Dankjullie wel ik blijf jullie volgen Moaatje jij ook gefeliciteerd De kleine bij mij bewoog nog niet die van jou al wel ???
Spannend allemaal. Ik mag 28 oktober voor de eerste echo. Mocht al een halve week eerder maar dan kon mn man niet vrij krijgen. Ik ben dan rond de 8 weken (denken ze).
Dank allen Gefeliciteerd fleur Uk deed hier ook niks, helaas. Maar was al zo blij met dat hartje. Met 12+6 de volgende a afspraak en dan weer even kijken. Succes met wachten meiden.
Wat fijn al die goede echo's..!! Gefeliciteerd.. Hier ook een mooi hartje zien kloppen..! Zooo verliefd.. Hahaha.. termijn klopte aardig.. 1 dagje terug gezet.. Maar goed met 12 weken nog maar eens kijken.. Het vruchtje was 1,5 cm... Liefs!
gefeliciteerd! Er zijn ook mama topics he..onder het kopje bevallingslijst.. daar zit iedereen ongeveer in hetzelfde schuitje en termijn als x zeg maar. Wellicht wisten jullie dat al hoor maar voor het geval dat
Wij hebben morgen ochtend de eerste echo met 7w1d. Vind het erg spannend hopelijk is alles goed dan kunnen we het volgend weekend aan de familie vertellen!
Gefeliciteerd meiden met een goeie fijne echo! Ben blij voor jullie!! Ik mag 17 oktober, het duurt zooooo lang en ik ben vreselijk bang voor een teleurstelling.
Yeah wat een opluchting, een mooi hartje gehoord en gezien , het is nu precies 7 weken en 1 dag zoals ik had verwacht
Wij hebben morgen onze eerste echo, om half zes. Ik kan precies even vanuit het werk naar huis, mijn man is toevallig vroeg thuis morgen omdat hij naar de tandarts moet. Dus geen excuses op het werk te hoeven verzinnen, waarom ik snel weg moet. Ben wel nieuwsgierig geworden naar morgen, vreemd genoeg niet zenuwachtig ofzo. Geloof dat wij beide een instelling hebben dat het allemaal wel goed is morgen, hoop maar dat het ook echt zo is. Zit nu met een kladblok naast me, wilde wat vragen op gaan schrijven om morgen te kunnen stellen aan de verloskundige. Zoals over het downsyndroom/combinatietest en de gezondheid van mijn moeder, of wat ze heeft erfelijk kan zijn en gevolgen kan hebben voor de baby. Heeft iemand nog suggesties om nog meer te vragen? Ben bang dat, wanneer ik ze niet opschrijf, ze morgen vergeet te stellen (weet wel dat een mailtje/telefoontje naar de verloskundige zo gedaan is met de vragen die nog komen). Maar denk dat we morgen genoeg meemaken en informatie krijgen, om de vragen te vergeten te stellen.
Heb je morgen gelijk je intake of alleen een echo? Want bij de intake duurt ongeveer een uur worden dingen over ziektes e.d. besproken. De combinatietest wordt gevraagd of je dat wilt dan krijg je waarschijnlijk een boekje mee. Wil je het dan krijg je meestal binnen 2 dagen al een brief van de gyn voor een afspraak. Dingen opschrijven is heel handig !
Nee, morgen is ook gelijk de intake. Maar omdat ik net voor onze vakantie een afspraak heb gemaakt en afgelopen vrijdag terug gekomen ben, heb ik niet meer de kans gekregen om me te informeren voor de eerste keer. Ben ook de tweede "patient" morgenavond, dus heb ook niet uitgebreid de tijd om nog even te bellen voordat ik langs kom. Zo kwam ik er toevallig achter dat ik bijvoorbeeld met een volle blaas daarheen moet, voor het geval de echo uitwendig gemaakt word. Wordt nog een hele opgave, want moet wel 100 x per dag naar de wc en dan ook echt nodig Dus wil vandaag wat vragen op papier zetten. Vooral omdat ik aan mijn ouders ook niet gevraagd heb over de ziektes die ze (eventueel) hebben, omdat ik morgen eerst wil afwachten of alles goed is. Ben bang dat ik, vooral mijn moeder, anders valse hoop geef, terwijl ze al hartpatient is. (Ik weet nu al dat ze de gelukkigste vrouw op aarde gaat worden als ze het hoort). Maar weet vrij veel over de ziekte van mijn moeder, dus dat kan ik morgen vast bespreekbaar maken. De rest volgt dan z.s.m.
Als ze het niet goed kunnen zien doen ze gewoon een inwendige echo geeft vaak ook mooier beeld Dus als jij geen volle blaas hebt no worries. En ja ik denk dat je het toch even moet vragen ook de ouders van je man/vriend zijn belangrijk.