Caithy thnx, ga ik proberen. Rietje88, hier kunnen ze helaas niet in de was. R1985 heb ik ook aan gedacht, we hebben alleen geen stoomreiniger.. Misschien huren we er een keer 1 om te kijken hoe het bevalt.
Ik heb het onlangs laten doen door een professioneel bedrijf en echt, het was het geld (200 euro) waard. Hij ziet er uit als nieuw en geloof me, hij zag er echt niet meer uit.
Natuurazijn mengen met warm water en de bank daar goed nat mee maken. Heb dit eens op een pikzwarte bank gedaan (die niet meer zwart was) werd hartstikke schoon.
Wij kunnen de hoezen in de wasmachine stoppen. Erg fijn want is al paar x wat overheen gegaan. Nog mooier.... Onze dochter heeft er nog nooit op geknoeid. Altijd wij zelf of anderen.
Dreft met een scheutje ammoniak verdund werkt hier het snelste en veste. Eens per jaren huren we een tapijtreiniger en dat werkt als een tierelier. Tip na t reinigen je bank insprayen met schoenen spray tegen vocht en vlekken
Ik heb de hoezen in de was gedaan. Stond op labeltje dat dit niet mocht, toch gedaan Kort programma, 30 graden en laag toerental. Weer lekker fris
Hier ook een stoffen bank uit een stuk. Ik gebruik HG Bekledingreiniger. Je hebt dat in spray en in sopvariant.