Aftellen tot de eerste echo :D

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tweekids, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Fijn fleur!!! Gefeliciteerd!!

2. Koesje

Koesje Niet meer actief

Wat fijn, gefeliciteerd!!:D

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dankjullie wel ik blijf jullie volgen :D Moaatje jij ook gefeliciteerd :D De kleine bij mij bewoog nog niet die van jou al wel ???

4. Kittie

Kittie Actief lid

30 sep 2013
    107
    0
    0
    Spannend allemaal.
    Ik mag 28 oktober voor de eerste echo. Mocht al een halve week eerder maar dan kon mn man niet vrij krijgen. Ik ben dan rond de 8 weken (denken ze).

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dank allen
    Gefeliciteerd fleur
    Uk deed hier ook niks, helaas. Maar was al zo blij met dat hartje.
    Met 12+6 de volgende a afspraak en dan weer even kijken.
    Succes met wachten meiden.

6. LoveBeyondWords

8 okt 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat fijn al die goede echo's..!! Gefeliciteerd..

Hier ook een mooi hartje zien kloppen..! Zooo verliefd.. Hahaha.. termijn klopte aardig.. 1 dagje terug gezet.. Maar goed met 12 weken nog maar eens kijken.. Het vruchtje was 1,5 cm...

Liefs!

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Lees het nu pas. Fijn dat alles goed was! Toch geen 2?

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha nee :$:p

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    gefeliciteerd!
    Er zijn ook mama topics he..onder het kopje bevallingslijst.. daar zit iedereen ongeveer in hetzelfde schuitje en termijn als x zeg maar.
    Wellicht wisten jullie dat al hoor :p maar voor het geval dat ;)

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik mag 18 oktober voor de eerste echo! Zo spannend want ben zo onzeker.

11. lenm

lenm Lid

11 feb 2013
    24
    0
    0
    Turkije
    Wij hebben morgen ochtend de eerste echo met 7w1d. Vind het erg spannend hopelijk is alles goed dan kunnen we het volgend weekend aan de familie vertellen! :D

12. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden met een goeie fijne echo! Ben blij voor jullie!!

Ik mag 17 oktober, het duurt zooooo lang en ik ben vreselijk bang voor een teleurstelling.

13. lenm

lenm Lid

11 feb 2013
    24
    0
    0
    Turkije
    Yeah wat een opluchting, een mooi hartje gehoord en gezien , het is nu precies 7 weken en 1 dag zoals ik had verwacht :D

Bijgevoegde bestanden:

14. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..

Nou ik moet nog even wachten hoop dat deze week heeeeel snel gaat vrijdag om 1uur weten we t haha

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Komt goed!

Wat fijn voor iedereen met een goede echo!

16. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wij hebben morgen onze eerste echo, om half zes. Ik kan precies even vanuit het werk naar huis, mijn man is toevallig vroeg thuis morgen omdat hij naar de tandarts moet. Dus geen excuses op het werk te hoeven verzinnen, waarom ik snel weg moet.
    Ben wel nieuwsgierig geworden naar morgen, vreemd genoeg niet zenuwachtig ofzo. Geloof dat wij beide een instelling hebben dat het allemaal wel goed is morgen, hoop maar dat het ook echt zo is.
    Zit nu met een kladblok naast me, wilde wat vragen op gaan schrijven om morgen te kunnen stellen aan de verloskundige. Zoals over het downsyndroom/combinatietest en de gezondheid van mijn moeder, of wat ze heeft erfelijk kan zijn en gevolgen kan hebben voor de baby.
    Heeft iemand nog suggesties om nog meer te vragen? Ben bang dat, wanneer ik ze niet opschrijf, ze morgen vergeet te stellen (weet wel dat een mailtje/telefoontje naar de verloskundige zo gedaan is met de vragen die nog komen). Maar denk dat we morgen genoeg meemaken en informatie krijgen, om de vragen te vergeten te stellen.

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Heb je morgen gelijk je intake of alleen een echo? Want bij de intake duurt ongeveer een uur worden dingen over ziektes e.d. besproken. De combinatietest wordt gevraagd of je dat wilt dan krijg je waarschijnlijk een boekje mee. Wil je het dan krijg je meestal binnen 2 dagen al een brief van de gyn voor een afspraak. Dingen opschrijven is heel handig !

18. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Nee, morgen is ook gelijk de intake. Maar omdat ik net voor onze vakantie een afspraak heb gemaakt en afgelopen vrijdag terug gekomen ben, heb ik niet meer de kans gekregen om me te informeren voor de eerste keer. Ben ook de tweede "patient" morgenavond, dus heb ook niet uitgebreid de tijd om nog even te bellen voordat ik langs kom.
    Zo kwam ik er toevallig achter dat ik bijvoorbeeld met een volle blaas daarheen moet, voor het geval de echo uitwendig gemaakt word. Wordt nog een hele opgave, want moet wel 100 x per dag naar de wc en dan ook echt nodig :D

Dus wil vandaag wat vragen op papier zetten. Vooral omdat ik aan mijn ouders ook niet gevraagd heb over de ziektes die ze (eventueel) hebben, omdat ik morgen eerst wil afwachten of alles goed is. Ben bang dat ik, vooral mijn moeder, anders valse hoop geef, terwijl ze al hartpatient is. (Ik weet nu al dat ze de gelukkigste vrouw op aarde gaat worden als ze het hoort). Maar weet vrij veel over de ziekte van mijn moeder, dus dat kan ik morgen vast bespreekbaar maken. De rest volgt dan z.s.m.

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Als ze het niet goed kunnen zien doen ze gewoon een inwendige echo geeft vaak ook mooier beeld :) Dus als jij geen volle blaas hebt no worries. En ja ik denk dat je het toch even moet vragen ook de ouders van je man/vriend zijn belangrijk.

20. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Ik mag 16 oktober pas. Gelukkig komt het einde eindelijk in zicht van het lange wachten

Deel Deze Pagina