Reiki

Discussion in 'De lounge' started by weegschaal18, Feb 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

Jan 14, 2015
    630
    148
    43
    Wie heeft er ervaring met reiki? Werkt het?

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben bij 3 verschillende reiki behandelaars geweest maar nooit verschil of überhaupt iets gemerkt.

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb er vroeger heel veel baat bij gehad, vooral vanwege vermoeidheidsklachten..

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    Ik heb zelf al 17 jaar geleden mijn reiki 1 gehaald, en een paar jaar later reiki 2.
    Ik behandel vooral mezelf, maar af en toe ook anderen.
    ook mensen die sceptisch waren, die achteraf toch zeiden, het werkt!

je kan tijdens een behandeling ook helemaal niks voelen, maar dat betekent niet dat het niet werkt.

als je iets wilt weten, mag je me altijd pb-en

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik hoor er wel vaker over maar waar kan je reikie allemaal bij of tegen gebruiken dan? Vind het wel interessant!

6. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    2,083
    295
    83
    Emmeloord
    Ik heb zelf Reiki 1 en 2, en mijn vader is master evenals een vriendin. Je kan Reiki overal voor/ bij gebruiken. Het is een universele energie. Die kent geen tijd of grenzen. Reiki gaat zijn eigen weg. Laat ik het zo zeggen: je stoot je teen, maar al leg je je hand op je hoofd, de energie gaat toch wel naar je teen. Maar ook als je morgen iets spannends heb te doen kun je de komende situatie Reiki geven.
    Reiki is heel fijn ter ontspanning, voor nieuwe/ extra energie, bij kindjes als ze pijn hebben of onrustig zijn. Ook helpt het je mentaal, je kunt dingen anders gaat zien/ ervaren. Maar Reiki vervangt geen arts. Reiki kan ondersteunen. Bij een goede master leer je wanneer wel en liever niet Reiki te gebruiken zoals tijdens een narcose ( dan werkt deze sneller uit en dat is niet handig tijdens een operatie ;) .
    gr Iris

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Persoonlijk ben ik geen voorstander van reiki, maar dat komt voornamelijk doordat ik te maken heb gehad met iemand die er misbruik van maakte. En er wordt gezegd dat het nooit kwaad kan, maar dat is niet bewezen.
    Waar wil je het voor?

8. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Kun je reiki ook gebruiken om je menstruatie weer op gang te helpen? Ik heb verder geen ervaring met reiki, maar heb er wel eens over gelezen en het lijkt me wel eens het proberen waard.
    zitten er in het noorden vh land nog goede reikimasters? En is het duur? Misschien heeft iemand er antwoord op, mag ook in pb.

9. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    Nientjje, ik bedoel er niks verkeerds mee hoor, maar hoe kan iemand misbruik maken van reiki?

10. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36

Geert Gerrits | Geert Gerrits
    dit is mijn reikimaster.
    ik zou zeggen, contact met Geert opnemen kan geen kwaad. Tis een topvent, niet alleen met reiki.
    ik heb ook meditaties en healing cursussen bij hem gevolgt.

Share This Page