Ahh bedankt allemaal!. Ik moet er om half 11 zijn (10 uur weg) maar word pas om half 1 geholpen. Nadeel van niet kunnen slapen, is dag ik trek krijg. O wacht eens, ik kan nog net even wat eten! Tot 6 uur ervoor volgens mij!
Kampen. Operatie is goed gegaan, maar er moest meert gebeuren dan verwacht.ruggenprik wad te hoog, kreeg extra zuurstof toen narcose.bloeddruk was treed laag eb ik moest ontzettend rillen. Heb verschrikkenlijk pijn en krijg steeds meer morfine, dat valt me echt zo tegen. We hebben het ge had en maar hopen dat het gauw dragelijk word
Het gaat helaas niet goed, heb heel erg veel pijn.te hoge dosis morfine gekregen waar ik niet goed op reageer. Ben sinds zaterdag thuis maar kan eigenlijk niet voor mijzelf zorgen.krijg nu wel wat meer sociale controle. Slaapapneu's gehad door morfine, vanaf vanavond lagere dosis.steeds bijna flauwvallen. Valt allemaal enorm tegen .
Jeetje balen dat het zo tegen zit! Hopelijk gaat het vannacht wat beter, en kun je langzaamaan van de morfine af!