Aftellen tot de zomervakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamafiets, 12 jun 2025.

1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    19.060
    31.755
    113
    Vrouw
    Ja doe ik ook. Kleding niet. Maar wel handdoeken. Die gebruiken we dan bij het opruimen om het grondzeil mee te poetsen.
    Haha. Schaam me soms kapot met rafelige tot op de draad versleten handdoek bij het zwembad :roflmao:

Athina en mamabri vinden dit leuk.
  2. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.503
    4.576
    113
    Vrouw
    Voordeel van vakantie in het buitenland: niemand die je kent :roflmao::roflmao:

Athina vindt dit leuk.
  3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    19.060
    31.755
    113
    Vrouw
    Nou.... we zijn weleens op een random camping in Normandie een gezin van onze basisschool tegen gekomen. Was leuk. Kinderen kenden elkaar dus goed (en konden het goed met elkaar vinden).

4. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.503
    4.576
    113
    Vrouw
    Oh ja dat gebeurt ook! Wij zijn ooit een gezin tegen gekomen waar mijn dochter jaren ervoor mee op zwemles zat.

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.341
    12.340
    113
    @Devilschase wat een teleurstelling voor je zoon als hij het echt niet zag aankomen. Je gaat toch plannen maken voor het komende jaar. Ik kan mij voorstellen dat je na zo’n lange tijd wel weer eens een vakantie kunt gebruiken.

6. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.391
    1.529
    113
    Vrouw
    Ik kom oprecht bijna elke vakantie bekende tegen. Van oud collega’s tot oude schoolvriendinnen tot buren. Mijn man kijkt er niet eens meer van op :roflmao:

En dan vooral dus in het buitenland. 2x vakantie in NL om de hoek kwam ik niemand tegen :roflmao:

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.604
    14.191
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! In Spanje is het ondertussen niet zo raar dat wij bekenden tegenkomen, maar ook gerust tijdens een boottocht op de golf van Mexico, Isla Saona of in Turkije etc. In elk voetbalstadion waar we komen, komen wij ook altijd benenden tegen, in Nederland opzich niet zo heel vreemd, maar ook gerust in een stadion in Engeland of het Olympisch stadion in Berlijn... Zowel met mannen als met vrouwen wedstrijden trouwens.
    Dus hier hebben we nooit oude kleding mee, maar zorgen we of voor voldoende kleding voor de vakantie of voor een wasmachine op vakantie.

Cornflake vindt dit leuk.
  8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.874
    3.391
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook - gewoon wassen op vakantie - drogen gaat zo makkelijk voor de tent... en kleding die weg kan is hier vooral; oud ondergoed, oude spijkerbroeken (die nog heerlijk zitten :p - eventueel worden ze eerst nog kortgeknipt) en inderdaad handdoeken. Hoewel we ook nu kiezen om steeds meer van die sporthanddoekjes mee te nemen, vanwege ruimte en het snelle drogen. Maar die blijven dus wel ;) , maar worden op vakantie al veel hergebruikt.

mamabri vindt dit leuk.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.755
    5.763
    113
    Ik had niet door dat het aftellen is, nouja dacht nog 7 weken maar dat is onze samen vakantie. Dochter is over 4 weken vrij, had ik even niet door . Wat is het jaar toch omgevlogen.

Deel Deze Pagina