Weet even niet hoe ik de titel verder moet benoemen... Sinds een jaar werk ik in een zelfsturend team. Daar waar we eerst een leidinggevende hadden moeten we het nu zelf doen. Dit zorgt voor ongenoegen bij verschillende collega's. De een vindt dat ik bijvoorbeeld te weinig doen, omdat ik maar 16 uur werk. Mijn hart ligt bij het werken met clienten en niet op organisatorisch vlak. Dit is er dus echter bij gekomen en daar ligt ook echt mijn kracht niet, zeker omdat ik ook maar 16 uur werk. Ik heb nu het idee in een spagaat te liggen, ik wil voldoen aan alle punten die nodig zijn om goed te functioneren, maar het lukt me gewoon niet. Resulaat dat ik dus zowel psychisch als lichamelijk er klachten van krijg. Rationeel kan ik enigzins denken, maar mijn emo heeft de overhand en dat maakt het vooral voor mezelf erg moeilijk. Nu wil ik er met een manage over hebben, maar ik ken haar niet en weet eigenlijk niet goed hoe ik dat gesprek aan moet pakken. Heb dan meer het idee dat ik zit te zeuren, maar ik besef dat ik wel iets moet doen, anders zit ik over een maand ziek thuis.... Heeft iemand tips hoe ik zoiets aan kan pakken?