N.a.v. Het andere topic: wie is er ook (ongeveer) even oud als je partner? Mijn man en ik schelen anderhalve maand, en eigenlijk is dat, als ik om heen kijk, best wel uniek. Er zit bijna altijd wel een paar jaar leeftijdsverschil tussen. Ik vind het in de praktijk eigenlijk echt heel leuk dat we even oud zijn. We hebben zo veel gedeelde ervaringen, van tv, muziek, tekenfilms, boeken, schoolsysteem, wat was er "in" in onze jeugd, enzv enzv. Wie herkent dit?
Hier zit er 3 jaar verschil tussen ons. Ik ben 25 jaar, mijn vriend word binnenkort 28. Er is wel wat meer verschil dan bij jullie denk ik ja.. Anderhalve maand is helemaal weinig haha! Wel leuk.
Hier scheelt het 2, 5 jaar maar mijn grootouders zijn op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren en hebben eergisteren samen hun 81e verjaardag gevierd!
Wij zijn beide 28, vl wordt volgende maand 29 ik in maart, opzich wel van dezelfde generatie, maar hele grote verschillen, ik kom uit de randstad, hij van het platteland, de opvoeding, schoollessen mode etc alles was wel anders. Vb is hun hadden pas schotel dat hij 14 was geloof ik, dus tekekids is onbekend. Tot die tijd ned. 123
Mijn man is 5 dagen ouder. Hij is net een ander sterrenbeeld, maar wij lijken heel erg veel op elkaar. Zelfde jeugdsentimenten, opvoeding, kleding, muziek etc.
Wij schelen op 1 dag na precies een jaar. Op mijn man zijn verjaardag zijn we dezelfde leeftijd, de volgende dag ben ik weer ouder
Hier beide in juni jarig maar schelen een jaartje en 9 dagen.. Ik ben de oudste en ben dus ook al als eerst 30 geworden van ons 2
Mijn man is verschrikkelijk irritant die 5 dagen dat hij dan ouder is. Want ja, hij is toch ouder en heeft zeker 5 dagen meer levenservaring. Maar hij wordt als eerste 30, gnagnagna.
Wij zijn op dezelfde dag geboren Helaas manlief 's morgens en ik zo'n 12 uur later, dus dat moet ik altijd horen..