oh wat duren die eerste weken toch lang....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door petty, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    hai meiden,

ben zelf nog maar pril zwanger en superrrrr blij! maar ik vind het zo zenuwslopend hè die eerste weken..het kruipt echt voorbij..en omdat de kans aanwezig is dat het mis kan gaan durven we beiden nog niet echt blij te zijn...terwijl ik zo graag wil genieten, maar t lukt me nog niet zo goed...vind het zo spannend!

wilde alleen even mijn hart luchten...wie zit er in het zelfde schuitje? klets lekker mee, wie weet kunnen we elkaar deze weken erdoor heen slepen!

liefs!

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Meid ik zit niet in het zelfde schuitje, maar ik weet wel wat je bedoelt! Anders kijk je onder bevallinglijstforum daar zitten meiden die in de zelfde maand zijn uitgerekend als jij kan je daar lekker kletsen. Heel veel succes met het wachten! Enne zo aan het eind duurt wachten ook weer heel lang hoor!

3. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    En die laatste nog langer Haha :) :)

Maar ik begrijp wat je bedoelt. Dat vond ik ook. Maar achteraf is alles toch heel snel gegaan.
    Fijne zwangerschap.

Liefs Britt

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik vond het bij daan ook voorbij kruipen en nu voorbij vliegen komt omdat je de hele dag actief bezig ben. al zal ik wel blij zijn als die 12 weken voorbij zijn

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Voor mij hetzelfde, heb vorig jaar een miskraam gehad, en dan ben je toch voorzichtiger nu, ik wil het ook nog niet vertellen aan iedereen, want de vorige keer had ik het wel gelijk verteld en bleek bij de 12 weken echo, dat het mis was, ik heb zoveel verdriet gehad...
    dus ja ik tel de weekjes ook nu, durf pas als ik de 12 weken echo heb gehad en alles blijkt goed te zijn, écht te genieten..alhoewel ik nu ook wel momenten heb dat ik gewoon heel erg blij ben, en ook vertrouwen heb, maar toch een tikkie voorzichtig...
    maar wat ik dus moeilijk vind, het lijkt wel of anderen het aan me zien, heb al twee keer de vraag gehad of ik zwanger ben, terwijl je naar mijn mening niks kunt zien...en dan zeg ik dus nee, want ik wil het gewoon echt nog niet vertellen...

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ja hier nog eentje :oops: ! Ik kan het wel van de daken schreeuwen en mijn vriend is zo behoudend. Hij wil het ook pas echt vanaf 12 weken vertellen. :rolleyes: Sjeemineee zo lang :( :cry: :) :)

7. maica

maica Lid

28 feb 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    meid ik snap precies wat je bedoelt ,ik leef nu eerst naar m`n afspraak toe 24 jan bij gyn, maar ja dan ben ook ik nog maar 8.2 weken en het duurt nu al zo lang .Maar het enige is geduld hebben ,ook al is dat heeeeel moeilijk.

groetjes maica

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Meiden, ik weet precies hoe jullie je voelen! Toen ik zwanger was van mijn dochter leken 12 weken wel een eeuwigheid! En dan die hele zwangerschap nog! Man o man... tijd kan echt kruipen!
    Ik dacht dat ik bij een volgende zwangerschap wel zekerder zou zijn én dat de tijd sneller zou gaan....

Niet dus!
    Ik wens jullie heel veel sterkte met het wachten.. Ik hoop voor jullie dat alles goed mag gaan.

9. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ik ben ook net zwanger en ben ook zo bang dat het misgaat, je hoort het net iets te vaak vind ik.
    de dagen kruipen voorbij en het duurt idd erg lang allemaal.
    wij hebben 24 januari onze eerste echo en daar leven we dan ook echt naar toe. ik wil gewoon een kloppend hartje zien dan ben ik er al iets geruster op.
    succes met wachten allemaal.
    kuzz

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik begin nu meer zekerheid te krijgen, met ruim 10 weken zwanger en 2 goede echo's achter de rug.
    Maar ook ik begrijp wat je bedoelt, pas nu kan ik beginnen met genieten van het zwanger zijn. In het begin nog niet hoor, mede doordat ik van de zomer een MA heb gehad.

Iedereen sterkte met deze spannende allereerste weekjes!

11. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb in okt. een miskraam gehad met 10 weken. Bij deze zwangerschap word ik heen en weer geslingerd tussen blijdschap en onzekerheid. Wij hebben met 7 weken al een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Nu tel ik de minuten af tot de volgende echo op 23 januari!
    Jij ook veel sterkte met de onzekere tijd!

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik denk dat iedere zwangere dat heeft hoor :)
    Ik heb het ook met deze zwangerschap gehad, en nu al haast 15 weken! Als je eenmaal die 12 weken voorbij ben, gaat het echt snel...dus probeer er alsnog van te genieten want voor je het weet heb je je babytje in je armen :D

13. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik ken het, het duurt me veelste lang... maja moet wel nog ff.. afwachten dan maar het is zeker het wachten waard...

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben 3x zwanger geweest waaraan ik 1 gezond kindje heb overgehouden... maar alle 3 keren steeds gehad dat die eerste weken voorbij kropen... Niet normaal zo traag als ze gingen...

15. Lolake

Lolake Actief lid

24 mei 2007
    203
    0
    0
    Bij mij gingen die eerste twaalf weken ook super langzaam voorbij. Ik ken die gevoelens.
    Iedereen die zwanger is geweest of is weet wat je bedoeld.
    Hopelijk gaat het toch iets vlugger voor jou.

16. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Heb ik ook hoor, het rare is dat het bij iedereen om je heen altijd zo snel lijkt te gaan, en bij jezelf....oooh dat duurt lang. nou ja ik ben nu blij met elke dag die weer voorbij gaat.
    Nog een dikke 2 weken en dan weer een echo en daar leven we nu eerst naar toe.
    Succes met het wachten! ik heb al gehoord van dames met al oudere kindjes dat de hele zwangerschap uit niks anders bestaat dan geduld hebben.

17. valhalla

valhalla Niet meer actief

In het begin schiet het inderdaad niet op... En elke week als je die banner weer ziet veranderen... Oooooh hij is al een centimeter... Ooooh nu al drie.... Ooooh al zes... :D

Dat lijkt echt lang geleden nu... Maar het is wel een lekker gevoel als die eerste spannende weken voorbij zijn!

Sterkte met wachten allemaal !

18. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    haha meiden wat leuk zeg al die reacties!

fijn om dit zelfde gevoel te kunnen delen!

het is idd slopend maarja je kunt niets anders dan wachten..ik zou kapot gaan van verdriet als het mis zou gaan....bah...alhoewel wat mij wel opvalt is dat veel vrouwen vrij snel weer zwanger raken na een miskraam heel apart...mijn angst is dan ohjee, stel het gaat mis, moeten we dan weer 7 maanden of langer wachten...?

maarja ondanks deze gedacthtes die iedereen wel kent, of een deel van herkent...probeer ik toch wel te genieten van elke dag en al die gekke dingetjes die ik voel in mijn lichaam...

het leuke is wel dat ik wel steeds weer nieuwe dingen voel gebeuren, en veranderingen voel.
    zoals in week 4 en 5 had ik echt dat gevoel alsof ik ongesteld moest worden, dat is nu minder en heeft plaats genomen voor een ander "gek" gevoel wat ik moeilijk kan omschrijven. mijn borsten doen al heel zeer sinds ongeveer de 2e week van mijn laatste menstuatie, maar die jeuken sinds deze week heel erg hahaha...verder ben ik sinds een week s'avonds vaak misselijk en heeeeeeel moe!

laten we deze topic niet doodbloeden meiden!
    kom op we gaan door tot dat we de "gevaren zone" voorbij zijn ok?

deel je ervaringen, wat voel jij?
    heb je het al verteld aan je ouders of vrienden?
    stiekem al aan wat namen gedacht?
    of heb je al een kleinigheidje gekocht als een soort van traktatie op jullie zwangerschap?
    noem het maar op!

alles mag je hier kwijt!
    leuke maar om de minder leuke dingen lucht je hart!

DUS....GAAN JULLIE MET ME MEE?

liefs!

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik snap dat jullie nu denken dat de eerste weken het langst zijn, maar uit ervaring kan ik je melden;
    De laatste weken, duurt elke dag wel een week gevoelsmatig. Daarbij waren de eerste weken nog niets!

Maarreh veel sterkte hoor dames ;)

20. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    ook voor mij gaat de tijd langzaam. Komende dinsdag 2e echo, erg spannend. Wij hebben het al wel aan onze ouders verteld, ik moet toch echt ergens mijn hart kunnen luchten als ik weer eens sjaggie ben ofzo, haha!
    ben er nog niet over uit of we het dan wel bekend maken aan anderen, denk dat we nog ff wachten.

Deel Deze Pagina