Nog een weekje. Ik ben langzaam maar zeker aan het pakken. De dag voor vertrek zal echt alles ingepakt worden.
Whaaaa het gaat zo snel, ik was nog net begonnen met 44 dagen, en ik zit vandaag al op 37 dagen!!! Kan nog steeds niet geloven dat wij gewoon weer op vakantie gaan voor 3 lange weken😂😁 heb enorm zin in!!!
Wat leuk en wat was je bruin Ik heb toevallig van de week muggen spul gekocht voor mijn kleine man iets wat hij mag voor zijn leeftijd. En voor dochter en ons deet 50 thanks voor de tip !! Echt is dat zo duur parkeren jeetje !! We gaan wel een dagje daarheen teminsten was het plan Wij hebben er in iedergeval helemaal zin in ze schijnen ook super animatie te hebben voor dochter. Zij heeft er ook super veel zin in. Top zown een reactie hihi want ik twijfelde heel erg omdat het afgelegen ligt. Maar hier samen met dochter gekeken voor wat anders en ze wilden ook perse hier heen dus gaat helemaal goed komen.
Ik doe ook weer mee😃 31 mei naar Turkije geweest.. Omdat mijn ouders niet mee konden ivm oma die op de ic lag, vroegen ze of we niet mee wilden naar Spanje.. ik had niet eens vakantie dan, maar gelukkig de vakantie kunnen verzetten en 1 week extra gepakt! Gister appartement en vlucht geboekt naar Salou😃😃😃 We gaan 29 augustus, nog 62 daagjes...
Over 4 dagen gaan wij weg! En de weersverwachting is heerlijk! Rond de 35 graden, en een luchtvochtigheid van 40%. Huis is inmiddels helemaal op orde. Nog wat laatste dingen halen en dan woensdag in pakken, donderdag de auto vol laden en snachts rijden maar 💁
Kleine update: nog 3,5 weken werken en precies over 4 weken zijn we op plaats van bestemming Maar zo snel als de weken voorbij vlogen, zo laaaaaannnnggggggzzzaaaaammmm lijkt het nu te gaan.. Ik wil vakantie!!!!!
Moet het ook eerst maar eens zien, ieder jaar zijn we dat van plan, maar steeds lukt t niet haha. Vorig jaar voor het eerst de fietsen meegenomen, zijn 1,5 uur bezig geweest om drager en fietsen erop te krijgen