Hoi meiden, ik vroeg me het volgende af, is het zo dat als je een erg drukke baby hebt in je buik dat de baby een erg drukke baby blijft na de geboorte of houdt dit niet altijd verband samen? Het is namelijk zo dat ik de baby nu al heel erg goed en vaak kan voelen, en ook de vk vertelde me bij de lange 20-weken echo dat de baby een heel erg drukke is. Ikzelf ben vrij rustig en zoek nu meer dan voorheen vaker rust op omdat ik niet erg goed drukte kan verdragen maar ik kan me soms wel binnenin voor kleine dingen te snel druk maken, zou dit de oorzaak kunnen zijn dat de baby zo een druktemakertje is of is dit eigenlijk wel normaal?
Nee hoor, hier ook een heeeele drukke baby in mijn buik (tot en met gekneusde ribben aan toe!) maar hij is nu 7 maanden en super rustig en makkelijk. T hoeft dus zeker niet zo te zijn
De mensen die nog in ons toekomstige huisje wonen, hebben een zoontje, en die was ook erg druk in de buik, en haar zoontje heeft adhd. Mijne is ook erg druk in de buik, maar wil niks zeggen idd.
Mijn kindje is nu ook superdruk,ik houd me hart vast haha..Hij schopt me zo erg dat ik af en toe mijn adem moet inhouden van de pijn. Mijn dochtertje was erg rustig in mijn buik,ze schopte me af en toe.Nooit druk geweest,ik merk wel een verschil met deze baby en met haar.Ze is zelf ook heeeel rustig,als baby ook altijd geweest ze is nu bijna 2 en nog steeds is het een heerijk rustig kindje.
tycho was ook erg druk in de buik en nu is ie nog een klein ondeugend druk ventje maar dat zegt niets hoor