Hallo meiden, Even misschien een stomme vraag want volgens mij is het nog veel te vroeg. Ik heb namelijk ook nog de placenta middenvoor liggen. Maargoed klinkt misschien een beetje onsmakelijk, maar zondag hadden we gebarbequed en daarna naar huis gegaan en toen ik thuis kwam, moest er even een poepie uit. En erna kreeg ik een harde knal in mijn buik aan de rechterzijkant in onderbuik, kan dat de beeb al zijn? Het voelde namelijk precies hetzelfde als toen mijn zoontje begon te schoppen. Krijg je ook meteen zo'n sterkt vlindergevoel. Gisteren nadat ik flink bezig was geweest en mijn dochtertje naar boven had gebracht en ik de trap afliep kreeg ik weer zo'n zelfde knal kan het al van ons beebje zijn? Ben zo beneiuwd wat jullie denken. Xxx joyce
het lijkt mij wat vroeg voor echte 'knallers'... ik voelde dit kindje rond de 11 weken voor het eerst, zachte plopjes, maar echte knallers ervaar ik eigenlijk pas sinds 28-29 weken denk ik... bij de jongens overigens al eerder flinke trappen gehad (denk zo rond de 22 weken) maar wie weet is het bij jou wel de beeb... geen idee dus eigenlijk (hmm je hebt niet veel aan mijn antwoord denk ik zo hihi)
Daarom vraag ik het zelf ook omdat ik zo twijfel en eigenlijk et idee heb dat et idd niet kan, maar het voelde echt hetzelfde als bij mijn zoontje Xxx joyce