After Corona

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Anouk2005, 24 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Lekker zonder zorgen de kindjes naar school brengen, boodschappen doen, lekker in het park op een bankje ploffen met een boek zonder zorgen over 1,5m afstand, thuis mijn laptop open klappen en aan het werk gaan zonder bezig te moeten zijn met thuisonderwijs, of de laptop moeten delen met z’n 3tjes.
    In het weekend in de auto stappen en hoeps met z’n allen naar opa en oma. Zonder daar echt bij na te hoeven denken over ‘kan dat wel?’...

Ik verheug me vooral op de dagelijkse dingen eigenlijk, vakanties enzo kunnen me nu echt even gestolen worden.

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Het klinkt zo stom maar heb ook echt behoefte om buiten de deur te lunchen of dineren. Ik zit pas 12 dagen thuis door corona maar daarvoor ook 2 weken binnen geweest door een operatie waarin we niet buiten de deur hebben gegeten. Heb echt trek in lekker eten!! En veel tentjes bezorgen nu maar het is toch anders.

Luna86 vindt dit leuk.
  3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Uit eten na sushi restaurant
    En belangrijkste gaan voor een tweede kindje!

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Met mijn vriendinnen borrelen en ouderwets lachen! En op date 2 mogen de partners en kinderen mee ;)

Rosy90, Whoopy en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Shoppen. Op een terras lunchen en borrelen. Uit eten gaan. Hopelijk dan wel op vakantie gaan. Oma en de rest van de familie eindelijk weer zien. En vooral.. genieten van de vrijheid!

GossipGirlxoxo en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Een knalfeest geven voor mijn kids en neefjes en nichtjes die bijna allemaal in maart, april en mei jarig zijn. Plus mijn vader die net 65 is geworden. Wordt nu echt een stille bedoening, dus dat willen we straks goed maken :D

Rosy90 vindt dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Geen idee eerlijk gezegd...

Misschien ga ik zelf uitgebreid koken voor de hele familie of laat een goede cateraar langs komen.

En sowieso wil ik dan met de oudste gaan zwemmen elke week.

8. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Zwemmen! Dat mis ik echt. Ik heb nooit zoveel IRL contact met mensen nodig gehad (makkelijk praten met man en twee kinderen natuurlijk), dus appen, bellen en FaceTimen deed ik altijd al meer dan afspreken.

9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Oh ja met stip op nummer 1 een schoonmaakster zoeken en elke week laten schoonmaken. :|:thumup:

Kolibrie2, Kristel86, RoseMurphy en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Allereerst langs onze families. We hebben verjaardagen gemist en we willen ze een dikke knuffel geven.
    Daarna een bedankje geven aan de juf. Ze doet ontzettend haar best om de kinderen te ondersteunen.
    Daarna gaan we lekker met de kinderen op pad en leuke uitjes doen. Pretparken, dierentuinen.. Dat soort dingen.
    En winkelen, want ik heb lentekriebels en wil gezelligheid van de lente in huis.

11. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.669
    6.564
    113
    Vrouw
    Naar de psychiater voor therapie om de burnout van het thuisonderwijs met een koppige HBer te verwerken. Mijn god wat een recalcitrant kind heb ik.
    En verder mis ik niet zo veel, maar ik zal uitgebreid genieten van de eerste schooldag/week/maand straks.

Kristel86, Anouk2005 en Vero0504 vinden dit leuk.
  12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.123
    113
    Home
    Langs m'n ouders
    Tijd voor mezelf!!!
    Dagje weg meg m'n gezin

Rosy90 vindt dit leuk.
  13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.704
    113
    Met alle familie en vrienden een grote picknick en/of bbq houden in het park!
    Kinderen mee uit zwemmen nemen
    Op t werk een koffie drinken in de koffiecorner
    Fluitend poli draaien waarin ik mensen zie ipv alleen hoor

14. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Mijn beide kindjes zijn allebei in april jarig. Dus na de Corona wil ik graag hun verjaardagen ‘opnieuw’ vieren.
    Bijna elke dag naar mijn ouders toe gaan!
    Genieten van de (ik hoop) laatste loodjes van de zwangerschap en anders van de baby als ze er al is.
    Heerlijk uit eten gaan / lunchen.
    Naar de Efteling met de kinderen.
    Winkelen.
    Op vakantie gaan.
    En gewoon volop naar buiten!
    En naar alle mensen toe die ik dan lang niet gezien heb.

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.541
    113
    Vrouw
    Uit eten, shoppen.. leuke dingen doen.

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Dat!!! En hopelijk toch nog een feestje geven voor de oudste die over een tijdje jarig is...maar ook als 'gewoon dagelijks ding'. Wat me er aan doet denken dat ik binnenkort vast na ga denken over wat leuke dingen voor haar verjaardag in de vorm die het nu moet krijgen door de regels.

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Gosh, het zullen de hormonen wel zijn, maar moet echt ineens een potje janken door dit topic. :cry: Ik wil zo graag knuffelen met mijn ouders en lekker eten bij ze thuis. We wonen echt 100 m bij elkaar vandaan en komen praktisch dagelijks bij elkaar over de vloer, minimaal 1x in de week eten we samen. Ik mis dat zo erg... het breekt mijn hart dat ze waars niet in het ziekenhuis aanwezig mogen zijn als ik ga bevallen over een maandje (geplande ks). Als het voorbij is dan mijn pasgeboren dochter in mijn vaders en moeders armen te kunnen leggen ❤️ oh God daar ga ik weer :cry:

Anouk2005, Loeki82 en Rosy90 vinden dit leuk.
  18. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Mijn dochter wil heel graag naar haar beste vriendinnetje!

Zelf zou ik heel graag naar de camping in Zeeland willen. Even eruit met het gezin.

Langs m’n oma’s die in een verpleeghuis wonen.

O ja, ik zou graag dan weer willen werken. Dat mis ik nu wel. Ik ben zzp’er en al m’n werk is geannuleerd.

19. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ik ga denk de vlag uit hangen als school weer open gaat.
    Ik ga na corona mn oma plat knuffelen
    Heel veel afspreken met alle familieleden
    En lekker uit eten.

20. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.954
    1.291
    113
    Heb ik ook, mijn gewone structuur weer. Kinderen naar school, weer lekker met vriendjes kunnen spelen en sporten.

Kan ook niet wachten om weer naar paardrijden en badminton te gaan.

Deel Deze Pagina