zijn vader. Ik ga vooral de laatste kleine dingen regelen. Als de kinderen savonds opgeruimd zijn nog even aan de poets (de dingetjes die nog niet gedaan zijn) en dan de avond door zien te komen. Ik ben bloednerveus en heel bang dat ik niet zal slapen.

11. Moli

Moli Niet meer actief

Hier ook zeer nerveus, er gaan allerlei doem scenarios door mijn hoofd.. De baby was twee weken geleden al 4100, dus ben benieuwd hoe zwaar hij zal zijn als hij er eenmaal is.

Ik weet niet of jullie een bad hebben maar misschien helpt dat in de avond om wat relaxer te worden.

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee helaas geen bad. En van douchen wordt ik niet meer relaxed helaas.

Hier vooral heeel nerveus omdat ik niet weet hoe lang het gaat duren. Of er al ontsluiting is of dat het wellicht wel dagen lang wachten is op ontsluiting. Vrijdagochtend zal dan ook het toucheren het spannendste zijn denk ik.

13. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Spannend zeg! Mijn man heeft ook alvast vrij gevraagd voor de middag van te voren. Of ik die nacht slaap vraag ik me ook af.

Ik lees van heel veel vrouwen dat ze om 7.15 moeten melden, ik ook. Typische inleidingstijd, of allemaal in het zelfde ziekenhuis :)

Veel succes dames met de laatste uurtjes, spannend!

14. Moli

Moli Niet meer actief

Sparky, dat herken ik wel. Ik vind het toucheren ook wel spannend, hoop dat ik iig 1 cm al heb haha zou mooi mee genomen zijn.

Maantje, dat is ook wel fijn van jouw partner!
    Denk trouwens niet hetzelfde ziekenhuis :p ik kom uit de Achterhoek en dat ligt niet echt dicht bij Drenthe haha.
    Ik denk dat dan de wisseling van de wacht is geweest (ochtend ploeg begint om 6:45) en zo de verloskundigen zolang mogelijk bij hun "eigen" patiënten kunnen blijven.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik denk ook de wisseling van de wacht. Ik moet 7 uur bellen en dan 7.30 uur melden.

16. Moli

Moli Niet meer actief

:D:DNog maar 1 dag :D:D

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jaaaaa spannend!

18. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Gewoon even benieuwd: Hoe komen jullie vandaag jullie dag door?
    Zijn er nog dingen die jullie moeten regelen?

19. Moli

Moli Niet meer actief

Maantje, heel zenuwachtig haha.

nee serieus, hier maken we het huis lekker aan kant, doe nog ff een dutje en vanmiddag gaan we wat leuks doen met onze dochter misschien nog ff lekker ergens uit eten en vanavond doe ik `mijn` grote verzorging rondje ;) zodat ik morgen vroeg alleen nog ff snel hoeft te douchen aangezien onze dochter dan nog slaapt.

Alles is zover geregeld en de personen waarvan ik wil dat ze het weten, weten het.

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier heb ik alles voor zover klaargezet. Vriend heeft gepoetst. Nu rustig bankhangen en de kids lekker spelen. Vanmiddag eten schoonouders hier en bestellen we lekker makkelijk chinees. Daarna nemen ze de kids mee. Dan doen wij nog wat laatste dingen (vaatwasser, wc enz) en dan hebben we nog even samen. Vanmorgen mezelf helemaal klaargemaakt (scheren, epileren enz) en morgenochtend dus gewoon snel douchen en ontbijten.

De aankomende uren zijn het moeilijkste en vanavond als alles klaar is denk ik. Straks nog weer ff afleiding als schoonouders er zijn.

Deel Deze Pagina