Heey, De laatste paar weken heb ik vaak last gehad van buikkrampen en misselijkheid. Ik heb verder ook veel andere symptomen zoals: -Grotere borsten - vaker plassen - hoofdpijn - veel witte afscheiding - meer honger - heeeeel erg moe - pijn in de onderrug En ga zo maar door.. Veel symptomen dus.. Ik heb een vaste vriend en ik slik de pil, alleen deze maand ben ik erg slordig geweest, ben hem een paar keer vergeten. De vorige maanden ben ik gewoon ongesteld geworden maar ik had gelezen dat dit onttrekkingsbloeding is als je de pil slikt, en dat je dus ookal wordt je ongesteld dat je toch zwanger kan zijn.. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar ik hoop het niet want het komt totaal niet goed uit.. ben namelijk nog maar 16 en ben er nog lang niet klaar voor. Vandaag heb ik voor het laatst mijn pil geslikt, en nu maar afwachten tot ik ongesteld word.. Zo niet, dan moet ik toch echt een zwangerschapstest kopen, ookal vind ik dat dood eng. Het is een kleine kans dat ik zwanger ben maar waar komen al deze klachten dan vandaan? Herkent iemand zich hier in of heeft iemand advies? Groetjes, Janine
Je vraag staat niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) op de goede plek. Ik zou hem even laten verplaatsten naar "zwanger worden". Antwoord op je vraag: met de pil is de kans klein op een zwangerschap, maar als je de pil niet zorgvuldig genomen hebt is de kans wel degelijk aanwezig. Even testen en je weet waar je aan toe bent zou ik zeggen. Sterkte en succes
Ik zag dat je ook een topic bij 'ovulatie- en zwangerschapstesten' hebt geplaatst. Deze doe ik daarom dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl