Hallo, Ik probeer niet zwanger te worden, maar ben wel op zoek naar advies. Nadat ik gestopt ben met de pil, ben ik gelijk daarna keurig ongesteld geworden. Nu moest ik het alleen afgelopen dinsdag weer worden, maar dat blijft uit. Wel heb ik zelfde pijntjes als ongesteld, maar het komt dus niet. Nu weet ik dat de mestruatie niet gelijk na het stoppen met de pil regelmatig is, maar ik weet niet of het normaal is dat je eerste keer wel netjes ongi wordt, maar tweede keer niet? Heeft iemand hier ervaringen mee? Grtjs
Ja kan wel. Eerste maanden kan je lichaam de pilcyclus aanhouden, waardoor het lijkt dat je weer een regelmatige cyclus hebt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Hoi Zonnetje456, Tel je de eerste ongesteldheid mee toen je gestopt bent met de pil? Want dat is als het ware een onttrekkingsbloeding (door de pil) en daarna moet je lichaam het zelf doen. Ik ben ook gestopt met de pil, toen onttrekkingsbloeding gehad en nu zit ik te wachten tot mijn normale menstruatie op gang komt. Ik wacht alleen al 40 dagen nu helaas dus vrees dat mijn menstruatie weer net zo onregelmatig wordt als voorheen Succes in in ieder geval en hoop dat je ongi snel komt. Groetjes
Hoi, bedankt voor de reacties! ik ben gestopt met de pil na de stopweek, keurig 28 dagen daarna ongesteld geworden en nu dus niet. is die eerste keer dan onttrekking geweest? heb ook wel mijn eisprong voor die eerste keer gevoeld en ook de laatste (althans, ik neem aan dat dat het was). bedankt vast weer grtjs,
nee dan niet, onttrekkingsbloeding is de bloeding die je krijgt in je stopweek jij bent daarna keurig na 28 dgn uit jezelf ongesteld geworden mocht er een kans zijn dat je zwanger bent zou ik ook idd een test doen!
ja inderdaad, ontrekking heb ik toen gewoon in die stopweek gehad, toen gestopt dus met pil en daarna netjes na 28 dagen ong geworden, nu had ik het afgelopen dinsdag moeten worden, wel beide keren sinds stoppen met pil, mi eisprong gevoeld en heb wel rond die tijd ook gemeenschap met mijn man gehad, niet zo slim, maar niet echt bij stil gestaan. Ik weet dat ik gewoon een test moet halen, maar ik probeer me nog enigszins "gerust" te stellen dat het nog te maken kan hebben met het stoppen met de pil. niet dat het niet gewenst zou zijn natuurlijk, maar toch hoopte dat ik wat mensen kon vinden die dit ook wel eens meegemaakt hebben, voordat ik een test haal, wat ik stiekem toch wel een beetje engachtg vind nogmaals dank je wel en ik laat het wel even weten grtjs
Je kunt een testje halen, of nog een paar dagen afwachten, misschien heb je toch een iets langere cyclus deze maand. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Hoi, @ mamajess1982 en de rest, ik heb inmiddels 3 testen gedaan en als ik deze mag geloven ben ik zwanger. moet nog even aan het idee wennen... maar dat komt wel goed, was niet gepland, maar dat maakt niet uit ik wens jullie allemaal veel succes! grtjes
Nou dat is uiteindelijk toch geweldig nieuws, niet gepland, maar toch gewenst. Heb je al meer kinderen of is dit jullie eerste. Spannend hoor, en geloof die testen maar gewoon, zeker 3 testen. Ik wens je een goede zwangerschap toe.