Aftellen tot je vakantie!

Discussie in 'De lounge' gestart door meis1987, 14 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.000
    113
    Vrouw
    De kinderen hebben hier al een ruime week vakantie. Over ongeveer 1,5 week gaan we 4 weken naar Spanje. Mits we de koffers op tijd kunnen inchecken en we door de rij bij de security de vlucht niet missen...
    Geloof dat ik pas kan gaan genieten als we ter plekke zijn aangekomen, met koffers uiteraard.

2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.479
    21.882
    113
    We gaan binnenkort denk ik wel even op vakantie, maar echt plannen doen we niet echt aan :rolleyes: We moeten binnenkort dus een paar paspoorten verlengen, bij de Nederlandse ambassade, en als het goed is duurt dat twee weken. Dachten eraan om er dan maar gelijk een vakantie van te maken. Scheelt weer 2 verre reizen.
    Ik weet alleen niet of ik 2 weken in de grote stad trek :cry: Dat wordt dan maar lekker ontprikkelen bij thuiskomst. De kinderen kijken er iig naar uit om naar een pretpark, dierentuin, zee en de Mcdonalds te gaan.

3. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Wij gaan over 7 nachtjes naar het Gardameer. :)
    Waar gaan jullie heen?

4. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Oeh ook al lekker naar het Gardameer. Wij over een weekje ook.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    wij gaan naar san felice del benaco, en jullie?

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ja normaal altijd camping bella Italia, dit jaar Hotel Bella Italia, staat op het camping terrein, omdat ik heel laat pas geboekt heb en de camping al vol zat.

Luna86 vindt dit leuk.
  7. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Lazise

GossipGirlxoxo en Luna86 vinden dit leuk.
  8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Bella Italia zijn wij ook ooit geweest, super camping! Gelukkig was er in het hotel nog plek.

Kleintjuh85 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Leuk, daar zijn wij vorig jaar geweest. Veel plezier alvast!
    Wij zitten schuin tegenover jullie :) maar dan met onze neus naar Salo.
    We hebben een wat kleinere/rustige camping met iets minder zwembad faciliteiten maar wel een heel goed restaurant en een mega uitzicht over het meer. Aftellen geblazen!

Kleintjuh85 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

daar zit mijn lievelingsrestaurant van het Gardameer.

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  11. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Vroeger, in mijn tienerjaren vaak zak geweest. Wij gaan naar Piani di Clodia.

Luna86 vindt dit leuk.
  12. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Oeh welke? Dan ga ik er eens een kijkje nemen

13. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.692
    4.052
    113
    Vrouw
    Nog 4 dagen werken, oh ik ben zo moe!

14. GossipGirlxoxo

Ik weet de naam niet, maar als je vanaf de grote parkeerplaats de stadspoort doorloopt is het het eerste restaurant aan je linkerhand. Achter de muur in een grote tuin.

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Onze eerste week zit er al weer op.
    Nog een week en dan krijgt mijn man vakantie.
    Een week later gaan we naar Brabant.
    Ik ben echt aan het aftellen… lang geleden dat wij op vakantie zijn geweest!

16. Lola2008

Lola2008 Actief lid

2 jul 2022
    262
    195
    43
    Vrouw
    Mijn kinderen hebben al 3 weken vakantie. En in die weken zijn wij op vakantie geweest op het eiland waar wij tot voor kort woonde. Afgelopen anderhalf week vakantie gehad in onze eigen woonplaats, valt van alles te herontdekken en maandag begin ik na een maand vrij weer met werken. Ik tel vooral af naar oktober dan ga ik naar de Antillen. Heerlijk! Mis het nu al...

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat heerlijk, al die vakantieplannen naar het buitenland. Ikzelf moet er eerlijk gezegd nu even niet aan denken. Althans, niet met het hele gezin in het vliegtuig of al helemaal niet de auto. Maar dat komt ook omdat ik zwanger ben en ik eigenlijk niet al te veel ‘zin’ heb in gedoe :o:

Wij zijn afgelopen meivakantie een week naar de Nederlandse kust geweest (luxe wellness accomodatie via Landal) en dat is ons met kleine kinderen erg goed bevallen. We blijven nu dus ook in Nederland en hebben weer gekozen om via Landal in een luxe wellness huisje te overnachten. Dit keer op een park in Drenthe en we gaan een midweekje. Zin in, de kinderen tellen al af (we gaan over 2,5 week). Verder bekijken we in de vakantie gewoon op het moment zelf waar we zin in hebben en hebben we wel diverse uitjes gepland. :)

Hier is er trouwens al 1 schoolvakantieweek voorbij.

18. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Hier ook al een week vakantie en vorige week al vertrokken naar Limburg. Hier zitten we nog tot maandag en dan zit onze vakantie er helaas alweer op.
    Word aftellen naar de herfstvakantie, dan gaan we nog een weekje naar Duitsland, Winterberg :)

19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Wij zijn de vakantie goed gestart door een paar dagen naar Drenthe te gaan in het huisje waar we al 4x eerder zijn geweest. Dit is de 5e keer dat we er zitten vanaf oktober vorig jaar :oops:
    4 augustus vertrekken we voor ruim 4 weken naar Zuid Frankrijk. Daar hebben we, net als de afgelopen 4 jaar een huis met zwembad gehuurd :D

:o:

Bijgevoegde bestanden:

GossipGirlxoxo en Nova1986 vinden dit leuk.
  20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.755
    18.865
    113
    Vrouw
    Loopt het wat om jullie draai te vinden hier?

Deel Deze Pagina