In alle zwangerschapsboeken staat ook dat je maar 2 echo's bij de verloskundige krijgt maar hier krijg je er eigenlijk altijd 3 namelijk met 8 weken dan rond de 11/12 weken op de termijn helemaal vast te zetten dan nog rond 32 weken de liggingsecho. En natuurlijk de 20 weken echo in het ziekenhuis. Is verschillend maar ik ken niemand die m echt pas rond 10/12 weken heeft. Gewoon even bellen
Ik kreeg ook te horen dat ik pas met 8 weken kon komen voor de intake/eerste echo. Omdat wij dan precies met vakantie waren, werd het een week later pas. Ben nu wel nieuwsgierig aan het worden, nog een week wachten. Weet wel bij mijn schoonzus dat ze beide keren bij ons zat met een echo van een zwangerschap van zes weken. Dus het ligt misschien ook aan de verloskundigepraktijk en of er een medische reden voor is
Ik krijg de 18e mijn eerste echo en ben dan 7 weken.. Ik mocht niet eerder ;stom; ben nu al zenuwachtig..
Het leek echt zoooooooo lang, maar morgen om deze tijd heb ik hem al weer gehad. Spanning neemt nu toe .
Ik sta ook voor 9 oktober gepland, ben dan tussen 6+5 en 8+5 (onregelmatige cyclus). Heb er ook een topic over geschreven, ik zal eerlijk gezegd blij zijn als het voorbij is, ben heel ongerust. Niet dat ik daar reden toe heb, want behalve dat mijn misselijkheid is verdwenen sinds een paar dagen heb ik nog zw-verschijnselen zoals grote pijnlijke borsten en opgezwollen darmen. Ik probeer zo relax mogelijk erin te stappen morgen en tot die tijd afleiding te zoeken. Ik wens jou en alle andere die deze week ook voor de echo gaan i.i.g het allerbeste! Hopen op goed nieuws
Ohhh ik ken t.. de dagen gaan zoooo traag... Maar ik mag ook morgen!! Eindelijk!! Suc6!! En geniet ervan!
Hi ladies Mag ik ook mee kletsen? 17 okt 1e echo na 2 miskramen.. Ben zoooo bang dat t weer niet goed gaat! Wel meer klachten nu, naast de zere grotere boobs die ik bij mijn miskramen ook had nu ook zeer moe, af en toe misselijk en vaak koud! Had ik ook bij mijn dochtertje dus hopelijk goede tekens! En wachten duurt zoooooooo lang!!!!
Ik meld mij ook aan hier! Ik ben ergens rond de 4 weken zwanger maar omdat ik een onregelmatige cyclus heb/had willen ze al vroeg een echo doen om te kijken hoe ver ik ben. 15 oktober ben ik aan de beurt.
Even een kort berichtje vanuit de auto. Alles was goed. Mooi kloppend hartje, en een dagje vooruit gezet. Nu dus 8+6. Zo blij!
Daar ben ik weer! Hartje klopte! Wel 2 dagen minder lang wilde die graag vooruit helaas haha! 31 oktober mag ik alweer!