Nog 1 nachtje :d morgen ochtend vroeg vertrekken we :d kijk er enorm naar uit Airco volop aan, kinderen achterin tv kijken en tekenen en onderweg stoppen om te eten en te drinken en als het buiten niet al te heet is ook nog even beetje spelen op grasveldjes in de schaduw We hebben een overnachting ivm mijn zwangerschap dus zaterdag pas op de bestemming maar ik kijk er zo enorm naar uit ! Heerlijk in het water dobberen en spelen met de kinderen
nog 20 minuten en dan begint de zomervakantie dinsdag gaan we naar Zeeland en komen dan ergens tweede week augustus weer thuis
Woehoe!!! En nog 9 x werken Gisteren nog wat shirts en zwemshorts gekocht voor mijn man. weer ziet er goed uit, nu t zelfde als hier. 2 dagen voordat wij vertrekken geeft hij buien aan. Daarna zakt de temperatuur naar 25/26 graden. Voorspellingen nu zijn rond 30/31 jullie een dag of 2 buien en daarna weer mooi. Duimen dat dit zo blijft
Wat trouwens het fijne is aan t weer nu, dat ik niet meer zo wit ben als we op vakantie gaan 😆