hey ik hoop dat ik snel antwoordt heb hihi mijn dochtertje vijf maand en half heft vanboven een verdikking van tandvlees en het voelt hard ze kauwt ook op alles maar het is niet op de plek waar normaal de eerste tandjes komen dus vanboven in het midden het is eigenlijk de tand ernaast daardoor twijfel ik nu heeft iemand me gezegd om te weten om het een aftje is moet je iets zuur erop doen als ze huilt is het een aftje ik heb een beetje citroen op die verdikking gedaan en ze huilt niet ze trekt gewoon een bek hiihi hoe weet ik nu of het een tand is of niet (ze heeft de laatste tijd wel last van rode billetjes)en 1 keer werd ze in midden van de nacht wakker al huilend
zou een tandje kunnen zijn, aften hebben kindjes meestal als ze niet genoeg vitamines binnen krijgen en dus slecht eten. het kan wel ook een talgkliertje zijn maar om het zeker te weten kan je alleen maar afwachten de rode billetjes en onverklaarbaar huilen kan wel bij tandjes passen.
maar is er bij een talgkliertje normaal geen wit te zien ofzo hier is er geen verkleuring alleen hard en bobbel