Dik, doorzichtig slijm.. wie herkent dit?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Anne1985, Dec 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Ik heb PCO en weet dus niet waneer mijn NOD is. Ik heb deze maand mijn eisprong gevoeld (denk ik) en heb nu ook het gevoel errruug raak is. Ik herken symptomen uit mijn vorige zwangerschap. Testen van afgelopen weekend waren lichtpositief (dipstick) en negatief (digitale test) dus ik ga vrijdag nog een keer testen. Nu had ik net op het toilet een hele sliert dik, doorzichtig slijm. Het lijkt wel vruchtbaar slijm. Nu twijfel ik dus.. zou het mijn eisprong zijn?? Of kan ik toch zwanger zijn.

Wie had dit ook aan het begin van de zwangerschap??

2. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    is wel moeilijk te zeggen....die testen waren zwangerschapstesten of voor je eisprong te vinden?als er eentje licht positief was(zwangerschapstest dan) zou ik denken van wel...maar is moeilijk te zeggen omdat de andere nega was....

hoelang probeer je al voor kindjes??

zou idd nog eens testen en als ze vrijdag nega is kun je ook zeker zijn dat dat zo is...

als je je ei krijgt krijg je idd veel doorzichtig rekbaar slijm(maar niet iedereen kan het zo duidelijk zien) maar ik zou gewoon testen!(op dag nr hoeveel zit je nu ong?)

heb wel vaak gehoord van meiden dat ze dit slijm hadden hoor...iets van je hormonen die die beginnen te produceren(extra) en dan heb je dit...vaak tot einde van de zwangerschap en dan wordt het erger en soms heel onaangenaam voo sommige...door de hoeveelheid enzo

ik zie dat je pcos hebt...krijg je vaak je ei?
    mij vertelde ze dat ik geen ei krijg of heel miss 1tje...
    vorige maand was het niets volgens de gyn..?maar heb sinds enkele dagen steken in de lies en opvallend slijm (dik half rekbaar en halfdoorzichtbaar) heb opvliegers en zit in mijn vruchtbare periode...zou "normaal' donderdag mijn ei krijgen...en volgens pendel in januarie een meisje :p

ik duim voor je!!!
    dikke kus
    xxxx

3. Denies

Denies Lid

Dec 2, 2009
    63
    1
    0
    Hey, morgen is mijn vruchtbare dag.. en een dag of 2/3 geleden had ik een dikke slijmerige prop in mijn ondergoed..:( ik weet niet of het zo dik was omdat het er misschien al even in zat ik weet ook niet wat dit betekend..:( het was echt heel erg rekbaar maar mijn broekje was ook erg nat.. Heeft iemand er ervaring mee toevallig?

4. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is vaak het teken dat je ei eraan komt, vruchtbaar slijm noemen we dat.

Share This Page