Aftellen tot operatie

Discussie in 'De lounge' gestart door allwoman, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Helaas, nu lagere dosis en overdag dus ook meer pijn, maar op te vangen.
    s'nachts niet en slaap ik voor geen meter.Heb alleen voor komende dag en nacht nog, dus hoe het verder gaat?
    Morfine kan ook problemen met de darmen geven en mijn darmen komen ondanks alle medicijnen daarvoor maar moeizaam op gang. Terwijl ik qua pijn dus al gauw op morfine uitkom...zo lastig!
    Daarbij kan ik niet altijd plassen door de pijn, dat begint wel een probleem te worden..ben normaal een heel positief ingesteld persoontje maar word hier moedeloos van.

2. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Jasses:( sterkte de komende tijd!

Je slaat je er wel weer doorheen, is je met de vorige tegenslagen ook gelukt! En dan op naar een heel fijn 2013

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Hou vol, het komt goed. Heel veel sterkte.
    Ook jij mag n dip hebben en dat heel normaal zeker in jou situatie. Het is niey nietd wat ze hebben gedaan, dat gaat niet in je koude kleren zitten. Het heeft n grote impact op je lichaam

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel.
    Ben gisteren weer opgenomen, bleef erge pijn houden ondanks hoge morfine.dit weekend gaan ze kijken wat mijn koorts vandaan komt, en pijn bestrijden. Ze vermoeden dat de hechting waarmee de baarmoeder opgehangen is, een zenuw prikkelt. Ik hoop het niet, want als dat zo is moet volgende week mijn baarmoeder eruit.
    Lig hier wel beter, lag thuis alleen en kon door de pijn niet voor mijzelf zorgen.

5. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    :$ dat is schrikken!!

Hoe gaan ze daar achter komen, of het daadwerkelijk die hechting is die voor de pijn zorgt?

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik weet het niet !

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel veel sterkte & beterschap!!

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Jeetje meid, wat een ellende moet je doorstaan... :(
    Balen dat het niet in 1x goed lijkt te gaan, maar hopelijk mag je baarmoeder blijven zitten en is het een 'simpele' infectie of irritatie, voor zover je van simpel kan spreken in deze situatie natuurlijk... ;)
    Zijn je kids bij hun vader?
    Heel erg veel sterkte, ik hoop dat de meds gauw aanslaan en je weer een beetje opknapt...
    De feestdagen thuiszijn zou toch wel heel fijn zijn lijkt me!
    Knuffff

10. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Was even zoeken naar je topic, maar ben benieuwd hoe het nu met je gaat!

Zijn ze er al achter waar de pijn vandaan komt (of ondertussen, kwam)?
    Ben je alweer thuis?

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Lief dat je het vraagt! Ik ben een week opgenomen geweest en sinds een paar dagen weer thuis. In het zh heb ik in overleg met de anesthesist heel hoge dosering morfine gehad en toen dat eigenlijk maar weinig hielp blijk ik onder één van de 5 vrouwen te vallen die deze pech hebben. Ze konden eigenlijk niets voor me doen.
    .Ik slik nog steeds morfine wat we nu proberen af te bouwen heb nog steeds pijn.
    Ben wel weer iets mobieler ( strompel weer wat rond, kan weer even zitten) goed het gaat met heel kleine stapjes vooruit.
    Ik moest er rekening mee houden dat het hersel lang kan gaan duren.Mocht nu blijken dat ik toch pijn blijf houden dan kan het zijn dat alsnog de baarmoeder er uit moet, maar ze hebben goede hoop dat het niet nodig zal zijn.
    Best en tegenvaller dus.Mijn meisjes zijn 3 weken bij mijn ex-man geweest en sinds gisteren proberen weer het weer op te bouwen dat ze vaker bij mij zijn.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pffff tegenslag dus. Beterschap en sterkte!

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel hoor, ;)

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow. Lees dit nu pas. Sterkte meis. Had je hier gewoond had ik met alle plezier geholpen. Al was het maar een paar schapjes.

Heb je wel voldoende hulp?

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je, op het moment red ik me aardig.krijg twee keer in de week hulp in de huishouding en vriendinnen doen een boodschap of de kattenbak bij .
    De oudste helpt me met de was ;) het gaat wel.het avondeten is wat zoeken, maar dat komt ook wel goed.

16. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Zit al een paar minuten te denken over mijn reactie. Maar kom er niet uit, het is gewoon hartstikke klote voor je!
    Wel goed om te horen dat je baarmoeder nog gespaard is. En je uiteraard je meiden weer vaker ziet!
    Veel sterkte wederom. Hoop dat je herstel spoediger gaat dan ze verwachten.

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel, ik hoop het ook. Ondanks de tegenslagen merk ik ook al het goede van de operatie, gelukkig.ik kan weer normaal naar de wc en mijn blaas doet weer zo'n beetje wat hij hoort te doen..klinkt gek maar daar kun je heeeel blij mee zijn.

18. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Ah dat is heerlijk! Kan me er persoonlijk niks bij voorstellen, maar mijn tante had verlammingsverschijnselen na een ongeluk en had ook een tijd moeite met de meest basic lichaamsfunctie's. Heb dus gezien wat een impact dat kan hebben.

Hoop dat je uit die dingen wat kracht kan halen. En dat het heel snel over is met de ellende voor je.

Ga aan je denken :)

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Daar haal ik zeker kracht uit,en dat ik er nu ook steeds weer en beetje meer voor mijn kinderen kan zijn...komt goed.Bedankt!

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Jeetje meid wat klote dat de operatie zo'n nasleeo heeft meid.
    En dat nu net jij een vd vrouwen bent die er zoveel pijn bij hebt waar ze niet veel aan kunnen doen.
    Wel heel erg fijn dat je ex jullie meiden heeft kunnen opvangen.
    En dat je gelukkig vriendinnen hebt die je helpen waar ze kunnen.

Heel veel sterkte meid

Deel Deze Pagina