ben 29 weken zwanger en heb weinig vruchtwater...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door assiahannouf, 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assiahannouf

2 okt 2005
    80
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    ik heb net anderhalve week in het ziekenhuis gelegen omdat ze erachter kwamen dat ik te weinig vruchtwater heb en dat de baby groeiachterstand heeft.
    ik heb 2 spuitjes gekregen voor de rijping voor de longen van de baby voor het geval dat ik toch eerder moet bevallen.
    ik moet maandag naar het academisch ziekenhuis in maastricht voor een onderzoek.om te kijken wat de oorzaak is.
    ik ben zo bang omdat ik mij zo'n zorgen maak om mijn kind.
    heeft iemand dit ooit meegemaakt en wat was de oorzaak en wat is er uiteindelijk gebeurd.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goh meid, ik kan me je angst goed voorstellen. maar hou je rustig, want stress is helemaal niet goed. bedenk dat als het echt kritiek was, je al gelijk naar maastricht had gemoeten.
    waarschijnlijk zal het een lang weekend voor je worden tot maandag, veel sterkte en succes!

3. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tjee wat heftig allemaal voor je!
    Doe rustig aan enne succes!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    He wat naar zeg. Ik ga met Noura mee. Het is makkelijk gezegd je geen zorgen te maken, maar probeer je toch wat te ontspannen. Sterkte meid!

5. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Veel sterkte meid
    liefs fredje

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Idd erg vervelend! Je wilt graag het beste voor je kindje, en zo heb je het allemaal niet zelf onder controle! Maar mocht het zo zijn dat je kindje toch eerder komt, zijn ze tegenwoordig zo ver, dat je kindje niks te kort komt.

Je moet maar denken, dat ze allemaal het beste met jou en de kleine voorhebben. Misschien kan dat een klein beetje helpen.

Heel veel sterkte meid!! Ik hoop het beste voor je!!

7. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Wat heftig zeg!
    Sterkte!

8. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    hey,

Ik heb ook te weinig vruchtwater en een kindje met een groeiachterstand. Ik ben met 28 weken in het ziekenhuis opgenomen met voortijdige weeen en heb dus ook longrijpings-spuitjes gehad. In het ziekenhuis zijn ze er toen achter gekomen dat ik te weinig vruchtwater had. Er werd heel paniekerig over gedaan en heb echt zoveel echo's en onderzoeken gehad. Tijdens die onderzoeken gaan ze kijken of de blaas van het kindje wel goed werkt en gaan ze de doorbloeding van de navelstreng meten. Bij mij bleek dit allemaal goed te zijn en was, na heel veel onderzoeken, de conclusie dat ik gewoon zonder oorzaak weinig vruchtwater heb en een klein kindje zou krijgen. Het hoeft dus niet iets ergs te zijn. maar ik begrijp je zorgen! heb er zelf ook een paar slapeloze nachten van gehad.

heel veel sterkte maandag in het ziekenhuis!

9. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Mijn zus heeft dit met haar dochtertje gehad. Zij is uiteindelijk eerder gehaald. (zij had ook een veel te hoge bloeddruk dus dat telde ook mee). Mijn nichtje heeft een paar weekjes in de couveuse gelegen. Alles is helemaal goedgekomen en ze heeft er geen enkele 'schade aan overgehouden'

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Heel veel sterkte

Deel Deze Pagina