De kinderen hebben hier al een ruime week vakantie. Over ongeveer 1,5 week gaan we 4 weken naar Spanje. Mits we de koffers op tijd kunnen inchecken en we door de rij bij de security de vlucht niet missen... Geloof dat ik pas kan gaan genieten als we ter plekke zijn aangekomen, met koffers uiteraard.
We gaan binnenkort denk ik wel even op vakantie, maar echt plannen doen we niet echt aan We moeten binnenkort dus een paar paspoorten verlengen, bij de Nederlandse ambassade, en als het goed is duurt dat twee weken. Dachten eraan om er dan maar gelijk een vakantie van te maken. Scheelt weer 2 verre reizen. Ik weet alleen niet of ik 2 weken in de grote stad trek Dat wordt dan maar lekker ontprikkelen bij thuiskomst. De kinderen kijken er iig naar uit om naar een pretpark, dierentuin, zee en de Mcdonalds te gaan.
ja normaal altijd camping bella Italia, dit jaar Hotel Bella Italia, staat op het camping terrein, omdat ik heel laat pas geboekt heb en de camping al vol zat.
Leuk, daar zijn wij vorig jaar geweest. Veel plezier alvast! Wij zitten schuin tegenover jullie maar dan met onze neus naar Salo. We hebben een wat kleinere/rustige camping met iets minder zwembad faciliteiten maar wel een heel goed restaurant en een mega uitzicht over het meer. Aftellen geblazen!
Ik weet de naam niet, maar als je vanaf de grote parkeerplaats de stadspoort doorloopt is het het eerste restaurant aan je linkerhand. Achter de muur in een grote tuin.
Onze eerste week zit er al weer op. Nog een week en dan krijgt mijn man vakantie. Een week later gaan we naar Brabant. Ik ben echt aan het aftellen… lang geleden dat wij op vakantie zijn geweest!
Mijn kinderen hebben al 3 weken vakantie. En in die weken zijn wij op vakantie geweest op het eiland waar wij tot voor kort woonde. Afgelopen anderhalf week vakantie gehad in onze eigen woonplaats, valt van alles te herontdekken en maandag begin ik na een maand vrij weer met werken. Ik tel vooral af naar oktober dan ga ik naar de Antillen. Heerlijk! Mis het nu al...
Wat heerlijk, al die vakantieplannen naar het buitenland. Ikzelf moet er eerlijk gezegd nu even niet aan denken. Althans, niet met het hele gezin in het vliegtuig of al helemaal niet de auto. Maar dat komt ook omdat ik zwanger ben en ik eigenlijk niet al te veel ‘zin’ heb in gedoe Wij zijn afgelopen meivakantie een week naar de Nederlandse kust geweest (luxe wellness accomodatie via Landal) en dat is ons met kleine kinderen erg goed bevallen. We blijven nu dus ook in Nederland en hebben weer gekozen om via Landal in een luxe wellness huisje te overnachten. Dit keer op een park in Drenthe en we gaan een midweekje. Zin in, de kinderen tellen al af (we gaan over 2,5 week). Verder bekijken we in de vakantie gewoon op het moment zelf waar we zin in hebben en hebben we wel diverse uitjes gepland. Hier is er trouwens al 1 schoolvakantieweek voorbij.
Hier ook al een week vakantie en vorige week al vertrokken naar Limburg. Hier zitten we nog tot maandag en dan zit onze vakantie er helaas alweer op. Word aftellen naar de herfstvakantie, dan gaan we nog een weekje naar Duitsland, Winterberg
Wij zijn de vakantie goed gestart door een paar dagen naar Drenthe te gaan in het huisje waar we al 4x eerder zijn geweest. Dit is de 5e keer dat we er zitten vanaf oktober vorig jaar 4 augustus vertrekken we voor ruim 4 weken naar Zuid Frankrijk. Daar hebben we, net als de afgelopen 4 jaar een huis met zwembad gehuurd