Aai, toch wel een beetje teleurgesteld. Was erg blij met mijn glitter slip-ons van het merk Poelman. Maar helaas was die enthousiasme van korte duur. Zaterdag heb ik deze schoenen binnen gekregen ( online gekocht ) En vandaag zag ik dat ze achter aan het scheuren zijn. In totaal 3x gedragen, dus dit lijkt me wel erg snel ! Normaal kosten deze schoenen 79,95 euro. Ik heb ze gekocht voor 50,00 euro in de uitverkoop. Ik heb nu een mail gestuurd naar de schoenwinkel, deze winkel zit niet meer in tilburg dus kan er niet langs gaan. Wat kan en mag ik verwachten nu ?
Je mag nieuwe schoenen verwachten als dat niet mogelijk is je geld terug, in de tussentijd kan je hier nog op lopen
Ik heb een echte schoenen verslaving, heb er dus voldoende om niet op bloten voeten te hoeven lopen Ik ben wat schoenen betreft echt een puntje precies, en deze trek ik dan ook niet meer aan zoals ze er nu uit zien. En dat vind ik echt jammer ! Ze lopen werkelijk fantastische, maar dat ze zo snel kapot gaan vind ik toch wel erg teleurstellend.... Ik ben benieuwd wat ze terug gaan reageren, en als oplossing aanbieden. Met korting of dergelijke hoef ik dus niet akkoord te gaan ?
Zeker terug gaan! Ik werk zelf in een schoenenwinkel en er zijn mensen die na maanden nog terugkomen met zoiets! Ik zou graag mijn geld terug of een paar nieuwe willen!
Ik zou ook zeker nieuwe schoenen of geld terug verwachten. Ze kunnen zelf wel nagaan dat de schoenen niet sinds zaterdag nu al kapot mogen zijn.
Ik zou ook mijn geld terug vragen of anders nieuwe schoenen. Ik ben zo na een maand dragen nog ooit teruggegaan. Ook toen nieuwe schoenen gekregen.