Owja heerlijk! Kan niet wachten tot het midden juli is en we vertrekken naar Zuid-Frankrijk! Ben al druk aan het kijken naar dingen te doen in de omgeving, wat ik nog moet en wil kopen en ik kijk bijna elke dag op de site van de camping haha
Ik ga in april een midweekje naar centerparcs met m'n dochtertje, dat heb ik wel verdient na zoveel ellende, en ook heel erg nodig! heb er ook heel veel zin in..
gelukkig ben niet de enoge die gewoon zo'n beetje maanden kan genieten van de voorpret, hebben jullie dan ook echt de kriebels als jullie echt bijna gaan, ik altijd 1 -2 dagen voor vertrek echte kriebels dit verdwijnt direct als de auto ingepakt wordt en we aan het rijden zijn dan hebbenwe vakantie!!! ik heb nu eerder vakantie dan mijn man ik 3 weken hij 2,5 en we hebben 2 dagen voor vertrek nog een bruiloft leuk leuk leuk
Ik ben de week vantevoren altijd heeeel zenuwachtig. Belangrijke spullen alvast klaarleggen en 20x per dag kijken of ik wel alles heb.
wij gaan in Juli naar Italie.. Heerlijk! Ik denk dat ik een waslijst moet hanteren. Twee dochters, man, en ik.. (dat wordt feest) maar ik tel al helemaal af