Hallo dames, Ik zal ons even voorstellen: Ik ben 29 jaar, thuisblijfmoeder en onze dochter is bijna 7 maandjes over precies een week. Ik ben opzoek naar leuke vriendinnen met een kindje die ongeveer even oud is als mijn kindje van bijna 7 maanden. Ik ben 8 jaar geleden in Midden-Limburg komen wonen en heb daarbij nog niet zoveel vriendinnen, 2 lieve vriendinnen maar het is anders want zij hebben (nog) geen kindjes en mis ik iemand waarmee ik alles kan delen over onze kindjes, lekker een bakje thee kan gaan drinken of leuke dingen te gaan doen met onze kindjes. Klets mee in dit topic en wie weet... worden we wel vriendinnen! Of stuur me gerust een pbtje! Liefs X
Echt super leuk meis! Heb je een berichtje terug gestuurd. Zijn er nog meer mama's in omgeving Weert?
Hey! Hier een mama uit st odilienberg met een zoontje van bijna 20 maanden.... Ik kom eigenlijk uit Brabant maar woon hier nu 7 jaar samen met mijn man. Mijn familie en vriendinnen wonen in Brabant, en ik zou het ook erg gezellig vinden om hier wat leuks te doen met andere meiden met kids! Groetjes merel
Hey Merel, Welkom! Ik ben er wel eens geweest daar. Wat toevallig dat wij allen niet in Limburg zijn geboren maar er zowel wonen haha. Wat zijn jouw hobby's?
Hoi Merel, Jij woont voor mij al wel een heel eind uit de buurt, maar als we een keer in Weert afspreken dan kan het vast voor ons allebei wel. Waar woonde je in Brabant? (ik had het pb weer beantwoord Kelly, weet niet of je het had gezien )
Ja inderdaad wel erg toevallig☺️ En erg leuk! Ik kom uit Waalwijk en mijn man uit Leiden .... Dus tja Limburg it isss.... Hihi Ik ben hele dagen thuis met ons zoontje Senn, en samen gaan we graag naar buiten, naar de kinderboerderij en dat soort dingen☺️ Wat ik erg leuk vind om te doen, erg veel kletsen en lachen met vriendinnen en familie, ergens of gewoon lekker thuis bijkletsen. Ik heb t erg goed naar m'n zin samen met m'n man en Senn maar vind alleen zijn soms ook heerlijk, toch mis ik het af en toe echt wel om gewoon leuke dingen te doen met andere mama's of kletsen bellen faxen mailen gewoon ervaringen uitwisselen is Soms ook erg handig😃 Nou.... Zo een beetje een beeld van mij☺️ Waar komen jullie vandaan? Of heb ik dat gemist? Groetjes!!!
Hoi! Vertel gerust wat meer over jezelf zou ik zeggen. Ik heb overigens twee zoontjes, eentje van 3,5 en eentje van (vandaag precies) 11 maanden. Hobby's zijn lezen, bakken, naaien en gamen (MMORPG's).
Hobby's zijn films/series kijken en naar de sauna gaan. Verder hou ik ook van gezellig wat drinken en kletsen met vriendinnen. (ik heb er niet heel veel, maar de paar die ik heb zijn van goud!)
Oh jee, van alles!! Dexter, Prison Break, CSI, Once upon a time, Star trek DS9, Stargate Atlantis, Breaking bad... Etc... Films ook heel divers. Gister de nieuwe Hunger Games gezien.
Wij kijken ook van alles, denk dat we nu een 20-tal series volgen (en nee, we kijken niet zo heel veel tv ) Films zijn we momenteel Star Trek allemaal aan het kijken, we willen de laatste graag bij mijn schoonbroer gaan kijken (heeft een 3d tv), maar hadden er nog geen een gezien. Wij houden qua films heel erg van comic verfilmingen en science fiction.
Wij houden ook van sciencefiction ja. Maar wij kijken meer series dan films. En comic verfilmingen vinden wij ook gaaf ja. Dat hoor je niet gauw hè, dat vrouwen daar van houden.
Nee, ik vind het fijn eens een andere vrouw tegen te komen die dat leuk vindt! Wij kijken ook wel meer series, meestal hebben we 's avonds nog net tijd om een aflevering te kijken van een serie (wij downloaden alles), in het weekend proberen we meestal wel een filmpje te kijken. Al proberen we nu wel iets vaker een film te kijken, met 12 Star Trek films duurt het anders veel te lang voordat je er door bent.
Wij downloaden ook idd. We zijn net klaar met Star Trek Deep Space 9, en daar baal ik van. Was zo'n gave serie, haha. Wij kijken vaak 1 of 2 afleveringen van een serie nadat de kids op bed liggen 's avonds. Het scheelt dat ze het hier niet tot later dan half 7 volhouden. Wel leuk om een vrouw te "spreken" die ook vaak sciencefiction enzo houdt.
Sceptia Ga meteen kijken! Ik reed toevallig dinsdag langs Asten toen we naar Helmond moesten voor m'n dochtertje Merel Naar welk kinderboerderij gaan jullie? Ik snap precies wat je bedoeld. Het missen van contacten met andere moeders. Wij wonen nu in Beegden tussen Weert en Roermond zo'n beetje. Wij willen richting Weert of Brabant verhuizen, zijn nu druk bezig met klussen voor de verkoop. Anjav Hey Anjav, wat leuk uit Weert! Hihi ik hou ook wel een beetje van sciencefiction films.