Hier hielp pure tea three olie erop druppelen echt tegen de pijn ! wel enorm vies !!! Maar de pijn was dan zeker 2,5 uur weg, En spoelen met zilver water hielp hier ook, was binnen 4 dagen weg
Mijn dochter had ze twee weken geleden ook. Kuurtje Floradix en tegenwoordig heb je Aftengel bij Etos. Hielp wel enigszins.
Met zendium gaan poetsen. echt..sinds ik alleen nog maar dat gebruik heb ik eigenlijk nooit meer aften.
Hielp bij mij ook goed, vitamine b 12 ook inderdaad. Heel vervelend probleem, heb er ook regelmatig last van.
Ik poets alleen nog met zendium. Dat scheelt al een boel. Als ik dan toch aften krijg dan doe ik er Evisense op tegen de pijn. Dat kan je bij de drogist halen. Dat geeft een gelachtig laagje op de aft waardoor je hem veel minder voelt en het sneller geneest. Aften zijn echt pijnlijke rotdingen. Ik heb er weleens een paar tegelijk gehad. Best grote. Ik had toen erge griep. Nou, praten ging toen niet eens meer
Als je er vaak last van hebt kan je beter eens bloed laten trekken. Ik kreeg ook een zalfje met cortisone, die moet je erop smeren als je een aft voelt opkomen. En zendium gebruiken!
Vaak duit het op een vitamine te kort. Ik heb ze veel minder sinds ik vit D moest slikken omdat een te kort had. Spoelen met kamille thee helpt onwijs. Dat verzacht en helpt genezen. (Het helpt ook ontzettend goed na je bevalling om met kamille thee om down under te spoelen als je gehecht bent. Kreeg die tip van een vriendin van mij, die is Turks en dat schijven ze daar al jaren te doen. Hielp heel goed weet ik uit ervaring)
Hoi hoi, Bedankt coor de vele tips, ik ben vanmiddag naar de huisarts gegaan omdat de aft nu zo groot is als een tien cent muntje, en heel veel pijn doet, Ik heb Lidocaine aanstipvloeistof gekregen, en het advies om de komende tijd 4x 1000 mg vitamine c in te nemen, dus dat ga ik maar eens proberen, Maar echt.....ik ben niet kleinzerig maar dit doet echt pijn, ik kan niet eens normaal eten... Hopelijk is het snel over...