aftellen voor vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier ook aftellen tot 12 juli!

En al lijstjes gemaakt met alles wat we nog moeten aanschaffen haha

2. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Owja heerlijk! Kan niet wachten tot het midden juli is en we vertrekken naar Zuid-Frankrijk! Ben al druk aan het kijken naar dingen te doen in de omgeving, wat ik nog moet en wil kopen en ik kijk bijna elke dag op de site van de camping haha

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik ga in april een midweekje naar centerparcs met m'n dochtertje, dat heb ik wel verdient na zoveel ellende, en ook heel erg nodig! heb er ook heel veel zin in..

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

gelukkig ben niet de enoge die gewoon zo'n beetje maanden kan genieten van de voorpret,

hebben jullie dan ook echt de kriebels als jullie echt bijna gaan, ik altijd 1 -2 dagen voor vertrek echte kriebels dit verdwijnt direct als de auto ingepakt wordt en we aan het rijden zijn dan hebbenwe vakantie!!!

ik heb nu eerder vakantie dan mijn man ik 3 weken hij 2,5 en we hebben 2 dagen voor vertrek nog een bruiloft leuk leuk leuk

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ben de week vantevoren altijd heeeel zenuwachtig.
    Belangrijke spullen alvast klaarleggen en 20x per dag kijken of ik wel alles heb.

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    wij gaan in Juli naar Italie.. Heerlijk! Ik denk dat ik een waslijst moet hanteren. Twee dochters, man, en ik.. :) (dat wordt feest) maar ik tel al helemaal af ;)

Deel Deze Pagina