Nog 40 nachtjes slapen, dan wordt mijn kleine jongen alweer twee jaar. Nog 40 nachtjes slapen, dan krijgt hij alweer twee jaar borstvoeding. Als het aan hem zou liggen, zou hij 40 keer per dag "nogge tietie hinke". Als het aan mij zou liggen, zou hij 40 keer per dag zijn tietje krijgen. Nou heb ik nog wel meer te doen natuurlijk... Dus dat gebeurt niet. Maar zo'n zes tot tien keer per dag hebben wij onze momentjes samen. Van de week was hij verkouden en kon hij, door zijn verstopte neusje, met goed fatsoen niet drinken. Maar hij moest en zou "tietie". Hij ging lekker tegen mijn borst aan liggen en viel in slaap. De borst is zóveel meer dan alleen maar een melkmachine. Het is zijn troost, zijn mamahonger. Zijn speentje, zijn knuffel en zijn tutlapje. De borst is waarmee hij gaat slapen en wakker wordt. Wat nou, twee jaar is te oud voor de borst. Nog 40 nachtjes slapen, dan krijgt hij alweer twee jaar borstvoeding. En ik ben blij, gelukkig, trots en stroom (letterlijk! ) over van liefde. Wat bijzonder, dat ik dit nog mee mag maken.
Ahhhhh....... Geniet nog maar lekker die komende 40 daagjes ! En hopelijk mogen jullie heerlijk genieten van alle dagen die er nog na mogen komen! Liefs!
Goed zeg! Ik heb het bij de oudste 2 ongeveer anderhalf jaar volgehouden en nu zien we wel hoelang het gaat duren. Vroeger vond ik de borst echt iets voor kleine beebjes, maar sinds ik zelf kids heb zie ik wel hoe belangrijk het is, en ook hoe mooi het kan zijn als je het langer vol kunt houden! Iets om trots op te zijn!
Hier is het over twee weken zover! Toevallig vanmiddag was kind ontroostbaar (kies?) en moest en zou "boesj". Lekker Sesamstraat gekeken zo. En twee uur later weer, want toen ging hij naar bed. Heerlijk, dat mooie mensje aan mijn borst!
Dank jullie wel!! Ben supertrots, zeker met mijn voorgeschiedenis. En als het aan mij ligt, volgen er na deze twee jaren zeker nog twee! (Euhm, maximaal, dat dan weer wel... Al denk ik er misschien tegen die tijd wel weer anders over, haha!)
Hé wat leuk om je verhaal hier te lezen. Ik weet wel van je voorgeschiedenis omdat ik je weblog wel eens gelezen heb. Wat fantastisch dat je nog steeds bv geeft. Pas dacht ik nog, hoe zou het met haar zijn... Gefeliciteerd met je mijlpaal en dat jullie er samen nog maar heel lang van mogen genieten!!
Oh wat super goed!! En zo fijn dat jullei er beide zo volop van genieten! op naar de volgende mijlpaal!
Wat heerlijk dat jullie er allebei plezier aan beleven. Het is zoveel meer dan eten en drinken he! En alvast gefeliciteerd met de verjaardag volgende maand!