In je eentje in de woonkamer met de laptop op schoot Ik weet niet hoor, maar ik werd om half 2 vannacht wakker en voelde iets lopen van onderen. Snel uit bed, naar het toilet gegaan en daar zag ik dat heel m'n ondergoed nat was. Met het afvegen kwam er wat doorzichtig/wit slijm mee. ' Ik weer naar bed toe en ja hoor, net als gisternacht begonnen de krampen weer. Voor m'n gevoel wel iets erger, maar dat kan ook verbeelding zijn geweest. En sindsdien ben ik dus wakker en kan ik niet meer slapen. Ik heb al een half uur onder de douche gestaan, 20 keer naar het toilet geweest waarbij ik de laatste keer een klein beetje bloed in het slijm vond en daarna roze slijmverlies had. De krampen zijn ook nog steeds niet over. Ik ga ze dus nu maar timen, straks is het begonnen Eigenlijk durf ik de VK ook niet te bellen. Het is midden in de nacht, straks is het loos alarm. Gisteren twijfelde ik ook al zo, maar toen ben ik uiteindelijk weer in slaap gevallen. Ik kan nu echt niet meer in slaap komen. Dus ja, daar zit je dan in je eentje. Te wachten op de volgende kramp en ondertussen een beetje te internetten. Ik denk dat ik me zo maar ga opmaken ofzo, mocht het dan begonnen zijn dan ga ik in elk geval nog een beetje fris en fruitig de bevalling in
Nou... om half 5 toch maar de stoute schoenen aangetrokken de VK gebeld. Die nam natuurlijk slaperig op, ooh ik voelde me schuldig Nou ja, dat is niet zo heel erg nodig want het zijn wel weeën en het is ook begonnen, zegt ze. Of het doorzet is nu dus de vraag, ze zei dat het ook nog wel weer kan afzwakken. Pff nou ik hoop het niet! Ik heb nu dus AL WEL 1cm ontsluiting. Lekker hoor, zit je daarvoor de hele nacht in de krampen Tussen 10 en half 11 komt ze weer kijken, hopelijk is het dan wel iets verder. Ik voel me zo'n mega aanstelster, ik had echt gehoopt dat ik het allemaal fluitend zou doorstaan, maar ik vind het nu al best pijnlijk Wel apart trouwens, toen ze er was waren de weeën lang niet zo erg als vannacht. Net of ik dat zelf zat weg te drukken ofzo, ik durfde me ook niet zo goed te laten gaan met het ademhalen enzo. Nu ze weer weg is lijken ze weer pijnlijker. Daar zal ik me dus ook echt even over heen moeten zetten, anders wordt het natuurlijk helemaal niks
Haha, nou gelukkig is er dan wel echt wat bezig bij je!! Hoop voor je dat het een beetje opschiet en dat je je kleintje snel vast mag houden!! Hier ondertussen wel wat lichte krampjes, maar niks waarvan ik denk van 'zou het' helaas...
noonoo en mlien hoop voor jullie dat het doorzet en niet weer afzwakt want dat is niet fijn natuurlijk.
Hoop dat het heeft doorgezet! Toen ik 'echt' weeen had kon ik niet meer een stukje typen over hoe of wat en heb je niet meer zien verschijnen dus hoop dat het echte werk nu begonnen is
Noonoo super, zet em op! Ik heb tot 3 cm geforumd, daarna ging het niet meer Hopelijk snel mooi nieuws!
Was het maar waar dat het doorzette Toen vanmorgen de VK voor de tweede keer kwam heeft ze niet eens gevoeld. Ik zei dat de kracht en frequentie niet heel erg waren toegenomen en dat vond zij reden genoeg om niet te kijken hoe ver ik al was. Dan was het nog steeds de baarmoedermond die aan het verstrijken was en dat kan nog wel even duren. Afgesproken is dat ik in principe weer bel als ik om de 3 minuten een goeie wee van een minuut heb. Nou die minuut haal ik wel, maar 3 minuten dus niet. Het lijkt alleen wel of ze steeds pijnlijker worden. Ik verkramp helemaal en zit echt te zuchten tot ie voorbij is. Heb vannacht nog geen 2 uur slaap gehad en ik zit er gewoon helemaal doorheen. Ik heb al 3 keer een half uur onder de douche gestaan, maar het helpt allemaal niks. Ik voel me zo'n enorme zeurmiep dat ik alleen al door het verstrijken zo'n pijn heb. Wat moet dat nog worden?
@Noonoo ja het is ook niet leuk idt..maar helaas het hoort erbij...probeer hier doorheen te komen en zoek iets waarbij jij je fijn voelt....ga wat rondlopen....zuchten is juist goed meid.. Iedere wee is een stapje dichterbij.....het is gewoon nog maar even en dan hou je je kindje vast meid...wat een superidee is dat!!! Je kunt het!!
Wat spannend! Probeer inderdaad wat afleiding te zoeken, een klein wandelingetje rond je huis? Met je man een spel spelen? De kinderkamer bewonderen? Een tijdschrift lezen? Ook al lees of speel je niks van de pijn, de tijd gaat toch weer een beetje voorbij. Heel veel succes!
Oooh, wat spannend!!!! Hoe is het nu??? Hopelijk lekker veel weeën actie en een goede bevalling op dit moment