After Corona

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Anouk2005, 24 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat grappig dat ik vaak lees dat mensen een feest willen, dat is echt het laatste waar ik zin in heb geloof ik...

gitta en twee vinden dit leuk.
  2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    De tip van @Vero0504 over programmeren is ook voor andere kinderen leuk. Mijn oudste is niet hb, wel redelijk slim icm ass. Hij vindt het geweldig.

Voor mezelf? Ik hoop op rust.
    Over 3 weken krijg ik de sleutel van mijn eigen huis, ik lig momenteel in scheiding. We wonen nu nog met z'n allen in één huis, verre weg van ideaal dus. Dus de planning is om alsnog te verhuizen in deze periode.
    En dat men dan zin en tijd kan maken om langs te komen mijn huis te kijken.

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    - mijn verjaardag worden
    - hopelijk zwanger raken door ivf
    - weekendje weg met beste vriendin en mijn dochter
    - vliegvakantie naar de zon
    - rijbewijs halen
    - maar vooral dat alles weer gewoon/normaal is en we ons oude vertrouwde ritme hebben

4. tuc

tuc Niet meer actief

Daarvoor hoef je toch niet after Corona te wachten:roflmao:

Aszz vindt dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Geheimpje: heel veel van mn IT collega's hebben ASS. Die floreren in dit vakgebied.

citroenrasp vindt dit leuk.
  6. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Familie weer zien!

7. Sopje1234

Sopje1234 Bekend lid

30 okt 2018
    828
    534
    93
    Ik zou er geen enkel probleem mee hebben! Ik zou al hartstikke fijn vinden dat je dat wil doen. Dat doen we ook altijd met klasse-borrels met kinderen en het groep 8 gala. Iedereen neemt dan genoeg eten en drinken mee voor zijn eigen gezin of er is iets van een intekenlijst. Bij een bbq zou je nog kunnen zeggen: wij zorgen voor vlees, fris en sap en ieder gezin neemt wat bijgerechten mee genoegvoor het aantal personen in dat gezin. .

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat was dus wat man in gedachten heeft en voor mij voelt het gek zoiets aan gasten te vragen. Maar aangezien nog niemand heeft gereageerd met "jeetje wat ongastvrij" of "ik vind dat gek" denk ik dat ik het wel op die manier ga doen. Kreeg ook al de tip om in de uitnodiging te zetten dat de groep 8ers geen mobiel mee mogen zodat ze ook echt samen gaan feesten omdat ik anders grote kans heb dat ze allen op een stoel achter hun telefoon zullen zitten de hele avond.

9. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje is 20 Feb 9 jaar geworden.
    Maar we zaten middenin een verhuizing dus zouden het iets later vieren in 't nieuwe huis.
    Dat ging dus mooi niet door, arm kind vraagt de hele tijd wanneer 't wel kan dan..
    Hij heeft van ons natuurlijk wel al wat gehad voor zijn verjaardag maar verder echt van niemand nog iets.
    Dus we gaan een groot feest geven zodra het weer kan

10. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Alleen koffiedrinken in huis. Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik dat het lastigst vind. Geen moment alleen thuis.

ellalovescoffee, zigzag en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Naar familie gaan
    3 of 4D echo laten maken
    Naar de nagelstudio
    Even langs de outlet in Roermond.
    Weekend weg met schoonfamilie,wat over 2 weken zou plaatsvinden is al verplaatst naar eind september.

12. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Ik kom uit Brabant. Mocht ik iets voor je moeder kunnen betekenen (wat dan ook) mag je me dit best laten weten.

Ik wilde je een prive berichtje sturen maar je profiel is afgeschermd.

NiVa0230, GossipGirlxoxo en citroenrasp vinden dit leuk.
  13. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik kijk er naar uit om weer met mijn vriend samen te kunnen zijn. Elke dag bellen is fijn.... maar geen volwaardige vervanging voor echt fysiek contact.
    En verder gewoon de normale routine weer oppakken.
    Weer naar de fysio!!
    En ook weer samen met mijn dochter het zwemmen weer opstarten.
    En hopelijk al de gemiste theatershows en concerten alsnog kunnen bezoeken.

14. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik denk dat ik eerst mentaal moet bijkomen van dit alles.
    Ik moet alle zeilen bijzetten om me niet te laten meeslepen door mijn vroegere angststoornis.

medj1983 en gitta vinden dit leuk.
  15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Simpele dingen zoals afspreken met vrienden en familie, naar de kinderboerderij, uitgebreid boodschappen doen met het hele gezin.

En op vakantie, de 40 jarige bruiloft van mijn ouders vieren en de verjaardag van mijn zoontje.

En hopelijk weer een stuk minder werken haha. Ik werk in de gehandicaptenzorg en ben daar nu meer nodig.

16. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Weet ik. Geeft mij ook hoop op de toekomst.

Vero0504 vindt dit leuk.
  17. Onje

Onje Niet meer actief

Mijn pasgeboren zoon aan mijn broers laten zien. Hem laten vasthouden door mijn andere kinderen. Mijn moeder die nu nog heerlijke babygeur laten raken. Knuffelen met m’n moeder !
    Gewoon even vrij op visite zonder rekening te houden met 1,5 mtr afstand etc.

En als alles helemaal voorbij is een feest in onze tuin. Om te kunnen vieren wat we nu niet hebben kunnen vieren, ons koophuis, ons huwelijk en de geboorte van onze zoon. En misschien wel gewoon het leven want ik denk dat we dat veel en veel meer gaan waarderen na dit alles.

Louise11110 vindt dit leuk.
  18. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.958
    3.836
    113
    Vrouw
    #78 Fantykoekie, 26 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2020
    Ik ga mijn ouders stalken denk ik. :roflmao:
    Frieten eten in alle frituurs die ik tegenkom in België.
    Verder ben ik introvert, ik mis niet veel nu. Vind het wel lekker rustig zo. :oops:
    Zoon idem, die is zich alleen zorgen aan het maken om de zomervakantie. Vorige week was hij knettergek, nu is hij precies helemaal zen aan het worden. :roflmao:

NiVa0230 vindt dit leuk.
  19. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ik kijk uit naar de dag dat mijn man 's ochtends in de auto stapt om te gaan werken en ik onze dochter naar school breng op de fiets om daarna in mn EENTJE thuis koffie te drinken met op de achtergrond een coronavrij nieuws op, wat een mooi vooruitzicht! En ook naar m'n moeder op bezoek, verkouden of niet! En uit eten met vrienden!

20. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Denk dat we met de trein naar familie gaan, verder hoef ik niks te laten nu wat ik anders wel deed.

Deel Deze Pagina