Hallo dames, Hoe voelen je in week 8? Mijn klachten zijn elke dag anders, wel heb ik weinig tot geen klachten aan het begin van de dag, zo rond het einde van de middag voel ik me buik wat trekken en wat later op de avond soms ook een beetje misselijk, me tepels voel ik heel soms maar alleen bij aanraking. Maar echt allemaal minimaal. Me buik is ook niet echt opgezet vergeleken met de eerste 5 weken. Ook lijk ik wel iets minder moe. Met 6 weken en 2dagen wel een goede echo gehad, moet 9 juni weer. De eerste weken voelde ik me ook echt zwanger, nu niet echt meer, begin ik nu aan de hormonen te wennen? Herkennen jullie dit?
Ik voel mijn buik eigenlijk nagenoeg de hele dag trekken, ben helemaal uitgeput, zonder energie, erg prikkelbaar en heb vandaag de hele dag al hoofdpijn. Dit had ik, op moeheid na, bij de eerste zwangerschap helemaal niet. Edit: oh, ik ben al week 9 binnengestapt...
Moe en verder eigenlijk geen klagen. Heel af en toe een vleugje misselijkheid, maar bijna nooit. Veel plassen, vooral 's nachts. Licht verstopte neus af en toe. Word een beetje klunzig.. dingen laten vallen enz. Kort lontje en snel geiiriteerd, maar dan vooral als ik moe ben. Af en toe voel ik m'n baarmoeder groeien, banden oprekken. (Ben ik wel blij om, dan voel ik tenminste nog iets.) Mag m'n handjes dichtknijpen als ik me zo goed blijf voelen