Weer bloed/bruinverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door monique1982, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique1982

    18 jun 2007
    21
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Dieren
    Lieve allemaal,

    Vorige week heb ik twee keer een veeg bloed gehad en drie dagen lang minimaal bruin tot donkerbruin verlies. Gisteren ging ik weer bruin vloeien. Ook weer minimaal maar later in de middag zat er weer een veeg bloed bij wat weer overging in bruin tot donkerbruin verlies. Het is nu bijna weg, maar had gisteren meteen de vk gebeld. Ik mag vandaag bellen naar de praktijk om zo snel mogelijk een afspraak te maken voor een termijn echo. Ik ben bang. Mijn vriend en ik willen dit kindje zo graag en hop dat het geen beginnende miskraam is. Hebben meer vrouwen hier ervaring mee?

    xxx Monique
     
  2. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    heb tot byna de 9 weken bloedverlies gehad en we hadden gewoon kloppend hartje is waarschynlijk innestelings bloed of van de baarmoeder zolang je geen krampen hebt niet te druk maken
     
  3. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb ook tot 8 a 9 weken bloed/ bruin verlies gehad, dan weer wel dan weer niet. ze hebben voor de zekerheid 2 echo's gemaakt toen en alles was goed.
     
  4. Niet meer actief

    sterkte meid en succes met wachten
    hopelijk is er niks aan de hand
    het kan maar hoeft ook zeker niet
    heb ook veel bloedverlies gehad
    en toch was met de zwangerschap alles goed
     
  5. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik heb ook bruin/ roze en ietsje roodverlies. Vind het ook doodeng! Ben zo bang dat het mis is!
    Vrijdag gelukkig een echo, hoop dat het goed nieuws wordt! Jij ook succes!
     
  6. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Duim voor jullie meiden het kan beide kanten op is mij verteld. Bij mij begon het zo en liep het helaas verkeerd af.. maar heb er vertrouwen in! Bel gewoon je vk, daar zijn ze voor.... Sterkte!
     

Deel Deze Pagina