Hi, ik woon in Rotterdam en ben 32 jaar. Sinds 7 maanden moeder van een lief meisje. Helaas ook de eerste in mijn vriendenkring met een kindje en merk dat mijn vrienden en vriendinnen het langzaam laten afweten. Ligt ook wel aan mij hoor, heb weinig zin om nu hele nachten door te halen of op een woensdagavond tot laat drankjes te doen. Ik ben dus op zoek naar nieuwe contacten die in een meer vergelijkbaar moment in hun leven zitten. Iemand zin in een whatsappgroepje? Stuur me even een pb
Hoii Ik woon vlakbij rdam en heb een zoontje van 3 jaar en nu bezig voor nr 2 Zou leuk vinden om gezellig te kletsen
hoi ! ik woon in de omgeving van rotterdam en ben ook opzoek naar nieuwe contacten. op dit moment ben ik bijna 10 weken zwanger van mijn eerste kindje en is alles nieuw voor me ! misschien dat het leuk is om ervaring uit te wisselen en gezellig te kletsen ? liefs, dilara
Ik ben ook 32 en woon ook in Rotterdam. Ik ben moeder van een dochter van 9 en een zoon van 2,5 jaar en zwanger van ons derde kindje dat in januari geboren zal worden. Leuk om nieuwe meiden te ontmoeten!