Hoi dames, Mijn zoontje Daan is nu bijna 13 weken oud en tot onze blijdschap zijn we weer zwanger! Al 8 weken!! Ik heb al eerder een topic gestart, maar dat ging over het hebben van twee kindjes in 1 jaar tijd. Nu wil ik eigenlijk heel graag weten of je in het begin van je zwangerschap nog wat mag afvallen? Omdat ik zo snel weer zwanger ben moesten er eigenlijk nog 12 kilo van af.... als ik nu weer 15 kilo aankom in deze zwangerschap dan kun je me rollen en dat lijkt me niet erg goed voor mijn gewrichten, bekken enzz..... Weet iemand dus of ik nu nog af mag vallen en heeft iemand daar dan ook tips voor? Help Groetjes
Afvallen mag niet vanwege de afvalstoffen die je dan aanmaakt. Het enige wat ik je kan adviseren is gezond eten en blijven bewegen. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wauw!! Gefeliciteerd joh!! Lijkt me super. Maar lichamelijk wel zwaar...(maar goed ik heb erge BI gehad, nu pas op de goede weg weer, en de uk is een krappe 10 kilo nu al en draagt zwaar)... Afvallen mag niet nee, maar je kan gewoon advies bij een dieetiste gaan halen. Of begeleiding. Ik ben nu sinds mijn bevalling 20 kg afgevallen totaal (was 35kg aangekomen) en in nov begonnen met GOK (grip op koolhydraten via de dieetiste) google maar eens... Je lijnt absoluut neit, zit vol, en valt af!
Gefeliciteerd afvallen tijdens zwangerschap wordt echt afgeraden. Misschien kun je wel op zwangerschaps yoga/gym/zwemmen gaan.. Of wat mijn bovenganger zegt, misschien dat een dieetiste je ermee kan helpen. Succes!
Wow, dat is snel, gefeliciteerd! Afvallen wordt idd afgeraden en ik zou zeker niet bewust gaan lijnen maar gewoon gezond eten en niet teveel snoepen