welke schoenen dragen jullie onder je maxi rok/ jurk... Ik kom niet verder dan m'n slippers, maar wil pok graag met minder weer me rok en jurk dragen... Foto's mag😄
Ballerina's en sandalen ( mijn meeste maxi jurken zijn te lang, ik gruwel van te korte maxi jurken), dus meestal sandalen met een sleehak, dan blijft de hak ook niet in de jurk hangen, anders platte sandaaltjes, slippers vind ik niet zo mooi staan.
een lange jurk of rok draag ik meestal een sleehak eronder. loopt fijn en is toch wel weer een hak. ik draag dan nooit sportschoenen eronder sportschoenen draag ik wel bij een skinnybroek of driekwartbroek of een rok tot mijn enkels. staat wat stoerder vind ik. Verder hoge hakken draag ik het liefst met een rokje of broek. vind altijd een beetje too much van die hakken en lange rokken. xxxx
Sandaaltjes, slippers of lage gympen! En qua hakken vind ik sandalen met een sleehak mooi onder een maxi- jurk, dat maakt het lekker zomers
Ligt helemaal aan het soort jurk of rok. Onder een wat sportieve zou ik voor iets als all stars gaan. Een wat nettere met sandaal/ iets met hak. slippers kan bij beide.
Ligt aan het model. Het mooist vind ik sleehakken of ballerinas. Maar bij iets casuals zou een lagw sneaker of van die sketchers die nu helemaal hip zijn ook kunnen.