Aftellen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marley, Apr 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ooooh dat is wel leuk
    spannend hoor!!
    lijkt me echt leuk om het niet te weten, geweldig bij de bevalling als het eruit komt

2. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ik mag ook gaan aftellen !! vandaag 38 weken precies (banner loopt paar dagen achter ). Gelukkig heb ik tot nu toe een super zwangerschap al zeg ik hetzelf. Tuurlijk heb ik last van de gewone kwaaltjes maar ach als dat het is. Wel iriteer ik me dood aan het slaapgebrek haha. Slaap al een aantal nachten mega slecht en niet persee omdat ik moet plassen. Nee gewoon wakker worden en de slaap niet meer kunnen vatten bah. Gelukkig kan ik overdag bij tanken als ik wil. Dus zometeen eerst lekker douche voor de ontspanning en terug mn bed in hihi. Ik denk dat het komt omdat ik pas sinds deze week echt verlof heb. Werk voor mezelf en ben dus lang doorgegaan. Missschien wel iets te lang;). Nou dames nog even en dan is het helemaal gedaan met de rust :D. Succes met de laatste loodjes !!!!

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom mamamell!
    Ohh ben jaloers, bij jou kan het echt niet lang meer duren

Slaapgebrek, ja vreselijk he?
    Ik heb nu vannacht echt bijna de hele nacht wakker gelegen.
    Kan gewoon me draai niet vinden, zie er gewoon tegenop om naar bed te gaan savonds. Vanmiddag maar even een dvdtje op voor mn meisje en ik ernaast liggen:p

4. Dana

Dana Niet meer actief

Sterk van je meid! Ik zou het ook vreselijk vinden als ik niet meteen mijn kindje mocht vasthouden! :(

Ik vind hoogzwanger vanaf een week of 36/37, zegt mijn gevoel :D gewoon, omdat je dan ook elk moment kan bevallen of zo.

5. Dana

Dana Niet meer actief

Hier trouwens ook een meid, een zusje voor onze dochter :) 2 meiden straks.

6. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Nou inderdaad word er gewoon chagie van hihi dat slaapgebrek. Voel me sinds gister ook echt belabberd, een beetje griep gevoel zeg maar. Oorpijn, hoofdpijn, spierpijn en moe etc. Hoop dat ik me fit voel als het gaat gebeuren. Lijkt me al zwaar genoeg haha.

Groot gelijk dat je dvdtje opzet. Lijkt me best zwaar als je nog een kleintje hebt, kun je toch minder rusten. Ik vond het trouwens wel snel gaan vanaf de 34 weken dus voor je weet is het zover hoor :D succes vandaag met rusten !

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je, komt goed, bijkomend nadeel is dat ze 39 graden koorts heeft:(
    Arm kind!
    Ik hoop dat het idd wat sneller lijkt te gaan vanaf nu, ik ben het echt een beetje beu en bovendien ben ik zeeeeer benieuwd of we er een jongen of meid bij krijgen haha!
    Dat slaapgebrek daar wordt je idd niet vrolijker van, maar ik geloof wel dat zo'n beetje iedereen er nu last van heeft he?
    Oh dus jij bent ook niet lekker, hangt zeker weer wat in de lucht, ja je moet wel beter zijn hoor voor de grote dag, want dan heb je je energie wel nodig hihi! Beterschap en doe rustig aan.

8. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    @mamamel,
    volgens mij hangt er inderdaad wat in de lucht,
    ik heb bijna dezelfde klachten behalve oorpijn,
    voel me soms ook koortsig

9. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    jaaa hier ook kep hoofdpijn sinds gistermiddag
    en al een halve week zo kriebelige kucherige keel ...

nee lekker ! en idd weinig slaap
    echt dat ik soms denk als t begint dan ben ik uitgeput voor we iets moeten doen hor!

ben er verder ook helemaal klaar mee! ik wil nie meer aftellen! haal er maar uit hoor! pfff

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Haha heerlijk al die klachten he! Dit weekend is/was onze knul naar opa en oma. Komt eind middag terug. Jeetje heb in maaaaaanden niet meer zo goed geslapen. Elke ochtend om 7uur/half 8 wakker normaal, ook als manlief met de kleine eruit ging zodat ik kan blijven liggen. Maar gister tot 11uur geslapen en vandaag half 11!! O wat heeeerlijk. Lig er nog steeds in. Stad is toch pas 1uur open dus ik neem de tijd :p

11. Marley

Marley Bekend lid

Jun 2, 2011
    598
    37
    28
    He meiden, hoest hier? Zijn er al meiden 'klaar met aftellen'?
    Ik vind mezelf ook wel hoogzwanger, bijna 37 weken. Ik heb sinds deze week verlof en moet nog even wennen. Weet nog niet zo goed wat ik met mijn tijd moet doen.. maar gaat helemaal goedkomen. Geen wekker is echt al heerlijk! :)

12. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik ben bijna klaar met aftellen ;)
    Ondanks dat ook ik een superzwangerschap heb (op m'n zwangerschapssuiker na) beginnen wij nu toch wel heel erg nieuwsgierig te worden naar onze kleine man...

Ik ga met 38 weken ingeleid worden, dus het begint nu erg dichtbij te komen :)

Succes met de laatste loodjes allemaal!

13. Marley

Marley Bekend lid

Jun 2, 2011
    598
    37
    28
    Nog een paar daagjes dus, spannend!! Alvast succes!!!

14. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik ben nu ook aan het aftellen :D
    Ik ben nu 35.2 weken en heb nu bijna 2 weken verlof.
    Vanmorgen 35 weken gesprek gehad over de bevalling en het komt echt dichtbij nu.
    Ik denk dat de kleine eind Mei gaat komen.

15. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    ik tel gewoon nog door
    inmiddels 40+1
    hoop niet dat ik te lang moet doortellen hor :D

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Haha zonnebloem, ik gun het zo dat je vanavond aan de beurt bent hoor.......

Kom op beebje van zonnebloem, komt dr maar uut ;))))

17. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    ja t is te prettig daarbinnen
    buren zeiden al voor de gein, vies gaan eten enzo en herrie maken en irriteren enzo ..
    oncomfortafel maken daarbinnen!

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    spannend zonnebloem!! :D

19. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    hier ook bijna klaar met aftellen,
    vandaag 39weken alweer.....
    ben benieuwd wanneer ons meisje jarig wil zijn ;)

20. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik doe mee hoor met aftellen, vandaag 36 weken!
    Miffy en zonnebloem jullie zijn bijna aan de beurt, spannend hoor!

Share This Page