Nou, ik laat ook weer even van me horen.. Ben vanochtend op de weegschaal gaan staan en ben precies 8 kg kwijt nu Het gaat niet meer zo snel als in het begin, maar het gaat er nog steeds vanaf en daar ben ik superblij mee! De shakes komen mij nu mijn neus uit, dus ik neem nu voornamelijk nog repen en af en toe van die kant-en-klare yoghurtdrankjes met bosvruchtensmaak.. Die vind ik wel heel lekker, is een soort Yoghosmaakje! Ik moet toegeven dat ik het ongeveer 1,5 week heb volgehouden om 2L water te drinken, maar dat blijft nu mijn grootste valkuil.. Ik denk dat ik in de afgelopen 3 dagen nog geen 2L op heb bij elkaar! Niet snoepen lukt me goed, niet drinken lukt me ook te goed.. Best wel jammer hihi! Oohja, en het sporten schiet er ook te vaak bij in.. Ging de eerste 2 weken elke doordeweekse dag naar de sportschool, maar er zijn nu weken bij dat ik 1x of zelfs GEEN keer ga! Afgelopen week heb ik wel gesport op dinsdag (sportschool) en op woensdagavond heb ik 50 baantjes getrokken in het zwembad (goed voor alle spieren in je lichaam ). Gisteravond weer niet geweest en vanavond komt het er ook niet van, dus morgen MOET ik van mezelf.
Hier gaat het nog steeds wel goed, alleen het sporten schiet er nog wel eens bij in helaas. Ben nu ook bezig met m'n eigen business op te zetten. Ik fiets wel weer een stuk meer met dit lekkere weer, alleen is dit nog lang niet genoeg (vind ik zelf ) Ik kom uit een best wel zware depressie en heb me in die tijd een beetje verwaarloosd. Nu het allemaal weer een stuk beter gaat, kan ik weer aan mijzelf werken! Zwemmen vind ik echt zooooo heerlijk!! Of na het sporten de sauna even in.. heerlijk! Zo stom dat ik het zo weinig doe... Schop onder de kont nodig. Water drinken gaat bij mij de ene dag ook heel goed en de andere dag krijg ik het ook amper weg. Probeer mezelf er toch wel toe te dwingen genoeg te drinken. Ik denk dat ik maar weer plaatjes op de voorraadkast ga hangen van slanke dames... Misschien werkt dat motiverend Successsss!!!
Zo vliegen de berichtjes om de oren en nu is het weer lekker rustig! Wat een lekker weertje he?! Word je toch vrolijk van? heb zin om van alles te doen. Poppetje, wat goed van je! ga zo door! Hier gaat het nog steeds goed, door de druppels heb ik totaal geen gekke trek meer en ik stop op tijd met eten. Zelfs mensen om me heen vragen zich nu soms af of ik niet ziek ben haha! Ik heb ook zojuist besloten om de nuva ring ritueel te verbranden . Gebruik 'm nu zo'n 2 a 3 weken en mijn libido is werkelijk waar naar een dieptepunt gedaald en voel me weer veel meer opgeblazen (afvallen gaat dus moeilijker) en steeds last van hoofdpijn. Dussss, dat heeft niet echt meegeholpen laatste tijd. Bij deze is ie verbannen! Good luck ladies!
kikkertje, wat fijn dat het goed gaat bij je. Wat voor bedrijf ben je aan het opzetten? Wel dapper in deze tijd! Goed idee om slanke foto's op te hangen. Mooie stimulans. Wat ga je dan gebruiken aan voorbehoedsmiddel? Of gaan jullie voor een kindje? Poppetje, al 8 kilo! Dat gaat echt lekker zeg. Goed bezig. Jij ook lekker aan het zwemmen dus. Sporten blijft lastig he in een druk (gezins)leven. Famke, jammer dat het nog niet gaat zoals je wilt. Wel heel goed om je elke keer bewust af te vragen waarom je wat wil eten. Wat doe je dan aan tussendoortjes? Of neem je er geen? Hoe gaat het nu? Hier gaat het op zich goed. Sporten en water drinken blijven mijn valkuilen. Qua eten gaat het goed. Ik ben nu drie weken serieus bezig en ben 5.3 kilo afgevallen. Hopen dat ik dit zo kan vast houden. Maar heb een aantal doelen voor mezelf gesteld. Waaronder in augustus met vriendinnen naar de sauna. Dus die kilo's moeten eraf. Ha ha.
Thanks! Inmiddels 9,1 kilo kwijt.. Bijna de 10 bereikt.. Maar nog 2 ons en dan ben ik mijn eerste mijlpaal voorbij! Ik ben nu zo enthousiast, vind het gewoon een soort van jammer dat het nog ietsje langer duurt haha.. Ik ga lekker ja Alleen dat drinken en sporten.. Het blijven mijn struikelblokken. Gelukkig weet je het van jezelf he?! Nu nog wat ermee doen haha.. Joan, wat veeeeel 5,3 kg in 3 weken! Hoeveel wil je er nog kwijt? (Sorry als je dat al gezegd had ergens, ik heb niet alles terug zitten lezen hihi) Keep up the good work Kikkertje, fijn om te lezen dat het beter met je gaat. Ik weet er helaas alles van (heb tegen een burn-out aan gezeten, 1,5 jaar geleden, maar ondervind nog bijna dagelijks een soort nasleep ervan).. Bij mij werkt het in ieder geval wel om op deze manier aan mezelf te werken, ik doe elke keer vreugdedansjes op de weegschaal en ik voel mij nu al veel lekkerder in mn vel. Echt een positieve houvast eigenlijk! Werkt dat bij jou ook zo?
Daar ben ik ook weer! Ben ruim een week niet fit geweest, kwam me niks door de handen, keelpijn, hoesten, snotterig ... Was wel gewoon aan het werk, maar donderdag was ik het zat, goede pijnstiller gehaald, en voor mezelf gezegd dat als ik maandag niet beter zou zijn, me ziek melden en naar de huisarts zou gaan. Gelukkig is sinds vandaag de keelpijn een heel eind weg! Alleen nu ineens plotseling buikpijn. Ik heb de afgelopen week heel veel water gedronken omdat ik dat ineens lekker vond met keelpijn. Knap dat jullie al zo veel kwijt zijn! Ik neem als tussendoortje, fruit of een koekje (liga)