Aften

Discussie in 'De lounge' gestart door taartje, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier hielp pure tea three olie erop druppelen echt tegen de pijn !
    wel enorm vies !!! Maar de pijn was dan zeker 2,5 uur weg,

En spoelen met zilver water hielp hier ook, was binnen 4 dagen weg

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Mijn dochter had ze twee weken geleden ook. Kuurtje Floradix en tegenwoordig heb je Aftengel bij Etos. Hielp wel enigszins.

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Met zendium gaan poetsen.
    echt..sinds ik alleen nog maar dat gebruik heb ik eigenlijk nooit meer aften.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hielp bij mij ook goed, vitamine b 12 ook inderdaad.
    Heel vervelend probleem, heb er ook regelmatig last van.

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik poets alleen nog met zendium. Dat scheelt al een boel.
    Als ik dan toch aften krijg dan doe ik er Evisense op tegen de pijn. Dat kan je bij de drogist halen. Dat geeft een gelachtig laagje op de aft waardoor je hem veel minder voelt en het sneller geneest.

Aften zijn echt pijnlijke rotdingen. Ik heb er weleens een paar tegelijk gehad. Best grote. Ik had toen erge griep. Nou, praten ging toen niet eens meer :(

6. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Als je er vaak last van hebt kan je beter eens bloed laten trekken. Ik kreeg ook een zalfje met cortisone, die moet je erop smeren als je een aft voelt opkomen. En zendium gebruiken!

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Vaak duit het op een vitamine te kort. Ik heb ze veel minder sinds ik vit D moest slikken omdat een te kort had.

Spoelen met kamille thee helpt onwijs. Dat verzacht en helpt genezen. (Het helpt ook ontzettend goed na je bevalling om met kamille thee om down under te spoelen als je gehecht bent. Kreeg die tip van een vriendin van mij, die is Turks en dat schijven ze daar al jaren te doen. Hielp heel goed weet ik uit ervaring)

8. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi hoi,
    Bedankt coor de vele tips, ik ben vanmiddag naar de huisarts gegaan omdat de aft nu zo groot is als een tien cent muntje, en heel veel pijn doet,
    Ik heb Lidocaine aanstipvloeistof gekregen, en het advies om de komende tijd 4x 1000 mg vitamine c in te nemen, dus dat ga ik maar eens proberen,
    Maar echt.....ik ben niet kleinzerig maar dit doet echt pijn, ik kan niet eens normaal eten...
    Hopelijk is het snel over...

Deel Deze Pagina